Dat mijn meisje zojuist 2x van haar rug op haar buik gedraaid is en dat ze gecorrigeerd pas 2,5 maand is
Lekker haring gegeten met dochterlief (3), 2 voor mij en 2 voor haar. En dan moet ik nog opletten dat ze niet een hapje van mij pikt. =Genieten!
Supermeid!! Goed hoor! @ fidel: Fijn dat jullie toch serieus genomen worden. Hopelijk weten jullie snel meer.
Dat zoonlief vandaag gebeten is op school door een klasgenootje. In z'n wang, zie de tandjes nog staan! Juf heeft alleen gezegd dat het niet mocht, kindje in kwestie is niet gestraft geweest. Zijn juf was er voormiddag niet, denk een stagiaire. Er is ons niks gezegd toen we zoonlief gingen halen. Toen hij thuiskwam vroeg ik of hij gevallen was. Reageerde er eerst niet echt op, daarna kwam het eruit dat M hem gebeten had. Zoiets mag een juf toch zeggen na school niet?
haha geweldig he, die lekkerbekjes allemaal!! hier ook, ze snoepte heerlijk mee van de vega nuggets met ons vanavond en verse dadels? ze neemt zo een grote hap ervan dat papa niks meer over heeft ze had haar eigen groente daarvoor ook al gegeten. ik heb een echt vreetzakkie..
Jazeker zou dat fijn zijn als de juf even naar je toe was gekomen. En ik zou zelf even navraag doen hoe het precies gebeurt is. Sneu he?
Vind het idd erg jammer voor hem. Ja de juf heeft met manlief gepraat maar heeft er niks over gezegd... Is het nu met de stagiaire gebeurd en heeft zij de juf niet ingelicht? Geen idee. Het jammere is dat ik hem maandag niet zelf naar school kan brengen Ofwel vraag ik of m'n papa navraag doet, ofwel mail ik even met de juf maandag.
Dat ik mijn oh zo lieftallige verloofde momenteel wel af kan schieten. Ik vlieg donderdag denk maar lekker terug naar Nederland met m'n moeder, mijn god. (Bericht bestaat deels uit hormonen, deels uit werkelijkheid )
Oei Micchan... Hier vandaag een goede opruimdag gehad. Kleerkasten van de kinderen opgeruimd, box uiteengedraaid en de zolder op, gang boven wat opgeruimd. Trots op mezelf!
dat ik als mijn mannetje thuis is ik naar spoed ga mijn oudste dochter vroeg of ik mijn staafje nog in mijn arm heb en ik wil het haar laten voelen nu blijkt de implanon in 2 gebroken te zijn en krijg ik tintelingen in mijn arm
Dat ik met fulltime kolven al meer dan 20 liter gekolfd heb voor mijn zoontje Eigenlijk zijn we het uit nieuwsgierigheid gaan optellen in excel voor een dag en dat zijn we blijven doen. Het is zelfs veel meer, want we zijn niet meteen begonnen met bijhouden
ik ben nog maar net terug thuis de 2 stukjes staafjes zitten er nog in en morgen om 10u moet ik bellen om een uur af te spreken met de gyn de 2 stukjes worden morgen operatief verwijderd