Ik wil wel wat kwijt. Was het eigenlijk aan het typen in het topic waar ik me zo aan stoorde, maar dit is beter denk ik... Echt, hoe moeilijk is het om een topic gewoon in het juiste onderdeel van het forum te plaatsen? :x Sorry voor mijn gefrustreerde reactie. Dit komt doordat ik echt zoveel topics fout zie staan in de lounge... Als je al VIP, Expert of Elite member bent, dan weet je dat toch? Of word het expres gedaan, omdat er meer mensen in de Lounge kijken? Of dat er gedacht wordt: Als het fout staat, dan verplaatsen de mods het wel? Ja, zo hou je ze wel bezig...
Oh ik heb me ook wel eens vergist, maar ik houd er wel rekening mee. Het willens en wetens doen, vind ik echt stom.
Mamachantal: Havermout zo als er gezegt word [ ik lus het niet] Of brinta . Ben je niet vol als je twee broodjes eet? Ik eet 1 broodje s morgens en als ik straks thuis kom eet ik cornflakes en na mijn sporten rond 16 uur eet ik soms nog fruit . En vanavond warm. Bij mijn koffie s avonds klein koekje soms . Nijntje1984: Als het niet lukt is het niet anders , maar als ze op bed liggen kun je strijken of wat anders doen. Ik werk niet altijd hele dagen vandaag ook alleen s ochtends . Wij hebben hier ook meer voor gekozen om dat [als manlief werkt ] meer aandacht aan elkaar kunnen geven + leuke dingen doen. Mijn weegschaal was /is nog altijd top 67/4 . Ik hoef niet meer maar ga wel altijd nog op de weeg om bij te houden . Streng ben ik niet meer zo zeer , manlief mag morgen weer wegen ben benieuwt hij heeft de hele week gewerkt net als ik.
ik erger me er ook vaak aan hoor over de topics vannacht redelijke nacht gehad caylen lag al om half 3 bij me, 5u fles gegeven en rond 6en werd hij weer wakker dus ml legde hem bij hem. nu weer flestijd. zo even douchen en naar de dierenwinkel voor voer. verder weinig plannen
He meiden, Nijn90 ik heb je een pb gestuurd. Mamachantal fijn dat je nacht beter was. Je zou nog een gezond tussendoortje kunnen nemen zoals bijvoorbeeld een appel ofzo. Je kan ook als ontbijt magere yoghurt met meusli kunnen nemen. Marnat hier ook nog altijd op de weegschal voor controle hoor. Er hoeft niet perse meer af (zou leuk zijn maar is geen moeten meer) maar ik wil er zeker niks meer aan. Dani wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat en het allemaal mee zit. Het mooie weer is er weer bijna dus kan je straks heerlijk genieten van je mooie tuintje! Mamabri ik duim heel hard dat het gewoon te vroeg was en je volgende echo goed nieuws brengt. Chaos ziet er pijnlijk uit. Beterschap. Hier vanmorgen naar de peutergym geweest en net bij zus lekker gelunched. Verder niet zo veel op de planning staan.
Kibbeling : Idd voor controle om te zien er niets op komt af mag hier ook wel 1 kilo , moeten is anders wat. Manlief steun ik ook in het afvallen , moet alleen er om denken ik niks over zijn buikje zeg.
Nijn zou ook een mee groei doen met de ruimte die je (niet) hebt. En tegen de tijd dat ze een jaar of 6 is kan je een half hoogslaper doen je hebt ze ook met kastjes er onder en buro die je er in kan schuiven. Zo zou ze ruimte hebben om te spelen en der buro uitschuiven voor als ze het nodig denkt te hebben . Onze meid heeft een grote kamer en slaapt al vanaf 14 maanden in een groot (met hekje) bed 2 keer er uit gevallen 1 keer over het hekje hangend dus valt mee hihi
Marnat ahahah wel lief dat je dan niks over zijn buikje zegt En ik geloof wel dat het met hem wel goed gaat komen.
Kibbeling: Wel moeilijk hoor niks te zeggen over buikje , maak me er zorgen om . Er mag wat af het is niet ernstig , maar we weten niet of die te hoge bloeddruk heeft of cholesterol te hoog. Hij word niet gecontroleerd . Ik zal mijn best doen geen zorgen te maken en hem helpen met afvallen .
Mamachantal: Wat nou meis wat gaat niet lekker met de kleine man? Drinken deed ie toch weer goed en slapen? wat zegt de arts dan? knuf Gister lekker film gekeken , vanavond weer heerlijk film . Twilight heet ie . Nu even muziek en zo aan kleden brood al gehad. En dan lekker fietsen zien we wel waar we terecht komen. Morgen bbq bij zusje zin in de kids ook weer zien.
Mamachantal zeker kan dat, wel moet je daar op aandringen!! Is de week al voorbij? Gisteravond met de oppashond naar de dierenarts, bloed bij de diaree... Heb er wel werk mee pffff even een weekje oppassen
Misschien mag het hier niet vragen, maar hoe is het afgelopen met die vrouw, die foto's van haar mans edele delen had gevonden?
Volgens mij staat er nog niks.. Wat wil ik kwijt, mijn vent heeft zijn vrijgezellenfeest... Als dat maar goed gaat
leuk bubblez hmm vandaag ging het best goed met caylen vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag lekker stuk gelopen samen met jaim em caylen en de hond 20 minuten naar zn balletje gezocht in hoog gras maar hondje vond het heerlijk besloten om toch geen nieuwe tegels te halen misschien via mp als er wat leuks op staat. kregen leuke rekening binnen daar ging mijn vakantiegeld.
Sorry dames heb niks bijgelezen. Wij zijn (man, en mijn ouders nog steeds) druk bezig geweest vandaag. Vanmorgen ikea geweest. Was showroomuitverkoop. Alle showmodellen was met 75% korting. Man man wat een bak ellende zeg zo druk en dringen en ruzie maken. En dan met 30 anderen voor de lift te wachten. Waren er om 9:00 en 12:00 pas weer thuis. Het kindergedeelte deed helaas niet mee dus gewoon volle mep betaald haha.