Wow, super! @ dimpel: Succes meid! wwjk: Dat ik pissed ben. Eerst al op m'n man (dat buiten beschouwing gelaten) maar nu krijg ik een berichtje van een vriendin dat ze niet mee naar een theatervoorstelling kunnen waarvoor ik kaarten voor hun heb moeten bestellen. Even 2 weken voor datum. Dacht het wel dat ze niet gingen meegaan, vermits ze hun tickets niet betaalden na herhaaldelijk vragen (wat ik dus haat!). Ben te kwaad om iets terug te sturen, dan ga ik de verkeerde dingen zeggen. Weet zelf nog niet of wij kunnen gaan ivm manlief zijn rug. Probeer dan maar eens 4 kaarten door te verkopen... Grmbl!!! :x (dat lucht op )
O dat is vreselijk balen zeg, jammer dat ze jullie voor de kosten op laat draaien, zou er dan wel klaar mee zijn. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, te veel aan het hoofd, te gespannen maar goed morgenavond weer lekker zwemmen met een vriendin, dat geeft altijd wat ontspanning en rust.
Ben er ook helemaal klaar mee. Ze waren ook mee op vakantie en zoals ze zeggen 'op vakantie leer je elkaar kennen' is helemaal waar! Maar had hen dat nog vergeven maar nu is het dus klaar. Jammer dobbel. Geniet dan maar volop van je avondje morgen.
Dat ik vandaag al 13 jaar samen ben met mijn vriend, nou ja man eigenlijk en nog steeds heel erg gelukkig met hem ben.
Nijntje, wat voor theatervoorstelling en waar/wanneer? Ik heb nogal wat theater fans in mijn omgeving.... En ik baal omdat ik dacht zo goed bezig te zijn, maar er vandaag weer een kilo BIJ stond op de weegschaal. Weet iemand of er een marge is van hoeveel je kunt 'schommelen' terwijl je over het algemeen wel afvalt?!
Gefeliciteerd. Hoe is het met de rest? Wel gelezen maar niks onthouden. Sorry. Hier dochter gaat het al weer iets beter mee gelukkig. Ben dus ongie geworden en nu baal ik er weer van. Energie voor nul komma nul. Vloeit rijkerlijk weg. Vandaag een verjaardag. Volgende week de oudste jarig. Die word 13 Nog vijf jaar en mijn kind is officieel ( volwassen) wat gaat het hard. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.
Guga Baul op dinsdag 12 november in CC Hasselt. Is stand-up comedy. Ik schommel altijd een kilo, ook al ben ik niet aan't dieten. Als je nog niet lang bezig bent dan kan het zijn dat je sneller spieren krijgt dan vet verliest. En spieren zijn zwaarder dan vet maar nemen minder plaats in. Eigenlijk zou je je best kunnen meten op bijv. je buik, benen, billen. Zonde he, als je zo je best doet...
Ondanks de dat de donkere koude dagen weer voor de deur staan. Er heel veel leuke dingen in het verschiet staan! Straks ff kaartjes voor kerscircusvoorstelling bestellen! voor 2e kerst dag. En begin januari ga ik met mijn meisje naar woezel en pip! na 2 enorm slechte jaren ivm postpartum depressie en relatie stress. Dat dit jaar weer een top jaar was! En dat er nog vele top jaren morgen komen!
Ik ben gewoon helemaal chagerijnig! Ik ben al bijna 6 kg aangekomen sinds ik weet dat ik zwanger ben, 6kg! Maar eens even zien hoe ik dat ga aanpakken!
oei...hasselt is een beetje te ver weg Ja ik hoop ook dat het dan maar de spieren zijn....maar baalde wel!
Kaartjes zijn verkocht Was mijn beklag aan't doen tegen een collega. Die stuurt haar man een sms en hij belde dadelijk dat hij wilde gaan Maar met de vrienden zijn we dus klaar. Manlief ook.
Vanwege de kaartjes? Dan was het misschien toch niet een heel hechte vriendschap..... maar wel jammer natuurlijk. Gaan jullie het nog officieel uitmaken?
Nee niet alleen vanwege de kaartjes. Zijn er ook mee op vakantie geweest en daar is ook vanalles gebeurd. Uiteindelijk heeft het mij heel wat tijd gekost en wilde ik er nog wel de spons over vegen. Maar na deze actie wil ik er gewoon geen energie meer insteken. Manlief heeft met haar vriend ook al zo'n stoten meegemaakt. Dat hij absoluut ergens mee naartoe wilde (oldtimer), manlief schreef in en als puntje bij paaltje kwam liet hij weer niks meer horen en de dag ervoor kreeg hij dan te horen dat hij dan niet mee kon. Officieel uitmaken? Nee dat niet. Wil ze nog wel onder ogen komen. Maar vriendschap wordt op een erg laag pitje gezet hoor.
Irritant is dat hé nijntje, zo'n vrienden ben je beter kwijt dan rijk. Wij hebben vroeger ook zo'n soort vrienden gehad en hebben uiteindelijk alle contact verbroken. Je steekt er veel te veel energie in en krijgt er niks voor terug. Ontopic: Ik moet bellen naar mijn (toekomstige) stageplaats en ik haat bellen.
Alle contact verbreek ik nu nog niet omdat we ze toch geregeld tegenkomen. Wonen ook vlakbij. Maar het is verspilde energie. Steek die liever in goeie vrienden. Hoe is het bellen gegaan? Ik haatte bellen vroeger ook maar na een cursus op het werk gaat dat nu veel beter.
2 keer gebeld en niemand nam op. Typisch weer, sprokkel je al je moed bijeen, kom je zoiets tegen. Ik denk dat ik morgen gewoon eens langsga.
Langsgaan maakt natuurlijk ook altijd een goede indruk en je ziet gelijk waar je moet werken. Valt de opleiding wat mee?
Ja, het is leuk maar wel zwaar. Tot nu toe nog maar 2 onvoldoendes wat best meevalt. Vooral tijd vinden om te studeren is moeilijk met mijn zoon.
Dat een van onze leerlingen zwaar gewond is geraakt bij een ongeval. En dat het nu afwachten is en dat is zo'n kut gevoel...
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een tweeling verwachten! En alles was in orde ben zo opgelucht! Dat wilde ik even kwijt!