Dat sommige dingen veel te lang op zich laten wachten en ik geen geduld meer heb om te wachten. En dat terwijl ik eigenlijk niet mag klagen.
dat ons mannetje een naar hoestje heeft en zijn stemmetje kwijt is, en dat ik tot overmaat van ramp ook nog eens de huisarts niet te pakken krijg want die zijn dicht vanwege de griepvacinatie huh?.. grrrrrr
Dat ik een Playmobil Kasteel heb gekocht op Marktplaats en gister heb ontvangen.. zooo blij! kan niet wachten om m'n zoontje z'n gezicht te zien bij het uitpakken!
Kletskoek, heel veel succes bij de echo straks, ik duim voor een mooi kloppend hartje.... knuff Pluisje
Daydreamy: leuk zeg! Kletskoek: Succes straks! Voor iedereen die het nodig heeft: knuffel! Hier gaat het dankzij de ontsmettende spoeling iets beter. Heb vanmiddag een hele sandwich kunnen eten zonder heel veel pijn. Vannacht wel veel pijn nog maar was pcm vergeten te nemen en denk dat ik met mijn tong tegen tanden aan't duwen was in mijn slaap. Het zou sowieso minstens een week duren voor het genezen is zei de ha...
Nee geen bloed afgenomen. Voor de rest voel ik mij prima. Hij heeft ook mijn klieren in mijn keel gecheckt maar die zijn niet opgezet of gezwollen. Het is viraal, niet mega besmettelijk maar let wel op met de kinderen. Niet van dezelfde vork of glas. Niet in mijn boterham laten bijten (dochter probeert dat altijd ). Kan zijn door pikant eten maar dat heb ik niet gegeten. Komt alleszins door iets van buitenaf. Zijn zondag gaan zwemmen, dus misschien daar war opgescharreld?
Ik neem aan iets meer als alleen hakkie hakkie weg ist zakkie ?? Kat van vriegere buurvrouw ivm blaaggruis letterlijk van een hij een zij gemaakt, Wwjk ik t zo sneu vind voor buurmeisje, gisteren weeeer gevallen, naar gevallen, verm. Hersenschudding. Ze heeft ook constant oorontsteking ondanks buisjes, tommelvles is zwak ofzo en daardoir heeft ze nu ook een evenwichtsstoornis. 21 nov. Wordt ze geopereerd daarna moet het beter tot over zijn. Arme meisje is pas 3 Tot nu toe moet ze het rutig aan doen, maarja houd een meisje van 3 eens rustig
Nee aalleen zn ballen eraf. Maar hij is weer thuis en merk niks aan em, hij vreet zich weer een ons in de rondte en maakt de deuren gewoon open zoals gewoonlijk dus zielig is ie geeneens!
ik wil kwijt dat ik niet kan wachten tot ik weer zwanger ben we zijn nu in de eerste ronde voor ons 4e wonder maar als ik voor ogen houd hoelang het bij de andere 3 heeft geduurd en dan vooral bij de jongste (2.5jaar met medische hulp) dan kan het nog wel een heel poosje gaan duren
Na verschillende tandartsen in mijn leven te hebben mee gemaakt. Lijkt het er op dat ik nu ( de man gevonden heb waar bij ik niet met angst en beven in de stoel zit). Drie gaatjes laten vullen vorige maand een met verdoving. Deze keer twee zonder en ik lag ontspannen in de stoel. Heb een klik met de tandarts. Wonderen bestaan. Hopelijk blijft dit zo. Trots op mijn zelf. Hoe is het met de rest niet terug gelezen.
Haha, ondanks zijn operatie dus nog altijd een kat met ballen!!! Katten kunnen veel hebben he... @ Fidel, wat zielig voor je buurmeisje, hopelijk zijn haar problemen over na de operatie... een kind van 3 rustig houden??? Lijkt me bijna onmogelijk... @ Petra... gefeliciteerd nu een weekje bijkomen? Wat hebben jullie gedaan? @ Nijntje, hopelijk is het snel over... ja kijk toch maar uit met je kids. En mijn zoontje wil ook altijd eten wat ik heb hihi, soms lastig als ik een koortslip heb... @Kletskoek, ja ik ben ook erg benieuwd...hoop dat alles goed is... @Daydreamy, lekker als je iets goedkoop op de kop kan tikken, heerlijk als je zo'n blij snoetje ziet he, kan ik ook zo van genieten... Iedereen een fijn weekend, liefs Pluisje
@pluisje19, wil even zeggen dat ik het super lief van je vind dat je altijd iedereen in dit topic een reactie geeft! Jij ook een fijn weekend