Vreselijk Veel sterkte! Hier zo naar de internist hopelijk de laatste keer want scheelt me eigen risico voor volgend jaar haha.
Oepssue net op tijd de kliko aan de straat gezet, dl heeft zowaar heel lang uitgeslapen tot 09.45... Ik dus ook, wagen kwam er gelukkig net aan was nog op tijd
Zo ik heb net eens flink wat kasten uitgemest en nu ga ik me bezig houden om zoonlief en oppaskindje allebei 2 1/2 uit elkaar te houden hahaah zijn het niet eens vandaag
dat ik helemaal gestoord wordt van m'n nichtje en m'n dochter! dochter ligt maar te jammeren en te janken in de box/kinderwagenbak ze gaat maar niet slapen en is al vanaf 06:30 wakker en m'n nichtje heb ik al 40x gewaarschuwd in een uur tijd dus die heb ik nu op maar op bed gegooid...
Wacht maar tot ze een echte puber is.... dan is het echt een puinhoop. Als ik mijn dochter's kamer inkijk springen me de tranen in de ogen... maar ik ruim niet meer op daar. Ze kan het echt zelf!! @FleurSylvano, dat is goed nieuws @Fidel, ja hoe is het gegaan? Ik wil gaan shoppen, maar ik moet eerst kijken op de rekening of het wel kan...ik durf niet...
Ik durf er haast niet aan te denken! Ik denk dat ik de overloop niet eens meer op kom. Ze is echt een rommelkont. Ik zit nu op het puntje van onze enorme grote hoekbank omdat daar nog een klein plaatsje over was. De rest ligt bezaaid met speelgoed en rommel