Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bubelz: Dat kan ook gefeliciteerd .
    muffins licht hier ook nog mis volgend weekend .
    We gaan straks na zusje dus krijgen we vast ook genoeg .

Mis maken we er wel een kook weekend van volgende week .

Oja ik heb nog wel een website voor je , weet alleen zo niet of er ook wat met bananen bij zit. Van cliënt ooit gekregen: Tajine.NL Recepten, video, koekjes, couscous, harira, Tajine

2. minon

minon Niet meer actief

Gefeliciteerd met je oma bubblez!

Weten jullie of je die bevestigingsdoppen van een rolgordijn ook los kunt kopen?? Ik bedoel die dingen die je op het kozijn of plafond moet schroefen waar je het rolgordijn dan inklikt. We hebben er namelijk eentje voor de babykamer gekregen maar zonder die dingen. Die waren ze kwijt.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mis marktplaats verder geen idee .

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nijntje, ik denk van wel hoor, lijkt me raar als ze dat niet los verkopen. Ik had er laatst nog 2, maar weggegooid:( anders had je die mogen hebben:)
    Karwei, gamma if praxis hebben ze vast wel:)

Oh lekker he zo'n bakweekend, die heb ik nu:D
    Gisteren Appelcake, voor mijn vriend. En nu net appelflappen en bananen muffins, voor m'n schoonouders en mij vriend zijn oma straks:)

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik mijn ongi kwijt wil
    nu op dag 5 en hij is nu pas heel hevig, ben wel blij dat de duphaston zijn werk goed blijkt te doen

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik wil kwijt dat ik onwijs trots ben! Mijn zoontje heeft straks voor het eerst echt gekropen! Een klein stukje! Eerst ging hij buikschuiven en toen stukje kruipen, toen weer stukje schuiven en weer stukje kruipen etc. Zo leuk! =)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wwjk ik ben kapot nog 1 dag oppas voor de buurhond, en dinsdag pffff sorry zeur der nogal over maarja vind ook spannend en eng...

Verder ik zoek nog een jurkje voir sz bruiloft maar kan niet echt iets vinden... Ben nogal kieskeurig... Model wat ik leuk vind staan vaak bloemen op. Maar sm en dl hebben veide een jurk met bloemen dan wil ik niet ook nog bloemen aan..

8. minon

minon Niet meer actief

Ik zit met een dilemma. Net naar de gyn geweest en die heeft me uitgebreid onderzocht op die pijn onder mn borst. Als hij op die plekken drukte dan liepen de tranen over mn wangen. Jemig wat een pijn. Kunnen aantal dingen zijn. De gal, de lever die niet goed functioneert omdat ie klem zit, of het maagkuiltje door maagzuur. Nu bloed prikken voor de lever en gal functies. Maaaarrrrr.... Hij vroeg dus wanneer heb je het meeste last? Nou met veel tillen, stofzuigen en het ergste na een dag werken. Dus reactie was gelijk dat ik dan moest stoppen met die dingen. Maar ik ben dus op de zaak de enige die de administratie doet. Voor mijn verlof hebben ze een vervanger gevonden maar die komt dus pas over 13 weken.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje ik zou echt stoppen met werken
    je gezondheid en die van de beebs gaan voor

kan er geen interimkracht ingezet worden voor die aantal weken?

10. minon

minon Niet meer actief

Werk in een klein bedrijf met vijf medewerkers dus helaas als iemand uitvalt is het gelijk echt een gat. Morgen moet ik weer werken dus zal toch zowieso een gesprek moeten hebben met ze maar zie er tegenop. Werk er met ontzettend plezier en is ook echt een soort uitje voor me. Ben ook bang dat als ik stop knettergek wordt. Ben van mezelf iemand die altijd bezig is en dan nu dus echt verplichte rust.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zeker een gesprek hebben morgen en horen of er misschien een andere oplossing is
    misschien maar 2 uurtjes werken per dag en dan volledige rust

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    nijn kan je niet minder werken?

zo, tuin is bijna weer onkruid vrij :)
    word van t weekend 28!!! graden.
    ga maar badje opzetten denk ik :) zondag naar efteling.. kunnen beter naar t strand gaan denk ;)
    kan echt niet tegen die warmte.
    wou caylen in de draagdoek meenemen maar kan beter de wagen maar meenemen denk ik.

13. minon

minon Niet meer actief

28 graden?? Pfft lekker zeg maar kan er heel niet tegen nu haha.
    Moet nog een parasol hebben. Oude heeft het begeven.

Werk nu 2,5 dag waarvan die halve dag thuis is. Ga morgen wel praten en kijken voor een oplossing. Misschien meer thuis doen of halve dagen op de zaak

14. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Ik was net op de tennisbaan, wilde iets drinken halen, maar toen kwam ik erachter dat ik de beurs was vergeten. Erna ging ik door naar de supermarkt aan, 100 artikelen op de loopband. En toen schoot het me weer te binnen.. Ik was vergeten dat ik de beurs was vergeten. Dit kon wel inception zijn. Pfffff...

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    handig jimmy :)

hebben ze bij action zwembadjes? en zo ja, hoe groot en hoe duur? :)
    anders moet ik naar de stad

16. minon

minon Niet meer actief

Heb ze tijdje terug wel gezien iets van 1 meter nogiets doorsnede. Zelfde als dochter vorig jaar had. (Haal em straks weer weg) Kostte nog geen vijf euro maar zou er wel wat onder leggen want in no time was dr eerste band lek van het ding. Dus werd ie wat minder hoog :) Moet er wel bijzeggen dat wij grindtegels hebben dus scherp.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hmm das wel klein :(
    bedankt :)

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659