Annabel: sterkte! wwjk: Dat ik nog altijd zo'n last heb van mijn tong. Het breidt gelukkig niet verder uit voorlopig maar 't is zo raar!
dat er vandaag een hele mooie brief in de bus zat eind december krijgen we belastingsgeld terug en kan ik eindelijk mijn zo lang gewenste bakfiets kopen
ze zijn vroeg dit jaar normaal krijgen we het geld meestal rond eind april terug, nu dus al gewoon eind december ikke ben in ieder geval heel erg blij
Hier heel verschillend. Heb ooit eens gebeld. in mei nog altijd geen bericht gehad dat ik terug kreeg. Bleek normaal te zijn Wij hebben in januari brief gehad en maart terug gekregen, dus hoop dat dat zo wat de uiterste datum is. Kunnen het wel goed gebruiken Geniet ervan!
Via een Facebookpagina 2 taartjes weggegeven (verloot) aan kindjes die in hun thuissituatie (financieel) anders geen taart op hun verjaardag hadden gehad. Ik hoef geen veren in mijn r*** en geen schouderklopjes, maar ik wil even laten weten dat dit zó fijn voelt om te kunnen doen! En de reacties gaven mij tranen in mijn ogen...
Smnee vervelend hoop dat je toch snel een positieve test mag krijgen! @ Zuurtje fijn! welke ga je kopen? ik wil er ook een maar vind die dingen zo duur! wwjk ik zit met een dilemma ik wil afvallen! haha vandaag echt even flink aan de bak veel water en eigenlijk nier snoepen gister nl uit eten geweest.. maar nu staan er 2 gebakjes in de koelkast! aaah haha die heeft een kameraad van ons gister meegenomen maar hij had er iets te veel haha vind het jammer om weg te gooien maar om het nu nog langer te laten staan daar word het ook niet lekkerder van... *zucht*
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier is het een stralend zon. Gewoon een flinke (bos)wandeling maken met de kindjes. Dan zijn er weer wat calorieën verbrand en hoef je je niet schuldig te voelen
Haha ja dat is een idee het is hier heerlijk weer! maar heb wel een oppaskindje dat zo komt en een die naar bed moet maar vanmiddag hebben we zeker tijd! Ga er toch zo maar aan toe geven met een heerlijk kopje koffie! op is op en dan staart het me niet zo meer aan
En 1 oppaskindje... Ok, elk een halfje dan WWJK: Dat ik een productieve dag heb op het werk! Al een grote opdracht onder tijdsdruk kunnen afwerken. Nu proberen of de tweede mij ook lukt, maar denk het niet. Maar da's niet zo erg, daar heb ik nog een beetje tijd voor. Voelt soms toch goed
haha mijn jongste lust geen gebak en oppaskindje is 8 mnd maar heb deze heerlijk opgegeten en mn lunch klein gehouden straks even lekker naar buiten. de andere is straks voor mn man
ik ga voor de babboe big niet elektrisch die leek ons het handigste met 3 kids die bakfietsen zijn idd duur en daarom koop ik die ook van het belastingsgeld wat we terugkrijgen, anders zou dat hier ook niet gaan