Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat ik op de bank zit en het wat frisjes kreeg.. Dus ik zit nu onder de babydeken die we gekregen hebben :) ;)

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Onze poes is sinds zaterdag vermist en ik trek het echt niet, ze is nergens gevonden, ik heb overal flyers rondgebracht maar ik begin de hoop te verliezen.

3. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Dat mijn man elke avond moet overwerken tot 20.00uur.

Dat mijn dochter een echte peuterpuber is en mijn zoontje alleen maar huilt.

Dat ik het liefst bij mijn broer met leukemie wil zijn maar hij ligt in het Amc en dat ligt niet naast de deur!

Ik voel mij gewoon k*t :(

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat zul je in spanning zitten zeg.. Ik hoop dat ze toch nog gevonden wordt :(

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jakkes wat een hoop narigheid in een keer meis.. Dikke knuffel!

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Jij hebt het echt moeilijk...poeh een digi knuff van mij en sterkte Pluisje

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik iedereen die het nodig heeft sterkte, succes, happy birthday, beterschap wil wensen

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik hoop echt dat je haar weer terug vindt. Mijn kat kwam na 6 weken weer thuis . Oke ik kwam er via via achter dat iemand haar in huis had, maar was superblij dat ze weer terug was. Ik steek vanavond een kaarsje voor haar op...misschien zit ze ergens opgesloten waar de mensen op vakantie zijn? In een schuur ofzo Dat gebeurt wel vaker... succes

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat vandaag al ons jaarabbo van bokrijk in de bus zat terwijl ze pas vanaf november zouden verstuurd worden

dat we volgend jaar mat dit abbo ook 50% korting krijgen als we in cp een dagje gaan zwemmen

dat er nog meer kortingen mee te krijgen zijn wat ik heel erg leuk vind

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, dat zou ook nog kunnen. Ze is in ieder geval nog niet gevonden (ook niet dood, bedoel ik dan), ze staat gemeld bij de gemeente, dierenambulance, dierenasiel, dierenarts, AmiVedi.. Dankjewel in ieder geval :) Jij ook bedankt Micchan.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat naar! Dikke knuffel!

@ TempusFugit, hoop dat ze snel in goede gezondheid weer thuis is!

WWJK; ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor morgen, mijn zoontje wordt geopereerd aan een waterbreuk/liesbreuk en als ik er alleen al aan denk dat hij onder narcose gaat en na de operatie pijn heeft moet ik al huilen..

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dat ik een veeeeeeel te duur tafelkleed heb gekocht ;)

En mijn zoontje op de wc plast!!!! knappert ben zo trots! tuurlijk gaat het nog wel eens mis hij moet nog 3 worden maar vandaag alleen een onderbroekje aan en hij voelt het als hij moet plassen en dan naar de wc gaat begin is er! :D

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat vriend sinds 3 dagen weer 20 uur aan het werk is maar vandaag al vanaf 6:00 uur de deur uit is en nog niet thuis is, dat Sylvano vreselijk vervelend is en het gewoon even k*t is nu. En dat ik gewoon vreselijk moet wennen na 6 maanden samen thuis zitten dat me maatje er niet meer is overdag..
    Djennes wat vreselijk veel sterkte!

14. WLE

WLE Niet meer actief

Dat vanavond mijn man thuis komt na drie weken weg te zijn geweest!

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Dat ik nu even heel erg baal van mn HG :(
    Morgen rolstoel ophalen zodat we zondag ergens heen kunnen.

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

Dikke knuffel!!!

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Djennes: Sterkte met je broer!

WWJK: pfffff heb aandelen in de shell ofzo de laatste weken!! Ik woon in zuidholland en mijn familie in friesland. Dus regelmatig zitten we in friesland m steeds 2,5u heen en 2,5u terug, maar de afgelopen weken.........:(
    Twee weken terug voor de begrafenis van mn nichtje in friesland geweest. Afgelopen week voor het vrijgezelle feest van mn jongste broer. Nu komende dinsdag voor de begrafenis van mn Oma en dan vrijdag er weer heen voor de bruiloft van mn jongste broer......Echt we blijven heen en weer vliegen!! Leuke en ook verdrietige redenen! Dan kan je maar beter dicht bij je familie wonen!!

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat mijn kerel nu voor dag 2 savonds aan het werken is. kind stront vervelend is. En mijn lichaam totaal gesloopt is..

Ik wel zo goed als nieuwe red rag schoentjes voor mijn zoontje heb gekocht voor 5 euro.

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat ik me ram ziek voel en ben bah!

20. Amare

Amare Niet meer actief

Ik wil eigenlijk niks kwijt

Deel Deze Pagina