Dat mijn dochtertje net weer om 5 uur wakker was... Mijn man heeft haar de laatste tijd tussen ons in gelegd als ze wakker werd en de regelmaat is erin geslopen.. En mama kan het nu oplossen. Ze heeft een heel sterk karakter en is nu echt pislink. Als ze nou zou gaan slapen als ze tussen ons in lag zou ik het nog geen drama vinden, maar ze gaat aan mijn haren trekken of op me springen.. Ze gaat dan echt niet slapen dus zie ik het niet als oplossing.. Maar na 3 weken zit ik met mijn handen in het haar...
Wwjk: dat we gisteren mn nichtje van 1mnd oud hebben begraven. Het was een mooi afscheid maar o wat zwaar en emotioneel! Mn broer heeft zelf zn dochter naar het graf gedragen, respect!! En nu is het leeg bij hen in huis. Mn schoonzus heeft nog zwangerschapsverlof........na controle bij de gyn......... Wat zal het nu nog een zware tijd voor ze zijn!
Dat ik er helemaal doorheen zit. Afgelopen vrijdag vertelde mijn man niet meer met mij verder te willen en te scheiden. Zijn houden van voor mij is niet meer zoals het was. En ik hou nog wel zoveel van hem!!! We hadden al wel eerder problemen gehad, maar deze klap... We zijn vorig jaar juni getrouwd!! Heb nog nooit op mezelf gewoond, daarbij per eind okt geen baan meer. O mijn hemel, hoe moet ik dit toch doen tussen al het verdriet door? Ik slaap slecht en eet weinig. Gelukkig merkt onze dochtertje van vier er (nog) niks van...
nee veel kwaad kan het niet, omdat ze er al bijna 2 jaar inzitten is het volgens de assistente een beetje ingekapseld/ vastgegroeid. het enige wat er nu is is dat het niet meer werkt, hoelang het al stuk is weet ik niet maar hooguit een week ik voel er regelmatig aan en ik ben vorige week nog bij de ha geweest en toen was ie nog heel
Dat zoonlief graag wil gaan zwemmen, want het giet hier dus buitenspelen zit er niet in. Maar nu wil manlief plots met de auto naar de carwash.... Aaaarrrgggghhhhh! :x Ik sta er sinds zijn hernia operatie 2w geleden alleen voor met de zorg omdat hij niks kan. Maar dit kan hij dan ineens wel als we iets leuks plannen. Hoop dat hij snel hersteld is en terug kan ga werken want zo is er geen huis mee te houden.
dat we de oma van mijn man beloofd hebben om langs te gaan maar ik heb zooo geen zin om de deur uit te gaan in dit vieze herfst weer
We gaan straks, met m'n moeder en broertje, eerst naar een gebouw wat m'n moeder heel graag wilde zien en daarna naar de dierentuin. Ten eerste omdat ik eindelijk geld op m'n rekening heb en IK dus eens iets leuks kan organiseren en betalen voor anderen (ik voelde me altijd 'degene die mee ging', want had geen baan en dus nooit geld om een kaartje, iets te eten in een pretpark of wat dan ook te betalen ), ten tweede omdat ik en m'n vriend vandaag een jaar verloofd zijn. Jammer dat schoonouders ook mee gaan, maargoed, ik stort me wel gewoon extra op m'n moeder en broertje, valt toch niet op. En ik had de echo expres omgezet naar dinsdag, als verrassing voor m'n moeder dat ze toch nog een keertje mee kon.. Over morgen had ik wel al iets laten doorschemeren, maar dinsdag was echt DE verrassing die ik pas een uur van tevoren ofzo wilde vertellen.. Dus we komen gister thuis, even kletsen, m'n vriend vertelt waar we morgen heen gaan, dat hij maandag wel gewoon gaat werken, maar dat hij dinsdag thuis is, vanwege twee dingen.. Dus ik keek 'm al aan van schaaaat.. En hij echt zo 'Wat?', dus ik zeg dat ik heeeeel benieuwd ben wat voor dingen hij van plan is om te vertellen.. (in het duits ) Dus hij weer, ja vanwege die naamplaat (er komt 's morgens iemand omdat op de brievenbus beneden onze naam moet komen), en ik uhuuuuuh maar dat andere.. Zegt ie, niet zo zachtjes, ja vanwege de baby.. Goed, het was in het duits, maar baby is dan nog altijd gewoon baby. Dus ik zeg, dat weet ze niet. 'Oh......' Begon ie een heel lulverhaal met dat we na die naamplaat misschien wel daar en daar heen konden.. Ja schat, heel geloofwaardig, je blijft thuis vanwege twee dingen, maar het tweede ding is nog niet gepland.. En m'n moeder kan thuisblijven en 'baby' ook wel bij elkaar optellen.. Zucht
Oei sterkte zeg!! mag je geen water drinken? lauw warm water vult ook of thee? mag toch tot een uur van te voren?
heb je daar vaker last van? ik had dit tot vorig jaar ook en ben bij de fysio geweest voor ademhalingsoefeningen e.d heeft mij enorm geholpen ben er nu al ruim een jaar af als ik t voel kan ik het goed onder controle krijgen en houden! Succes niks aan he
nee ik mag echt totaal niets dit omdat ze me misschien onder volledige narcose gaan doen als plaatselijke verdoving niet lukt