Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zo'n hoofdpijn heb n dus graag naar bed wil. Helaas moet zoonlief om 12 uur nog een fles :(

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Updat dl eetprobleem : Nou ben vanmiddag gebelt door zh, komt er in het kort op neer maandag nieuwe afspraak om dan het behandelplan met de mogelijkehden om willemijn aan het eten te kringen in combinatie met onderzoeken of ze geen slikproblemen heeft, nu het gevoel om wel serius genomen te worden

Wwjk ben hier echt blij mee!!

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hehe, als laatste van NL heb ik nu ook een smartphone en whatsapp. Mijn beste vriendin hoeft nu eindelijk geen sms kosten meer te betalen :p Ik was de enige nog die sms'tje...

Nu eens uitvinden hoe dat ding werkt :p

@Fidel, heel veel succes!

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Had een doosje bonbons gehaald voor mijn nieuwe buren, helaas zijn ze er nog steeds niet. Na een weekje wachten heb ik er drie uit gegeten:)

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    :D:D geweldig hihi.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    Wat goed dat er actie ondernomen wordt!

8. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Onze dochter is nu al verschillende keren al huilend wakker geworden. Dit ben ik niet gewend, je hoort haar nooit. Ze is niet zo lekker.

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thsnks nee hoor ik heb nog zo'n ding waar je alleen med an bellen en smsen;)

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wwjk:

Dat ik een rotnacht heb gehad, zelf kotsmisselijk en hoesten, kleine man helemaal ondergepoept. en daarna niet lekker dus niet kunnen slapen, en man die ook nog eens de griep te pakken heeft en dus daar ook kots voor weg heb moeten lopen.. BAH BAH BAH.. Nu maar hopen dat ze snel opknappen want dan kan ik gevloerd gaan pfff

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Fijn, dat je eindelijk serieus genomen wordt. Hopelijk levert het op wat je graag wil ( dat je dochtertje goed gaat eten...)
    @ Micchan, ja dat wil ik ook wel eens weten, stop je er een blok ijzer in ofzo?? Of is dat Oostenrijkse grundlichkeit?;)
    @ Saja, hopelijk is je hoofdpijn over en heb je goed kunnen slapen...
    @HabibiAna, hahahaha dat vind ik ook de kat op het spek binden en ik vind het super dat er pas 3 uit zijn, bij mij wassie leeg geweest hii
    @ Rolinka, welkom in de wondere wereld van de smartphone hahaha. Tja en nu gaan ze blijkbaar de whatsapp ook in rekening brengen.. wie belt er in Godsnaam nog he ( Ik)
    @ oudjaarvlinder en Spikkel, beterschap met jullie kindjes.Hopelijk blijft het jullie zelf bespaard. Oh nee, ik lees dat jij, Spikkel, al ziek bent, bah. Dan hoop ik dat je familie snel opknapt, zodat ze jou kunnen vertroetelen...
    Ik heb ook weer eens slecht geslapen. Zoonlief was heel onrustig en een paar keer wakker, huilen. Hij had weer pijn met plassen, dus maar weer met zalf gesmeerd en schone luier aan. Om dit zou het ook heel fijn zijn als hij zindelijk werd, maar meneer heeft totaal geen interesse. :(
    Bij mijn dochter ging dit allemaal best soepel en die was met 2,5 droog, zowel snachts als overdag.Dus als iemand een goeie tip heeft, hoor ik hem graag:(:(
    Dadelijk lekker naar de kapper en daarna komt mijn schoonmoeder. Vanavond vertrekken we naar De Ardennen... ben benieuwd hoe dat gaat worden, ik hoop voor mijn ouders, fijn:)

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahahaha :)

De eerste keer dat het gebeurde, was ik een jaar of twaalf. Ik smeerde wel zelf m'n boterhammen, maar warm eten werd altijd voor me gemaakt (verwend :)) en ik had de magnetron dus nog nooit gebruikt.. Wist ik veel dat het een combi-ding was van oven en magnetron.. En ik had m'n moeder er wel vaker afbakbroodjes in zien doen, en daar had ik, toevalliiiiig, enorm veel zin in. Toen heb ik die broodjes 12 minuten in de magnetron in plaats van de oven gedaan..

De tweede keer was ongeveer een jaar later.. Ik wist bij deze dat het zowel een magnetron als een oven was, jaaa ik had van m'n fouten geleerd! En ik wist dat knakworsten in de magnetron moesten en NIET in de oven, dus dat kon niet fout gaan.. Had ik er maar aan gedacht om de worstjes even in een schaaltje te doen, in plaats van gewoon het hele, inderdaad dus ijzeren, blik alleen zonder deksel erin te zetten.. :)

En inmiddels dus 19, zoveel oppiep-ervaring opgedaan, het kan noooit meer mis gaan! Het is alleen een magnetron, oven hebben we apart, dus daar hoefde ik ook nog eens niet op te letten, helemaal ideaal. Vriend zei dat hij de handleiding niet nodig had gehad omdat het zich allemaal vanzelf wees, en wat hij uit de magnetron haalde, smaakte altijd prima met de juiste warmte, dus dan moest het wel zo zijn. Dus hop, ik had zin in een croissantje die een beetje warm was, zodat de boter lekker smelt.. Niet zo eentje die je nog moet afbakken hoor, hij was wel al eetklaar zegmaar.. Dus wat doe ik, ik stop 'm twee minuten in de magnetron.. Bij de magnetron thuis hoefde je altijd alleen het aantal minuten in te stellen en klaar, en aangezien bij deze 'alles zich vanzelf wees', moest dat dus wel hetzelfde zijn, dus twee keer +1min ingedrukt. Na 1 minuut rook ie heerlijk, na 1 minuut en 20 seconden was er een ander soort rook..
    Vriendlief had helaas niet verteld dat je bij deze magnetron het power-niveau kan instellen, en dat ik dus op de hoogste kracht dat croissantje aan het vermoorden was.. 20 seconden op 30% was al voldoende..

Ik leer het denk ik nooit :(

13. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Vannacht heeft ons dochtertje geprobeerd over te geven maar heeft het weer ingeslikt en was daarna overstuur en kreeg de hik. Had al wel een beetje overgegeven in bed. Ledikantje maar op onze kamer gezet om in de gaten te houden.

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @ Micchan, arm croissantje..:D

15. Moon28

Moon28 Niet meer actief

thanks, youve made my day hahahahaha.
    *geen leedvermaak, geweldig leuk geschreven* ;)

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pluisje: Jaaa, ik voel me zowaar schuldig naar dat arme ding toe.. :( Niet dat door tanden ik stukken gescheurd worden een fijne bestemming is, maar toch.. :(

Moon: Haha kijk daar doe ik het voor :p

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik het toch wel een beetje K*T vind dat ik ook beroerd ben maar dat ik alles draaiende moet houden, zieke zoon doen, oudste dochter naar school brengen en halen en vermaken en vanmiddag ook nog eens 2 afspraken maar dat mijn man alleen maar in bed ligt en er niet uit wil komen om me even bij te staan..ben ik nou zo aanstellerig of?

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik erg opzie tegen de begrafenis van twee kleine kinderen zo...

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @winddansser he gadver sterkte!

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Zoontje bij je man doen en mededelen dat je naar een afspraak bent.
    Beterschap.

Deel Deze Pagina