Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Dat sommige dingen veel te lang op zich laten wachten en ik geen geduld meer heb om te wachten. En dat terwijl ik eigenlijk niet mag klagen.

2. singa

singa Niet meer actief

Hij is straks alleen maar erg zielig en blij dat hij weer thuis is.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ons mannetje een naar hoestje heeft en zijn stemmetje kwijt is, en dat ik tot overmaat van ramp ook nog eens de huisarts niet te pakken krijg want die zijn dicht vanwege de griepvacinatie huh?..

grrrrrr

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat ik niet kan wachten tot mijn nieuwe bril klaar is!

Helaas duurt het nog ruim anderhalve week..

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dat ik een Playmobil Kasteel heb gekocht op Marktplaats en gister heb ontvangen.. zooo blij! kan niet wachten om m'n zoontje z'n gezicht te zien bij het uitpakken! :D

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Kletskoek, heel veel succes bij de echo straks, ik duim voor een mooi kloppend hartje....
    knuff Pluisje

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Daydreamy: leuk zeg! :)

Kletskoek: Succes straks!

Voor iedereen die het nodig heeft: knuffel!

Hier gaat het dankzij de ontsmettende spoeling iets beter. Heb vanmiddag een hele sandwich kunnen eten zonder heel veel pijn. Vannacht wel veel pijn nog maar was pcm vergeten te nemen en denk dat ik met mijn tong tegen tanden aan't duwen was in mijn slaap. Het zou sowieso minstens een week duren voor het genezen is zei de ha...

8. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Hebben ze geen bloed afgenomen?
    En hoe voel je je verder?

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee geen bloed afgenomen. Voor de rest voel ik mij prima. Hij heeft ook mijn klieren in mijn keel gecheckt maar die zijn niet opgezet of gezwollen.

Het is viraal, niet mega besmettelijk maar let wel op met de kinderen. Niet van dezelfde vork of glas. Niet in mijn boterham laten bijten (dochter probeert dat altijd ;) ).
    Kan zijn door pikant eten maar dat heb ik niet gegeten. Komt alleszins door iets van buitenaf. Zijn zondag gaan zwemmen, dus misschien daar war opgescharreld?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

Ik neem aan iets meer als alleen hakkie hakkie weg ist zakkie ??
    Kat van vriegere buurvrouw ivm blaaggruis letterlijk van een hij een zij gemaakt,

Wwjk ik t zo sneu vind voor buurmeisje, gisteren weeeer gevallen, naar gevallen, verm. Hersenschudding. Ze heeft ook constant oorontsteking ondanks buisjes, tommelvles is zwak ofzo en daardoir heeft ze nu ook een evenwichtsstoornis. 21 nov. Wordt ze geopereerd daarna moet het beter tot over zijn. Arme meisje is pas 3

Tot nu toe moet ze het rutig aan doen, maarja houd een meisje van 3 eens rustig

11. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik heb het eerste kinderfeestje van mijn dochter overleefd.... Pffffff

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee aalleen zn ballen eraf. Maar hij is weer thuis en merk niks aan em, hij vreet zich weer een ons in de rondte en maakt de deuren gewoon open zoals gewoonlijk dus zielig is ie geeneens!

13. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Kletskoek, hoe is je echo gegaan??
    Ik hoop een mooie baby baby kletskoek met een mooie hartslag!!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik wil kwijt dat ik niet kan wachten tot ik weer zwanger ben
    we zijn nu in de eerste ronde voor ons 4e wonder maar als ik voor ogen houd hoelang het bij de andere 3 heeft geduurd en dan vooral bij de jongste (2.5jaar met medische hulp) dan kan het nog wel een heel poosje gaan duren

15. knap

knap Niet meer actief

Na verschillende tandartsen in mijn leven te hebben mee gemaakt.

Lijkt het er op dat ik nu ( de man gevonden heb waar bij ik niet met angst en beven in de stoel zit). Drie gaatjes laten vullen vorige maand een met verdoving.

Deze keer twee zonder en ik lag ontspannen in de stoel. Heb een klik met de tandarts. Wonderen bestaan. Hopelijk blijft dit zo.

Trots op mijn zelf.

Hoe is het met de rest niet terug gelezen.

16. knap

knap Niet meer actief

Prestatie op zich hihi. Leuk.

17. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Haha, ondanks zijn operatie dus nog altijd een kat met ballen!!! Katten kunnen veel hebben he...;)
    @ Fidel, wat zielig voor je buurmeisje, hopelijk zijn haar problemen over na de operatie... een kind van 3 rustig houden??? Lijkt me bijna onmogelijk...
    @ Petra... gefeliciteerd:D nu een weekje bijkomen? Wat hebben jullie gedaan?
    @ Nijntje, hopelijk is het snel over... ja kijk toch maar uit met je kids. En mijn zoontje wil ook altijd eten wat ik heb hihi, soms lastig als ik een koortslip heb...
    @Kletskoek, ja ik ben ook erg benieuwd...hoop dat alles goed is...
    @Daydreamy, lekker als je iets goedkoop op de kop kan tikken, heerlijk als je zo'n blij snoetje ziet he, kan ik ook zo van genieten...
    Iedereen een fijn weekend, liefs Pluisje

18. knap

knap Niet meer actief

Ook een fijn weekend.

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @pluisje19, wil even zeggen dat ik het super lief van je vind dat je altijd iedereen in dit topic een reactie geeft! Jij ook een fijn weekend :)

20. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

Ik ook!!

Deel Deze Pagina