Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah, wat een leuk bedje! Daar gaat ze goed in kunnen slapen ;)

MamaChantal: Als het echt niet gaat met Caylen, gewoon terugbellen naar de ka. Ik kan in het weekend dan naar het zh bellen en die verbinden dan de ka van wacht door.

Bubblez: Heb jij ook een vrijgezellen?

Hier een leuke dag achter de rug, ondanks de zware hooikoorts die namiddag even roet in het eten heeft gestrooid... Heb ondertussen oogdruppels, gewoon om te bevochtigen maar helpt hetzelfde als de hooikoortsdruppels bij mij.
    Zoonlief wil meedoen aan de 1 km kidsrun van de stad, eind juni. Dus zijn we vanmiddag een gaat trainen :) Als een speer schiet hij ervandoor om dan na 100m weer te stoppen omdat hij moe is :D Hebben een aantal stukjes gelopen, dan weer gewandeld. Gaat goed komen ;) En voor mezelf is het mooi meegenomen, wat extra beweging kan geen kwaad. :)
    Namiddag nog naar de kinderboerderij geweest. Dochter heeft maar 1 diertje gezien: 'nijn' :D Jammer dat we niet meer tijd hadden voor de speeltuin, maar gaan nog wel een keertje terug.

2. minon

minon Niet meer actief

Klinkt als een leuke dag nijntje!

Ze is een keer bed uitgekomen zat ze met dr kleurtjes te spelen. Die dus maar weggehaald. Eerst wennen aan bedje dan kan dat wel. De tweede keer kwam ze eruit en toen man ging kijken rende ze gelijk schuldbewust terug bedje in en toen was het klaar. Nu was ze ook wel heel moe dus nog even duimen dat het zo blijft :)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@nijntje, mijne is de 21ste;)

Mis m'n ventje wel hoor, hoop dat ze geen gekke dingen gaan doen..

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Topic is inmiddels helemaal verwijderd.... verrassend! ;)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Idd verrassend van dat topic..

Hier hoorde ik om half 3 gestommel aan de deur, mijn zwanger die te dronken was om de deur los te doen. Ik moest lief zijn voor mijn vriend.. Dus hup, vriend naar binnen, hele verhalen, ik met m'n slaaphoofd vraag of hij morgen verder wil vertellen zodat ik kan slapen. Wordt meneertje boos, want hij had de hele dag een gewicht voor mij meegesjouwd blabla... En nu kotsen he..

Fantastisch.. Ik spreek m morgen wel weer..

6. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hahaha, hier ben IK degene die beschonken thuis komt. Maar ik hoef niet te kotsen gelukkig. En ik maak mijn man niet wakker :p

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    haha bubblez

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja grappig he:D

Pppff, ik ben nu klaarwakker, meneer ligt zwaar in coma te snurken..
    Ik wist al dat dit ging gebeuren. En toch nog balen he:p
    Ligt hij naast me, zucht steun kreun, ja ik heb echt teveel gedronken, waarop ik vraag, waarom doe je dat dan, ja ik dacht er niet over na.. Gruwelijk!! Echt:p en morgen om 1 uur weer op een verjaardag staan he:(

En aylen, hij heeft mij 1 keer dronken gezien, ik wil het liever vergeten:p ik had mijzelf compleet onder gekotst.. Ik doe dat dus echt nooooooit weer:D

Mensenkinderen.. Hij snurkt nog meer decibel dan een straaljager man!! :O

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoe is het met caylen nou mamachantal? Gaat het alweer beter?

10. minon

minon Niet meer actief

Bubblez klinkt alsof hij het wel leuk had haha. Maar jij minder. Nog een beetje kunnen slapen?

Dochter was 6:30 wakker maar blijft wel in dr bedje liggen. Trots op mn moppie. Benieuwd of het zo goed blijft gaan.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje1990: Leuk bed , daar moet ze het lang mee kunnen doen , en de nijntjes ook lief hihi.
    Ikea dus erg druk als er uit verkoop is , dat zal hier ook wel zijn , weten we dat we daar dan niet heen hoeven,

Bubelz: Leuk feest geweest lijkt het , jammer alleen dat jij waker bleef , idd nog geslapen?
    Anders stel dat je ook nog een vrijgezellen feest hebt , dan hou jij hem waker sta je gelijk .:D
    Nog een maand meis en dan ben je getrouwd spannend , alles al klaar?

Hier volgende maand al weer 20 jaar bij manlief en 7 jaar getrouwd gaat erg snel.

Hier gister gefietst brrrr erg koud zonder jas volgend weekend maar weer een nieuwe poging . En heerlijk drie films gekeken .
    Nu thuis wat aan rommelen en vanmiddag na zusje .

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als ik om half 3 thuis kom slaapt hij zo weer:p echt, je kunt een bom af laten gaan hoor naast hem :D

Ik ben in de woonkamer gaan lezen, kwart voor 5 weer in bed gaan liggen en werd om 8 uur al wakker:p nu dus weer.

Nog een maandje:D alles is geregeld, ik heb er echt onwijs veel zin in:D dankje:D

@nijntje, weet niet of ik het alhad gezegd maar wat een super leuk bedje!!

@marnat, dat is al een flinke poos, alvast gefeliciteerd!
    Gisteren koud? Het was hier 27 graden ofzo!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dan had je wel wat hier heen kunnen sturen , hier nu ook nog niet warm .

Idd al en poos en dan zal nog meer worden hihi.
    Ga er van genieten voor je het weet is feest over en ben je getrouwd .

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh echt.. Dacht dat het overal lekker was!

Bedankt, ik geniet volop, behalve vannacht even:p
    Ik heb er onwijs veel zin in!

Nou lady's, ik g er maar uit, morgen ga ik voor een week naar London. Wil het huis nog even goed aan kant hebben voor ik wegga:)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    *kijkt stiekem om het hoekje*

*Laat een dikke kus achter voor iedereen, en gaat weer terug om meeleesstand*

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oef! gisteravond heeeeel gezellig onder veranda met vrienden maar man man man ik heb te veel gezopen! lagen rond uur of 2 a 3 in bed.. kids wakker om 7 uur *gaaaaap*
    2x koffie en broodje gehad en nu ben ik me toch kots misselijk! :(
    ik drink nooit zoveel.. stom!
    geen koppijn oid gelukkig
    iemand een tip tegen misselikheid? hahha
    ik las al iets over bananen.

bubbelz dat gesnurk ken ik! manlief kon er vanmorgen ook wat van!! haha

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    vannacht ging t redelijk. vannochtend wat onrustig ,gelukkig wel bij mij verder geslapen. 1 fles maar gehad :) had 23.00 Gegeven, toen 3.30 weer en daarna 8.00

ml is even werken, jaim gaat vanmiddag met mn sz mee naar haar paard, vind ze zo leuk :)
    ze kan al los rijden :)
    vanavond bij sm eten.

nijn90 wat goed van haar!
    bublez ooh leuk! veel plezier
    dark haai!

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hangt eylem hier wel eens rond?

Ik heb 4 overrijpe bananen, en wil er iets mee maken maar weet niet wat..
    Die pannenkoeken vinden wij beide niet lekker:p

Iemand ideeën? Eylem? :D

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    eylem is wel in het wat eet je vandaag soms te vinden.

Hier ga ik milk shake van de bananen maken .
    Daarna komen er voorlopig geen bananen meer in huis .
    Manlief is ook aan het afvallen , bananen zijn dan erg slecht .

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dankje, ga ik daar kijken;)

Ja voor een dieet zijn ze niet goed, ik ontbijt er normaal mee maar door die vreselijke fruitvliegjes zijn ze eerder stuk:(

Denk muffins ofzo. Mijn vriend zijn oma is jarig, gaan we zo heen, krijgt zij er ook een paar:D

Deel Deze Pagina