Dat ik op de bank zit en het wat frisjes kreeg.. Dus ik zit nu onder de babydeken die we gekregen hebben
Onze poes is sinds zaterdag vermist en ik trek het echt niet, ze is nergens gevonden, ik heb overal flyers rondgebracht maar ik begin de hoop te verliezen.
Dat mijn man elke avond moet overwerken tot 20.00uur. Dat mijn dochter een echte peuterpuber is en mijn zoontje alleen maar huilt. Dat ik het liefst bij mijn broer met leukemie wil zijn maar hij ligt in het Amc en dat ligt niet naast de deur! Ik voel mij gewoon k*t
Ik hoop echt dat je haar weer terug vindt. Mijn kat kwam na 6 weken weer thuis . Oke ik kwam er via via achter dat iemand haar in huis had, maar was superblij dat ze weer terug was. Ik steek vanavond een kaarsje voor haar op...misschien zit ze ergens opgesloten waar de mensen op vakantie zijn? In een schuur ofzo Dat gebeurt wel vaker... succes
dat vandaag al ons jaarabbo van bokrijk in de bus zat terwijl ze pas vanaf november zouden verstuurd worden dat we volgend jaar mat dit abbo ook 50% korting krijgen als we in cp een dagje gaan zwemmen dat er nog meer kortingen mee te krijgen zijn wat ik heel erg leuk vind
Ja, dat zou ook nog kunnen. Ze is in ieder geval nog niet gevonden (ook niet dood, bedoel ik dan), ze staat gemeld bij de gemeente, dierenambulance, dierenasiel, dierenarts, AmiVedi.. Dankjewel in ieder geval Jij ook bedankt Micchan.
Wat naar! Dikke knuffel! @ TempusFugit, hoop dat ze snel in goede gezondheid weer thuis is! WWJK; ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor morgen, mijn zoontje wordt geopereerd aan een waterbreuk/liesbreuk en als ik er alleen al aan denk dat hij onder narcose gaat en na de operatie pijn heeft moet ik al huilen..
Dat ik een veeeeeeel te duur tafelkleed heb gekocht En mijn zoontje op de wc plast!!!! knappert ben zo trots! tuurlijk gaat het nog wel eens mis hij moet nog 3 worden maar vandaag alleen een onderbroekje aan en hij voelt het als hij moet plassen en dan naar de wc gaat begin is er!
Dat vriend sinds 3 dagen weer 20 uur aan het werk is maar vandaag al vanaf 6:00 uur de deur uit is en nog niet thuis is, dat Sylvano vreselijk vervelend is en het gewoon even k*t is nu. En dat ik gewoon vreselijk moet wennen na 6 maanden samen thuis zitten dat me maatje er niet meer is overdag.. Djennes wat vreselijk veel sterkte!
Djennes: Sterkte met je broer! WWJK: pfffff heb aandelen in de shell ofzo de laatste weken!! Ik woon in zuidholland en mijn familie in friesland. Dus regelmatig zitten we in friesland m steeds 2,5u heen en 2,5u terug, maar de afgelopen weken......... Twee weken terug voor de begrafenis van mn nichtje in friesland geweest. Afgelopen week voor het vrijgezelle feest van mn jongste broer. Nu komende dinsdag voor de begrafenis van mn Oma en dan vrijdag er weer heen voor de bruiloft van mn jongste broer......Echt we blijven heen en weer vliegen!! Leuke en ook verdrietige redenen! Dan kan je maar beter dicht bij je familie wonen!!
Dat mijn kerel nu voor dag 2 savonds aan het werken is. kind stront vervelend is. En mijn lichaam totaal gesloopt is.. Ik wel zo goed als nieuwe red rag schoentjes voor mijn zoontje heb gekocht voor 5 euro.