afgelopen 8 jaar kledij gekregen van mijn mannetje omdat ik het echt nodig had (broeken, t-shirten en een jas) en nu heb ik mezelf verwent met een broek, een warmere trui, 2 truitjes in t-shirt stof met lange mouwen en een vestje heb me nog netjes ingehouden anders koop ik altijd voor mijn man en 3 kids en nu dus eens voor mezelf
herkenbaar, ik koop ook voornamelijk voor vriend en kinderen. Zelf kom ik als allerlaatste aan de beurt. Ik ben het ook vaak zelf schuld hoor. Dan gaan we naar de stad en zie ik niks dat ik leuk vind, ga ik weer naar huis met vanalles voor de kinderen, iets voor mijn vriend en ik weer niks. mijn vriend zegt ook altijd, dat ik wat voor mezelf moet kopen, maar ik kan zo slecht geld aan mezelf uitgeven... vroeger was dat heel anders. Nu heb ik ook lang niet meer het figuurtje van vroeger en is leuke kleding vinden soms een crime. Zeker met mijn geringe lengte. Ook vind ik het lastig om iets leuks voor mijn leeftijd te vinden. Sommige dingen zijn te jeugdig en sommige te truttig. Ben geen 18 meer, maar ook geen 81!! Lastig... Maar Miss C, toen ik dat typte regende het hier pijpestelen!! Nu schijnt er weer en waterig zonnetje en het is koud!!:x Ik ga weer verder poetsen bah.
Dat mijn diensthoofd, die al meer dan een jaar met ziekteverlof is, ineens haar kop laat zien op het werk. Ze moet binnen dit en 2 maanden terug aan't werk komen anders wordt ze op pensioen gesteld (overheid, ziekendagen zijn allemaal opgenomen en dan kom je voor pensioencommissie). Vergadering van voormiddag lukt weer niet om te komen
Dat ik me niet goed voel, er vanmorgen een ongeluk gebeurd was en ik 2 minuten!! te laat op school kwam en de 1e 2 uur de les niet meer binnen mocht terwijl dat andere die niks doen en altijd te laat kwamen wel naar binnen mochten, voelde me net een klein kind en heb me ziek gemeld
Zal geen makkelijke beslissing geweest zijn. maar goed dat je aan jezelf denkt. Moet je af en toe doen. Succes! @ Manyana: Ja zeg, er komen toch nog wel eens mensen te laat in school. Dat ze blij waren dat je toch moeite had gedaan. Zou er ook niet mee om kunnen.
Dit is een pers, een himalayan om precies te zijn. Ik heb hem gekregen van iemand die er niet voor kon zorgen. Het onderhoud van deze katten is nogal tijdrovend. Ik kon hem voor niks krijgen en het zijn echt dure beestjes Onze rooie is er niet zo blij mee. En het is misschien niet zo duidelijk te zien op de foto, maar hij zit ongeveer 2 meter boven de grond op een plankje in de keuken hihi
Hey dames, ik kom hier eigenlijk niet vaak/nooit, maar ik wil nu echt wat kwijt we zitten deze maand vrij krap, en nu is t me gelukt om vanochtend flink wat boodschappen te kopen, op de prijs te letten, en ik was nog net geen 20 euro kwijt! Joehoe! Zo komen we deze maand zeker wel rond, haha!
Vanmorgen een kruidvat aanbieding gehad op mn voordeelkaart.1 pot Groeie start van Nestlé voor maar 1! Meteen aangemeld en daarnet naar het kv in de stad. Het was er zowaar nog dus ik heb weer voor 1.5 week flesvoeding in huis.
Oh ja, op je paard he, ging dat goed? Ja, dat moet je er dan maar voor over hebben he Straks als de kleine er is, kun je weer volop rijden
Ja heb een paardje gehuurd heb helaas geen eigen paardje meer. Kende het paard al wel dus heb heerlijk genoten van een rustige rit en op het eind een lekkere galop ! Was een goed afscheid en heb het er ook zeker voor over
Ik heb net de magnetron bijna in de hens gezet.. Is al de derde magnetron in het derde huis waarmee dat gebeurt, gelukkig elke keer geen schade.. Ik voel me nu even heel kut en durf geen apparatuur meer aan te raken