Mijn lieve opa gaat binnen nu en 12 uur overlijden. ☆ Oud en moe gestreden, al lang gevangen in zijn lichaam. tijd om afscheid te nemen van de liefste opa die ik kon wensen ☆ Vind het vreselijk, maar het is niet anders. liefhebben is loslaten♡
O meid, vreselijk Heel veel sterkte en koester de mooie herinneringen die jij hebt aan jou liefste opa!
Ze vind het rot voor mij. Dat ik niet zwanger raak en zij al zwanger zijn na 2 mnd. En dus is ze wel blij met haar kleinkind maar vind ze het verdrietig voor me. Knap,ben niet jaloers op mijn broer,dat gevoel ken ik gelukkig niet
Ben overtijd, en al dagen ontzettend misselijk! Durf alleen geen test te doen, ben zo bang voor een teleurstelling en zo bang dat als de test positief is het dit keer ook weer mis gaat.
ik de fijne gesprekken uit de augustusbus soms toch wel mis nooit meer zo een fijne groep mensen tegengekomen hier op zp
dat ik hiermee ook niet wil zeggen dat jullie niet fijn zijn om mee te praten (typen) maar die band was gewoon anders nietwaar female
Bedankt, heb je ook wel gelijk in hoor. Ik wacht af tot donderdag dan ben ik ruim een week overtijd. Hoop voor jullie mee dat jullie ook snel zwanger mogen raken zonder behulp van mmm.