Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wilde vragen of je al met vast voedsel begonnen bent, maar zie dat je kindje te vroeg geboren is. Dan moet je daar waarschijnlijk nog even mee wachten, niet?

Drinkt ze nog iets. Want zoonlief heeft vanaf 3 maanden ook heel slecht gedronken, weten nu dat het komt door de verkeerde melk maar de ka zei op dat moment dat ik die moest blijven geven (met dochter bij een andere ka geweest, dronk op 2w al heel slecht en onmiddellijk moeten veranderen en geen problemen meer gehad). Maar we moesten bij hem zien dat hij het absolute minimum binnen had. Denk een halve liter per dag dat dat ongeveer het minimum was. En met terug een nachtvoeding waar hij om vroeg, kwam hij er net aan.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's niet leuk nee. Zou er ook boos om worden. Veel sterkte alvast.

3. knap

knap Niet meer actief

Heel veel sterkte wat een ontzettend naar bericht om te lezen.

Sterkte.

4. knap

knap Niet meer actief

Jullie ook sterkte. Lijkt mij ook niet even iets om zo te horen. Knuffel.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

dat ik verdorie heel de dag al zit te wachten op pakketje.. ik eigenlijk even wou bellen om te vragen waar chauffeur zat maar ik tot de ontdekking kwam dat dat 1 euro per minuut was..

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

Geen woorden voor:(:(
    Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie...

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mirjamrn sterkte voor jou en de rest van de familie

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat ik kwijt wil
    ik ben druk met opruimen bezig voordat de verbouwingswerken kunnen starten

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dat ik een setje van de nieuwe collectie van noppies helemaal geweldig vind, maar ik m niet ga kopen omdat het setje in totaal op 57,- komt:$

10. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Sterkte, wij hebben 3 weken om deze reden in het zkh doorgebracht (verschillende oorzaken) en nu met sonde thuis.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik even helemaal knettergek van dl, ze is zwaar verkouden, mar is daarbij vandaag enorm aan het uitproberen, blij als papa thuis is....

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heel veel sterkte met dit grote verlies!

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat ik het cadeaupapier niet kan vinden! .. iemand in dit huis heeft het waarschijnlijk opgemaakt en ik rust niet voordat ik de dader heb!

14. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat er elke ochtend om 05.45 uur een werkbusje voor de deur staat te ronken, wachtend op iemand anders in de straat....Grrr.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

gecondoleerd, enorm veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je familie.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat de show van Ernst en Bobbie super was, dochterlief heeft van elke minuut genoten! Ze had een mooie tekening gemaakt, maar je krijgt eigenlijk geen kans om die te geven. Tijdens de show kwam Bobbie naast haar staan, zodat ze hem kon geven, hij was blij verrast (of deed alsof ;)) en erg lief tegen haar! Ze stond ook druk te dansen en te zingen!

In januari gaan we naar Assepoester, de musical, nu al zin in!

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben die opmerkingen over zwanger worden helemaal zat!
    Nee mij jurk is niet op de groei gekocht en nee je hoeft niet direct na je huwelijk aan kinderen te beginnen! Vandaag op werk 4 opmerkingen in die richting gekregen.
    Ik zou zo hard willen janken en zeggen dat het niet lukt...
    Sorry moest het ff kwijt, maar daar hebben we dit topic toch voor??

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ooo wat erg. Sterkte!

19. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oke ik ben al om... ik vind het altijd super als die "sterren" echt geïnteresseerd zijn in de kinderen , krijg ik al tranen in mijn ogen van...
    Ben paar jaar geleden op een training van Ajax geweest, mijn dochter ( en vriend;)) zijn daar helemaal weg van. Mijn dochter staat op de foto met Maarten Stekelenburg, wat een aardige man! Trouwens de meeste van hen waren echt heel lief voor de kinderen en namen de tijd.
    Assepoester, dat klinkt dan weer leuk, ben weg van sprookjes:D

20. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja dat is echt KL%$&# sommige mensen denken gewoon niet na. En ja, daar is dit topic voor, schreeuw het maar van je af;)

Deel Deze Pagina