Dat klinkt heel interessant, maar ook heel heftig, lijkt me. Kun je dat goed loslaten als je naar huis gaat? Wanneer heb je je tweede gesprek? @ Saja, je kan supertrots zijn op je zoontje, heel goed, is het begin he. Succes ermee. Hier wil het nog altijd niet lukken @Nijntje, lief dat je me gemist hebt. Hoe gaat het met eten van je kleine man? Ik was trouwens ook een lang weekend weg met mijn familie en ook daar zijn geen doden gevallen
Ik ben hier nog nooit geweest...maar wat een mooi topic! Ik wil kwijt dat ik en mijn moeder een hele slechte band met elkaar hebben. Ze zit een half jaar in het buitenland en is sinds kort weer thuis en dan blijkt weer hoe weinig we met elkaar hebben. Ze vindt mijn zoontje van een jaar echt fantastisch, maar ik heb daar moeite mee door onze slechte band. Wat wil ik graag een moeder waarmee ik leuke dingen kan doen en waar ik graag heen ga i.p.v. het als een verplichting te zien :'(
Te horen gekregen dat dochter nu ook een bril moet net als onze zoon. Best balen! Maar gelukkig hebben we een leuke passende bril weten te vinden
ja hoor, alleen met 1 jongetje van 14 ben ik zelf bezig om hem te volgen in zijn ontwikkeling etc en das best heftig verhaal maar werk en prive kan prima gescheiden. Anders hou je dit werk ook niet vol,. @PenF ; hahaha nja stoer niet hoor, zijn veel stoerdere dingen bij de politie haha maar thnx!!
Interessant! Ben wel benieuwd of je het boek 'Verraderlijk gewoon' hebt gelezen. Gaat over jongeren met lvb problematiek, hun wereld en hun plaats in t strafrecht.
Het is nog altijd een hele opgave om hem aan't eten te krijgen. Elke dag et gezeur dat hij geen honger heeft. Maar als hij eenmaal begint eet hij nu meestal zijn bord wel leeg. Vorige week was hij 200g aangekomen. Vandaag tussentijds weegmoment en hij is weer bij. Zijn wangen zijn ook weer voller aan't worden. Nu wel weer goed verkouden... Hopelijk wordt het niet te erg anders zijn we terug bij af... De caloriedrankjes vallen allesbehalve in de smaak
Ik wil graag kwijt dat mijn chocolade reep op is, en dat ik wou dat ik er veel langer over gedaan had.
Ik wil graag kwijt dat ik niet kan slapen en na het lezen van het bericht van shampoo nu onwijs veel trek heb in chocola!
Goedemorgen ladies, Wij maken ons nu op voor vertrek naar Ziekenhuis voor mijn dochter, die krijgt een MRI onder narcose ben heel erg zenuwachtig!
Ik wil kwijt dat ik heel blij ben dat mijn vriend nu onderweg is naar huis en ik zo blij ben als ik hem straks zie na 5 dagen!