Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ik het super grappig vind als ik zeg tegen Sylvano: Sylvano slapen dat die waar dan ook z'n hoofd ergens tegen aan legt. En dat die nu snapt dat die met tv kijken niet IN de tv mag gaan zitten maar dus op de bank moet gaan zitten. Dus als ik zeg Sylvano tv kijken doen we op de bank dat die dan ook netjes naar de bank loopt! Waar blijft de tijd :D

2. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Dat de ene boete na de andere binnenkort! Wat een drama!

Je kunt tegenwoordig helemaal niks doen, of je krijgt een boete!

3 km te hard (je haalt een ander in) boete!
    hele buurt is afgesloten door werkzaamheden, manlief zoekt snachts een parkeerplek was bomvol! Dus parkeert tijdelijk op een open plek (boete)
    Gegevens verkeerd ingevuld (boete wegens nalaten)

Nou gaat lekker hoor. Give me a break! (kots)

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dat ik vandaag voor de 2e keer heb gebeld voor een vacature, en de beste man er weer niet was AAAARGHHHHH volgens de receptioniste had meneer een vakantiedag... Morgen poging 3! :D

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Uh 3 x scheepsrecht?? Hoop ik dan maar voor je.
    Ik moet bij jouw naam altijd denken aan mijn lapjeskat, die ik 3 jaar geleden heb moeten laten inslapen, snik die mis ik nog altijd...
    @ MoedervanSafia, dat is zo zonde van je geld he. En zeker een paar keer achter elkaar, bah alsof ze het expres doen he...
    @ FleurSylvano, leuk als je die vooruitgang ziet:D. Ik verwonder me ook heel vaak over wat hij al geleerd heeft in 3 jaar tijd...ongelofelijk toch?
    Ik weet ff niet meer wie, maar iemand moest vandaag naar de tandarts. Hoe is het gegaan? Hopelijk was alles oke:D
    Zo, ik ga koken...vis met gebakken aardappeltjes en sla...hmmm daar smullen ze hier allemaal van ;)
    liefs Pluisje

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dat ik echt een lieve schoonmoeder heb. Sinds ik met mijn opleiding ben begonnen maak ik weken van 45 uur stage en school daarbij nog huiswerk en leertijd, kindje, huishouden en daarbij ook nog een relatie met mijn vriend. Krijg het niet meer geregeld en vandaag was ik eens eerder uit dmv les uitval en hebben we mijn hele huis gepoetst, alles verplaatst, keuken, slaapkamers vitrinekast echt alles! ben zo blij zit nu heerlijk in een opgeruimd en fris huis

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    wauw , wat lief, ruilen??;)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Nala: idd, 3de keer goede keer! Succes voor morgen ;)

Ik heb vandaag de auto op onderhoud naar de garage gebracht. Koppeling moest ook nagekeken worden, omdat de auto fel schokte en moeilijk vertrok enzo. Viel nog onder garantie. Ga ik de auto halen: volledige nieuwe software! Dat is manlief al een hele tijd aan't zeggen, maar in de garage beweerden ze eerst dat het de koppeling was.
    't Is precies of ik terug met een nieuwe wagen rijd. Zalig!! :D

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    dat is mazzel hebben:D geniet van je nieuwe auto:D;)

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij hebben zometeen voorlichting over het middelbare onderwijs voor mijn zoon! Kan nog steeds niet geloven dat hij volgend jaar echt al naar de middelbare school gaat!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja echt he! :D Auto is volgende maand 2 jaar, dus dan is de garantie voorbij. Had ik geweten dat het software was, waren we al veel vroeger gegaan!

En blijkbaar hebben ze de software van de trekhaak (heet dat zo in NL? ;) ) ook moeten vervangen. Dat is de ook de oorzaak geweest waarom de aanhangwagen geen licht op had.

Nu gingen ze nog naar het hoofdbureau bellen voor een klein lekje in de ophanging. Ofwel zou het ook nog onder garantie vallen (maar hangt van de km-stand af dus gingen ze onderhandelen) maar kan zijn dat ze daar ook nog in tussen komen. Dit noem ik service! :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Eenmaal als ze naar school gaan, gaat het snel he!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het klinkt altijd cliché, maar het is echt zo!

13. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Awh, mijn nickname is ook afgeleid van 1 van mijn poesjes!
    En 3x is scheepsrecht, daar gaan we voor :D

14. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dankje!

Zo das lekker van de auto, een meevaller is ook wel fijn 1x in de zoveel tijd ;)

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja is cliche, maar het gaat echt snel...mijn dochter is sinds dit jaar brugpieper:D. Het gaat verbazend goed , tot nu toe althans...
    Het lijkt gisteren dat ze naar de kleuterschool ging ...slik... we worden te snel oud...

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ga morgen voor het eerst sinds 6 jaar naar school, ben net zo zenuwachtig als toen ik voor het eerst naar de middelbare school ging ;)

17. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Succes!! Het valt vast wel mee;)

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dankjewel! Ja het zal inderdaad wel meevallen, maar toch ;)

19. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik nog werkelijk niks heb gekocht voor de baby op een romper na. Zoo anders dan bij de eerste twee. Heb mn handen vol dan ik nergens anders aan toe kom. Een dezer dagen echt maar een lijstje maken.

20. Talvi

Talvi Niet meer actief

Aww mijn vriend is vandaag echt superlief. Hij heeft veel geholpen met Jamila, pakt thee en koekjes voor me en komt uit zichzelf met mijn favoriete dekentje aan:D

Deel Deze Pagina