Speelgoed??, dat valt bij mij niet onder rommel hoor Heb ik ook niet zo'n moeite mee. Mijn dochter maakt hele andere rommel. Papiertjes overal, lege blikjes, schoolboeken (!) hoesjes van cd's en spellen. Vanalles, echt waar. Ze laat echt alles achter zich vallen ... pff pubers!!!
Dan wens ik je alvast veel succes. Zoon is ook echt een rommel kont eerste klas. Eerst zijn etui op school al kwijt. Lag idd bij de administratie en daarna zijn schoolpas al weer kwijt deze lag bij de mediatheek haha. Leuker kunnen ze het niet maken. Hier wat een nacht zo slecht geslapen. Jongste werd wakker van mijn gedraai. En nou ja gelukkig is ze nog in slaap gevallen en ben ik om 10 uur mijn bed uit gekomen. Ze lag al die tijd lekker naast mij na dat ze wakker werd en zo doende kon ik toch nog even wat slapen. Neefje jarig zoon van mijn zusje deze woord 12! Kleine jongens worden groot.
Weet je als mijn dochter van drie gaat spelen kan ze er nog een ergere rommel van maken dan haar broer verf klei alles slingert dan rond. Maar ja met oudere kinderen. Kom soms zijn kamer in en dan denk ik wat stinkt het hier.... Hij eet rouwe ui dat stinkt lekker papier onder zijn bed sokken shirts man haha. Prullenbak heeft hij maar hij mikt het er gewoon naast. Sokken waar zijn ze mam?? Trekt elke keer de zelfde sokken aan of broeken of shirts. En dan zeggen heb geen sokken ondergoed. Hij heeft een kist vol ondergoed en sokken. Had nieuwe kleren gekocht en voor het eerst gaat hij mopperen. Mam moet ik dat echt aan trekken??? Oke de volgende keer mag hij zelf zijn kleding uit zoeken. Zaterdag was ik aan het mopperen op hem. We gingen naar mijn moeder hij zegt mama ik ga wel op de fiets. haha hij was mijn gemopper zat. Ik zeg oke schat is goed. Hij word groot. Kan nu s morgens blijven liggen met de jongste dat vind hij ideaal en zorgt zelf dat hij naar school gaat vaker. Hij vind het lekker rustig in de ochtend zonder zijn moeder en zusje. Heeft hij pech als ze in feb naar school gaat moet ik er met haar ook op tijd uit. Maar dat gaat in eens snel na maanden ruzie s morgens om hem zijn bed uit te krijgen gaat hij nu zelfstandig zijn bed uit en zorgt dat hij op tijd op school is. Ben toch wel trots hoor haha. ( wil er wel uit hoor maar hij vind het zo ontzettend ontspannend in de ochtend zonder mij en zijn zusje) dat ik doei zegt als hij weg gaat en er uit gaat met de jongste. Als hij weg is.
herkenbaar Knap, Hier een zoon van bijna 17 die zijn eigen fiets 2 weken terug gemold heeft, (voor de 80e keer of zo) heb al een paar keer gezegd dat ie hem naar de fietsenmaker moet brengen................doe ik hoor, mam! Leent intussen opa's fiets, molt ie die ook even......:x:x:x:x:x En zijn fiets staat natuurlijk nog achter het huis, want hij was vergeten dat die nog naar de fietsenmaker moest! PUBERS!!!! :x:x:x Nu moet hij er 2 wegbrengen.
Dit klinkt als de zoon van mijn zusje haha. Had hem voor zijn verjaardag een fiets geven( deze had ik gekregen van de buurvrouw die ging verhuizen) die fiets was te groot voor mijn zoon dus denk geef hem aan mijn neefje van nu 16. Na een paar dagen fiets hij al weer op een andere waarom hahah it don.t now.
Heerlijk toch een tienerpuber en een peuterpuber Hier ligt ook altijd een hoop speelgoed, maar van mij mogen ze wel in de woonkamer spelen bij ons. Niet zoals een collega haar kinderen boven in een kamer stopt met een traphekje zodat ze niet weg kunnen. Of anderen die hun kinderen in de kelder steken met hun speelgoed. Ze zijn al zo snel groot, dan is dat speelgoed ook uit het huis. Laat ze nu maar 'rommel' ermee maken is ons motto Zoonlief wordt nu wel geleerd z'n speelgoed 's avonds op te ruimen en dat lukt aardig.
Het is echt niet leuk, en het is zo zonde van het geld! Zijn eigen fiets is de ketting kapot (ook al voor de zoveelste keer) en van opa's fiets ligt de versnelling eruit. En wij hebben zo vaak gezegd: Blijf van de versnelling af. Ik zit er serieus over te denken om hem voor zijn verjaardag een simpele opoefiets te kopen, zonder poespas erop, dan kan hij er ook niets meer aan slopen. En dan zijn oude fiets aan mijn man te geven........
Ja, vaak wel, en omdat daar dus geen knopjes, geen handrem en andere toeters en bellen op zitten........ Hij heeft nu een supermoderne Gazelle met alles erop en eraan, verstelbaar stuur, 10 versnellingen of zoiets, een mooie kettingkast ( a 50 euro per keer ) Oh en KNAP: dat valt toch wel mee? Vind dit echt nog geen rommel
Ja fietsen, AAAAARRRGGHH!!! Ze kan er echt niet mee omgaan. Als ze thuis komt, kwakt ze em in de tuin ergens op de grond, terwijl wij al minstens 100x tegen haar gezegd hebben: nou zet die meteen in de schuur!! Afgelopen jaar is mijn fiets uit onze tuin gejat!! Dus ik heb liever niet dat die fiets in de tuin ligt. Nu wil ze een nieuwe fiets, yeah right. Enne...knap, bij mij is dat supernetjes hoor!! Je zou hier de bom eens moeten zien, hahaha Net weer een schrik gehad!! Ik keek op de rekening!! Was er zomaar ruim 300 euro vanaf geschreven door een hogeschool!! Dat schiet ik in de stress ern moet gaan zoeken waar dat vandaan komt. Natuurlijk had ik eerst de verkeerde aan de lijn, haha. Nadat ik de juiste had gebeld en deze zich verontschuldigd had,moest ik een kopie maken van het afschrift en opsturen, dan storten zij het gedl terug. Ja, heel fijn, dat gaat natuurlijk weer ff duren en we gaan dit weekend weg met de familie!! Komt niet uit. GRRRR ergernis ten top bah!!Ik mijn vriend natuurlijk hysterisch gebeld, die blijft altijd kalm.. ( gelukkig, ik ben een echte stresskip hoor) en zegt komt wel goed. Nou, intussen is mijn bloeddruk en hartslag weer wat gedaald, maar shoppen zit er dus niet in vandaag
Oh en ja, het is vaak heel erg gezellig met een echte puber en een peuterpuber in huis Oh shit, poes heeft een muis te pakken en zit die hier nu voor t raam op te peuzelen...iiieekss
Ik heb de eerste bij zoonlief op 8w gehad, bij dochter op bijna 9 weken. Het duurt naar je gevoel erg lang, maar is vrij normale termijn hoor. Succes met wachten en alvast gefeliciteerd met je zwangerschap!
dat noem ik super netjes!!!! Moet je hier zien als er alleen nog maar "normaal" gespeeld / geleefd word. net of er een bom ontploft is.. ach nu kids op bed ff opruimen stofzuiger erdoor en weer klaar hihi