Ahh wat balen meid, toch nog ongesteld geworden . Hier ook, lichaam heeft me deze maand enorm voor de gek gehouden.
Lovely & esmnee: volgende maand is jullie maand! Duim voor jullie! @ aszz: verschrikkelijk pijnlijk is het! Net gespoeld met ontsmetting en prikt er na een half uur nog verschrikkelijk in. Zal wel een goed teken zijn, dat het werkt?
Dat ik heel blij ben: Mijn schoonmoeder heeft voor mijn jongste zoon een zo goed als complete supernette wintergarderobe gekregen via de weggeefhoek + nog 11 t shirts voor volgende zomer! Voorlopig kan hij weer vooruit en het allerfijnste: het is ook helemaal mijn smaak!
Wat superlief van haar. Ik wil ook zo'n schoonmoeder...haha. Nee, ik mag niet klagen, ze heeft pas nog 2 hele leuke shirts voor mijn zoontje gekocht ( was er zelf bij, dus mijn smaak ) @Nijntje, een mondontsteking, poeh, hopelijk ben je er snel vanaf, beterschap en haal idd maar waterijsjes @lovely en Smnee, ik hoop dat het snel raak is voor jullie. @sneeuwpop, en?? is het internet weer normaal?? @brabbel, dat is heel spannend, sterkte.. @ huiboobee, heb je een prothesebeen? En die zit niet lekker? vervelend..sterkte ermee @ Aszz, succes met je tattoo vandaag, wat ga je laten zetten?? @wwjk. Mijn dochter is ziek, ze is zelfs gisteren niet gaan trainen, en dan is ze echt ziek hoor. Hopelijk steekt ze de kleine man niet aan, zou het vervelend vinden als de operatie weer uitgesteld zou worden.... iedereen een fijne dag liefs Pluisje
Dat mijn ene kat heel boos op me gaat zijn nadat ik hem heb opgehaald van de dierenarts vanavond. Simba wordt Simbalientje
Dat november is aangebroken en dat betekend dat mijn vriend en ik papa en mama gaan worden!! Zo spannend!!
Dat ik vanmiddag een extra echo hebt ivm (oud) bloedverlies en krampen. Ik maak mij ontzettend zorgen.
Dat ik het gevoel heb dat mijn menstruatie dit weekend zal doorzetten en dat betekend dat we het 1 jaar zonder succes hebben geprobeerd.
Dat ik net bij de huisarts vandaan kom ivm een pijnlijke arm en hand en ik dus een tennisarm heb :x Zal mijn manager niet blij mee zijn...