Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Geweldig kletskoek! Wat enorm knap van je zoon!:)

2. lioness74

Wat erg! Mijn jonge collega, ook 16 jaar is in september getroffen door 2 hersenbloedingen achter elkaar. Door een herpes virus die naar binnen is geslagen.

Er was geen hoop meer, hij heeft 2 weken in coma gelegen. We waren er allemaal kapot van.
    Hij is wakker geworden, en het ging eigenlijk meteen goed.
    Hij lag in Nijmegen. Inmiddels is hij thuis en gaat nu iedere dag naar het Leijpark in Tilburg.
    Het is bizar dat die jongen er zo goed uitgekomen is! Hij heeft nog wat moeite met lopen maar gaat iedere dag vooruit.
    Zijn spraak wordt ook met de dag beter, alleen is hij sommige woorden vergeten. Hij heeft vanaf het begin iedereen herkent.
    Toen ik met mn bazin op bezoek gingen, bestelde hij meteen een frikandel speciaal ( we werken in een cafetaria):D.

Ik wil dus zeggen dat hij eigenlijk weinig kans maakte, ook volgens de dokters, maar dat hij gewoon iedereen versteld heeft laten staan. Natuurlijk is hij levenslang patient, maar hij leeft nu alweer een redelijk normaal leven! Het is 1 september ook pas gebeurd.
    Hopelijk gaat het bij die jongen ook zo:).

3. lioness74

Dat is zoo erg hè! Hetzelfde meegemaakt met mijn broertje.
    Hij was pas net 21 en acute leukemie.
    Toen duidelijk was dat hij ging sterven, werden er flessen vol met morfine ingespoten.
    Maar zijn hart bleef maar doorgaan...echt erg hoor vreselijk mensonterend:(. Ik denk er nog heel veel aan.
    Sterkte meis..

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dank je wel! Jullie Tim ook. Alweer op het potje geplast! Hopelijk de laatste snel uit de luiers, scheelt ook weer in de kosten.

5. lioness74

Nou idd!;)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zucht, mannen.. ;):p

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat super van je zoontje zeg!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff lijkt me echt verschrikkelijk om te zien.. Heel veel sterkte, en klinkt heel dubbel, maar ik hoop dat hij snel mag gaan..

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje da's wel heel veel pech zeg! :$ Wat onwijs balen, en ik zou dan inderdaad ook niet meer weten wat te kiezen, bang dat het weer verkeerd uitpakt.. :(

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje da's echt niet leuk meis.. Dikke knuffel! :( Hoop dat het nu heel snel mag komen :(

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat het nu de 31e is en het dus twee jaar geleden is dat ik aan m'n rug werd geopereerd.. Heb me er heel lang bijna niets van kunnen herinneren, maar de laatste tijd komt er steeds meer terug, best confronterend en emotioneel..

Vond het verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn, weer leren zitten en lopen, thuis niet zelf drinken kunnen pakken, enz. Brrr, hoop dat ik nooit meer zoiets mee hoef te maken. :(

Mooi geheeld is het in ieder geval wel, daar ben ik wel blij mee..

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Klinkt heel heftig, ondertussen gaat alles goed?

Het ziet er nu goed uit, ik hoop dat je het een plekje kunt geven en lekker kunt genieten van jou leven:)

13. WLE

WLE Niet meer actief

Dat we nu beginnen te wennen aan het idee van onze prachtige tweeling!
    Maar nu wel afvragen gaat het ons lukken?

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    Dubbelgefeliciteerd!!
    Wat een geluk!
    En natuurlijk gaat het jullie lukken, en dat gevoel hebben veel mensen ook als er maar 1tje in de buik zit ;)

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja was het ook zeker, was ook een kleine kans dat ik bij m'n benen verlamd zou raken, maar gelijk toen ik wakker werd begon ik ze te bewegen en op te tillen, ze schrokken zich rot haha :p Gaat nu prima gelukkig! :D Vrijwel geen pijn meer, alleen doof gevoel rondom het litteken en het litteken zelf erg gevoelig, dus ben niet meer zo'n fan van gekriebeld worden, hahaha. :p

Dankjewel, lief!

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Opa is een ster geworden☆
    82 jaar oud, moe gestreden.
    na lang vechten heeft hij besloten dat het genoeg was.

blij hem nog gezien te hebben... ♡

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw! Gefeliciteerd :D

Snap wel dat twee nog meer vragen en zorgen met zich meebrengen, maar weet zeker dat jullie het geweldig gaan doen!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel veel sterkte meissie..

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    gecondoleerd!sterkte!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Sterkte voor ieder die het nodig heeft

Wanneer ler ik het nu eens eerdeer naar me bed te gaan als je er dan op tijd uit MOET dan is het niet zo moeilijk bah

Deel Deze Pagina