Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    M'n nachtmerries, die wil ik eindelijk eens kwijt.. :') Die van vannacht was zo echt dat ik m'n vriend wakker gebruld heb en het een half uur duurde voor ik weer een beetje rustig was..

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gebeurt redelijk vaak laatste tijd gheheh.

Niet erg ofzo hoor

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Yeaaah, tattoo artist had a.s. vrijdagmiddag plots een plekje dus kan dan al terecht. Nice.

4. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    wat een goede dag heb ik vandaag :D

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dat Tim vandaag voor het eerst op het potje heeft geplast!

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik net te horen heb gekregen dat de enige oma die ik nog heb longkanker heeft en nog enkele weken tot maanden te leven heeft

er heerst gewoon een vloek op zwangerschappen in onze familie..

mijn eerste zwanger schap oma 1 darmkanker.. overlijd in zwangerschap, Opa 2 krijgt herseninfarct.. paar maanden na geboorte dochter overlijd hij aan een herseninfarct..
    Zwangerschap 2 moeder gediagnosteeds met borstkanker, borstamputatie..

Zus zwanger van de eerste Oma Longkanker. :(

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:D ja!

8. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Sinds een paar dagen heb ik last van mijn knokkels. Als ik mijn vingers beweeg dan is dit erg gevoelig en een naar gevoel. 's Ochtends zijn mijn vingers veel stijver en veel gevoeliger, maar ze zijn niet rood of opgezwollen. Weet iemand wat dit kan zijn? Of moet ik even langs de huisarts gaan hiermee?

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Het is gewoon een afschuwelijke rotziekte!!
    Sterkte meid...knuff Pluisje

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kan vocht zijn hoor. Daarom hoef het er niet opgezwollen uit te zien. Zou het volgende keer eens aan de vk voorleggen.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hij is overgebracht naar Groningen met hersenbloedingen, ligt op de IC.. 16 jaar pas, vraag is of hij ooit nog wakker wordt... leven is dan bikkelhard...

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ppff ff klagen..

Mijn vriend moet vandaag zijn scriptie inleveren en vraag mij of ik 'even' een samenvatting in het engels kan maken. Nou ben ik niet slecht in engels, maar onder tijdsdruk een samenvatting over een studie die me geen bal zegt, in een zakelijke vorm, op hbo niveau in het engels te typen vond ik nogal wat. Maargoed, ik bezig,. uur verder, ach laat maar lieverd, dit lijkt nergens op.. :O god.. doe het dan aub zelf.. nu voel ik mij een sukkel..

13. rums

rums Niet meer actief

Had ik ook last van. Was vocht vertelde de verloskundige. Dan raakt de boel wat meer bekneld en krijg je dat.

Verder wil ik kwijt dat ik uitkijk na het moment dat ik naar bed kan. Ben brak...

14. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Dat ik vandaag naar de sample sale van Tommy hilfiger ben geweest,.. Zo leuk! Net een snoepwinkel...

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ik enorm trots ben op onze zoon! Hij heeft een vrij ernstige vorm van hypermobiliteit en heeft weinig kracht in zijn benen. En toch heeft hij voor het elkaar gekregen om vandaag binnen enkele uren te leren fietsen. Hij had zoveel moeite om de trappers rond te krijgen en nu heeft hij eindelijk de kracht gevonden! Een trotse mama spreekt :D

16. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    ah fijn niks ernstigs dus :)

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ooh ooh.
    gister vertelde ik dat mn lieve opa'tje snel zou sterven.
    Maar man man wat is zijn hart sterk. Morfine is opgeschroefd omdat hij veel pijn heeft. De dosis is nu zo hoog dat de arts er van overtuigd was dat hij zou sterven gisteren (passieve euthanasie).
    maar hij leeft nog. Het is mens onterend om te zien:(
    Van iedereen heeft hij 'toestemming' om te gaan. Maar het is blijkbaar zijn tijd nog niet☆

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Iedereen die het kan gebruiken heel veel sterkte!

Ik baal als een stekker omdat mijn auto niet door de keuring is gekomen en we dus om een nieuwe moeten. Lief zijn auto heeft vorige week ook al € 900,- gekost.
    En je gelooft het niet, maar 2 jaar geleden moesten we binnen een maand 2 nieuwe auto's aanschaffen. Het is een jaarlijks terugkerend iets.
    Grrrrrr en door die eerdere ervaringen ben ik nu dus bang dat ik weer precies de verkeerde kies waardoor we weer voor duizenden euro's het schip in gaan.

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Dat ik helemaal gek wordt en eindelijk eens ongesteld wil worden van mezelf :(. Zit nu op dag 66 sinds het begin van ontrekkingsbloeding na het stoppen met de pil en nog geen spoor te bekken.
    Ik droom zelfs dat ik ongesteld wordt en ben dan helemaal blij :x. Ben bang dat het eeuwen gaat duren na alle verhalen hier :(.

20. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Sterkte iedereen trouwens! Zitten een hoop nare verhalen tussen :(.

Deel Deze Pagina