Assepoester is met een tour bezig door heel nederland, moet je even zoeken of je woonplaats er bij zit? Lijkt me heel leuk, de kinderen mogen verkleed komen En Bobbie was echt lief voor de kinderen (ernst ook hoor) Er was een meisje van een jaar of 4 op het podium, die kreeg een glitterhoedje op, maar ze had 2 staartjes, dus dat ging niet, ging hij heel die staarten eronder doen zodat ze hem op kreeg ik vind dat ook heel leuk!
dat ik weer eens geen internet heb van upc en ik drie dagen op een monteur moet wachten. en dat ik een gelhaard heb gekocht voor erg eeinig geld en deze heb gepimpt! komt nog nephout in en twee extra gelpotten nu nog een mooie spiegel erboven. even voor en na:
@mirjam heel veel sterkte voor jou en de rest van je familie vind het evht heel erg voor jullie @pluisje nee, maar als ik over 1 week ( dan zou ik weer ongesteld moeten worden) nog niet ongesteld ben bel ik gewoon weer. Dan wil ik meer weten!
Ik moet voor school een engelse sollicitatie brief schrijven.. en ik ben zo niet gemotiveerd.. *schop onder mn kont!!*
Dat ik gisteren jarig was,uitgerekend zou zijn voor 23 oktober en er veel verdriet van heb. Ik hoop dat het volgend jaar anders is.
dat ik helemaal blij ben omdat ik vandaag onze trouwfilm heb gekregen! helaas nog niet kunnen kijken maar erg benieuwd ernaar... Die dag ging veel te snel voorbij!
Mooi man! En zo'n kat heb ik ook. Ik wil even kwijt dat ik Knap zo'n geweldige lieverd vind. Nu heeft ze een pakket kleding op de post gedaan, van haar zoon, voor mijn zoon. Helemaal gratis en voor niks, en toen ze de kast aan het opruimen was van haar zoon dacht ze aan mij om de kleding, die haar zoon niet meer past, naar mij toe te sturen. Is dat nu niet enorm lief??!! Bedankt Knap!
Das mooi balen. Ik heb het wel eens een paar keer gehad ik om 2u 's nachts wakker schrok en dacht dat ik met had verslapen....sta je daar te hinken en moeilijk te doen om snel je broek aan te doen om vervolgens te beseffen dat het 'pas' 2 uur 's nachts is.
Ik heb ff je verhaal gelezen, poeh, heftig zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je droom uit gaat komen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag knuff Pluisje
@ devilschase, mooi! en idd mooie kat. Ik heb een zwak voor zwarte katten, had er vroeger ook 1, die was zoo lief . @Fidel, hahahaha grappig waar die zich altijd in weten te wurmen he, ik zal es proberen te posten waar ik mijn kat afgelopen week aantrof Moet ik die foto dan kleiner maken?? Is het een kater of een poes? Mijn rooie is een poes, ik wilde wat aparts hihi. Ze is nu ruim 10 en ik heb haar via internet gevonden. Ik moest een flink stuk rijden ( helemaal naar noord Holland) maar ben heel blij met haar. En heel toevallig ontmoette ik een paar jaar later mijn huidige vriend, die uit hetzelfde stadje komt....toeval?? @PenF, goh dat had mijn zoontje vanmorgen ook, alleen hij had het niet door. Ik wel!! half 6!! @ Bubblez, write the damn letter!! kick, kick hihi @Danielle, blijft toch een mooie herinnering he, en de dag vliegt zo voorbij, dan is het mooi dat je het nog eens kan beleven ( en nog, en nog eens...) @Lioness, dat is erg lief van knap, maar ik wist al dat ze heel lief is Is altijd handig he, wat extra kleren... @wwjk...nou morgen komt mijn schoonmoeder... en die blijft weer een hele week!! Gelukkig zijn we het weekend weg, dus ze komt voornamelijk op de katjes passen . Maar de rest van de week is ze er ook en nu ik niet meer werk, zit ik dus de hele dag met haar, jippie!! Wish me luck Zo, weer echt aan de dag beginnen nu, we zijn al aangekleed, nu nog ff tanden poetsen en mezelf toonbaar maken. dat duurt tegenwoordig erg lang eer t een beetje uit de kreukels is liefs Pluisje
Eens effe kijken of ik het hier geplaatst krijg, Hier zag ik mijn kat dus afgelopen week opeens zitten hihi.
dat ik net na 8 jaar weer eens aan mezelf heb gedacht en voor mezelf nieuwe kledij gekocht heb (omdat het nodig was) en dat ik lekker lui ben en ik aardappelschijfjes heb gekocht ipv zelf te schillen en te snijden
Dat ik een verschrikkelijke chagerijnig rothumeur heb! Ik moet het huishouden nog doen, boodschappen doen, bloembollen kopen en planten.. En ik heb werkelijk waar nergens zin in!!! Ik zit nog steeds in badjas op bed! Bleeh!