Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    veel sterkte morgen

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    sterkte morgen,

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Gecondoleerd Annabel.. en sterkte morgen

4. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    @Annabel, gecondoleerd en veel sterkte morgen.

Wat ik kwijt wil is dat ik vanmorgen om 6.30 uur al aan het hardlopen was en heerlijk 3,3 km gelopen heb. Ik hoop steeds beter en verder te kunnen lopen en volgend jaar september mee te kunnen lopen met een lokale hardloopwedstrijd. (En daardoor ook de nodige kilo's te zijn kwijtgeraakt.)

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gecondoleerd Annabel en veel sterkte!

Ik zit heerlijke Boursin op stokbrood te eten, maar de kruimels vallen steeds in mijn decolleté ;)

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mijn man valt steeds op de bank in slaap, heb hem al 203947 x wakker gemaakt en gezegd dat die echt TE hard snurkt. Maar het helpt niet! Nu word die niet eens meer wakker.. riep net vrij hard YO! zijn richting uit.. maar het heeft geen nut meer... denk dat ik zo gewoon naar boven sneak, de deken compleet in beslag neem, en heerlijk languit over het bed ga liggen (neem ik ook stiekem de hond mee :D... (door die geest topics hier durf ik niet meer te slapen)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hebben wij dezelfde man? :D Meestal durft hij dan nog te beweren dat hij niet snurk (yeah right!).

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja dat zei hij dus ook al.. ik zeg je snurkt! mijn man.. wie?

ZUCHT! ;)

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Annabel en dobbel gecondoleerd.

Wwjk: heerlijk weekend gehad! Balen dat ik morgen weer aan het werk moet.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Omg.... vergeten om t raam op de slaapkamer dicht te maken.. serieus koud!

11. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Dobbel, jij ook gecondoleerd :( sterkte de komende tijd

12. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

vandaag weer op een rommelmarkt gestaan en dit keer goed verkocht :)

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Da's altijd fijn!

Dobbel en Annabel gecondoleerd:(.

Hier: vandaag gewerkt, was lekker druk, dus was de tijd zo om.
    Nu lekker maandag en dinsdag vrij!
    Nog heel veel aan mn financieen gewerkt, tot heel diep in de nacht, en ik ben trots en blij dat ik de salarissen goed heb besteed, en zo goed met mn schamele budget om ben gegaan afgelopen maand.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daar mag je zeker trots op zijn! Hier een super fijne dag gehad met lieve vrienden. Altijd fijn om bij elkaar te zijn.

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dat we eindelijk een wachtwoord hebben mogen ontvangen van de B.D en we kunnen zien hoe ongelofelijk onze boekhouder ons bij de poot heeft gehad, in en in triest dit.
    v.a 2009 de boel weer op de rit zien te krijgen, wat een ellende!
    goedkoop word nu duurkoop, we hopen dat het ook nog wat oplevert.

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    Ten eerste @ Dobbel, gecondoleerd, bah het is echt een vreselijke rotziekte, waar veel te veel mensen aan sterven...sterkte.
    @ Annabel, jij ook heel veel sterkte vandaag...
    @Lise, als het je echt zo dwars zit, neem haar dan apart voor een gesprek, waar jij jouw kant van het verhaal kan uitleggen. Sterkte
    @darkangel, haha mannen he. Ik moet zo lachen dat hij ook nog vraagt :wie?? haha dan had ik meteen gezegd, nou die andere vent hier in bed, kijken hoe snel hij wakker is en niet meer snurkt hihi..:D
    Ik hoop dat je slaapkamer toch nog warm is geworden;), en daarom lees ik die geest-topics maar niet, brrr:$
    @ oudjaarsvlinder, fijn dat je goed verkocht hebt, wat ga je met de winst doen? Iets leuks voor jezelf kopen??
    @ Lioness, goed gedaan, ik weet hoe lastig het is om met een beperkt budget rond te komen...zucht...geniet van je vrije dagen:)
    @ Kletskoek, fijn dat je met een gerust hart zo met je vrienden hebt kunnen genieten:)
    @ sneeuwpop, dus jullie boekhouder heeft jullie belazerd? Wat KL$*&^!! Erg als iemand die je vertrouwd, je zo belazert, bah geen woorden voor. Hopelijk komt het toch nog een beetje goed, ik duim voor je.. sterkte

@ wwjk, mijn zoontje heeft waterpokken!! Nu zal de operatie wel niet door gaan vrijdag, bah. Ik zal zometeen het ziekenhuis maar eens bellen, kijken wat zij zeggen.... Weet iemand hier wat goed helpt tegen het jeuken van de waterpokken?? Erm menneke...
    Gisteren een nieuwe droger gekocht en wel een goeie deal gedaan geloof ik;). Alleen jammer dat ie zaterdag pas geleverd wordt:(
    Morgen voor het eerst naar het UWV, ben stikzenuwachtig, bah. Ik vind hier niks aan om werk te gaan zoeken... en een sollicitatiegesprek ie ik al helemaal niet zitten...Dat is voor mij al weer ruim 24 jaar geleden...
    Nou ja, zal wel goedkomen...
    Fijne maandag liefs Pluisje

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

pluisje: het is niet je week...pfff een week niet kunnen drogen en dan met dit vieze weer :$

En waterpokken zijn vervelend, bij mijn zoon destijds lekker in het badje gezet en na het badje wat mentholpoeder tegen de jeuk.

Ik hou ook niet van solliciteren, al die vragen en dan bedenken wat je nu weer moet zeggen.... Welke kleding moet ik aan, vind het altijd een stressvol gebeuren :( Sterkte deze week meid!

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ pluisje19, is in mijn portomonee gegaan voor de boodschappen misschien kom ik wat leuks tegen voor dochtertje voor de sint.

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    pluisje sterkte bij het uwv, zal even omschakelen worden, maar komt echt wel goed, je kan het.

Hier wakker geworden met een mega pijne nek, pff kan der ook nog wel bij kan bijna niet draaien, naja zal ook wel weer overgaan.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fenistil druppeltjes had ik bij m'n dochtertje. Mocht het eigenlijk niet geven omdat ze nog maar 8m was, maar ze krabde zich een ongeluk.

En stijfsel, maar weet niet of jullie dat in NL kennen. Heb even een link gezocht: REMY - Remy Royal Stijfsel
    Dat zorgt voor een hele mooi huid en droogt de blaasjes uit. Is ook heel goed voor een huidje met eczeem. Een badje met havermout heb ik ook gehoord maar dat heb ik niet gedaan.

En een lotion bij de apotheek gehaald.

Vervelend die waterpokken... Hier heeft zoonlief ze gehad, niet wetende dat hij ze had. En onze kleine meid is er flink ziek van geweest. Ook 2 dagen goed koorts. Jammer dat nu de operatie afgezegd moet worden. Leef je er zo naartoe moet het weer opgeschoven worden...

Veel succes morgen bij het uwv.

@ sneeuwpop: Vervelend wat de boekhouder jullie aangedaan heeft! Kan je niet een stuk verhalen op hem wegens nalatenschap?

Deel Deze Pagina