Wilde vragen of je al met vast voedsel begonnen bent, maar zie dat je kindje te vroeg geboren is. Dan moet je daar waarschijnlijk nog even mee wachten, niet? Drinkt ze nog iets. Want zoonlief heeft vanaf 3 maanden ook heel slecht gedronken, weten nu dat het komt door de verkeerde melk maar de ka zei op dat moment dat ik die moest blijven geven (met dochter bij een andere ka geweest, dronk op 2w al heel slecht en onmiddellijk moeten veranderen en geen problemen meer gehad). Maar we moesten bij hem zien dat hij het absolute minimum binnen had. Denk een halve liter per dag dat dat ongeveer het minimum was. En met terug een nachtvoeding waar hij om vroeg, kwam hij er net aan.
dat ik verdorie heel de dag al zit te wachten op pakketje.. ik eigenlijk even wou bellen om te vragen waar chauffeur zat maar ik tot de ontdekking kwam dat dat 1 euro per minuut was..
dat ik een setje van de nieuwe collectie van noppies helemaal geweldig vind, maar ik m niet ga kopen omdat het setje in totaal op 57,- komt
Sterkte, wij hebben 3 weken om deze reden in het zkh doorgebracht (verschillende oorzaken) en nu met sonde thuis.
Ik even helemaal knettergek van dl, ze is zwaar verkouden, mar is daarbij vandaag enorm aan het uitproberen, blij als papa thuis is....
Ik wil even kwijt dat ik het cadeaupapier niet kan vinden! .. iemand in dit huis heeft het waarschijnlijk opgemaakt en ik rust niet voordat ik de dader heb!
Dat er elke ochtend om 05.45 uur een werkbusje voor de deur staat te ronken, wachtend op iemand anders in de straat....Grrr.
Dat de show van Ernst en Bobbie super was, dochterlief heeft van elke minuut genoten! Ze had een mooie tekening gemaakt, maar je krijgt eigenlijk geen kans om die te geven. Tijdens de show kwam Bobbie naast haar staan, zodat ze hem kon geven, hij was blij verrast (of deed alsof ) en erg lief tegen haar! Ze stond ook druk te dansen en te zingen! In januari gaan we naar Assepoester, de musical, nu al zin in!
Ik ben die opmerkingen over zwanger worden helemaal zat! Nee mij jurk is niet op de groei gekocht en nee je hoeft niet direct na je huwelijk aan kinderen te beginnen! Vandaag op werk 4 opmerkingen in die richting gekregen. Ik zou zo hard willen janken en zeggen dat het niet lukt... Sorry moest het ff kwijt, maar daar hebben we dit topic toch voor??
Oke ik ben al om... ik vind het altijd super als die "sterren" echt geïnteresseerd zijn in de kinderen , krijg ik al tranen in mijn ogen van... Ben paar jaar geleden op een training van Ajax geweest, mijn dochter ( en vriend) zijn daar helemaal weg van. Mijn dochter staat op de foto met Maarten Stekelenburg, wat een aardige man! Trouwens de meeste van hen waren echt heel lief voor de kinderen en namen de tijd. Assepoester, dat klinkt dan weer leuk, ben weg van sprookjes
Ja dat is echt KL%$&# sommige mensen denken gewoon niet na. En ja, daar is dit topic voor, schreeuw het maar van je af