Jaaa, goed zo! Superspannend! Heel veel succes! @Kletskoek; Wat fijn! En leuk ook, dat jullie zo dicht bij elkaar lopen! Mijn WWJK; Morgen gaan we de akte bij de notaris tekenen, zodat we de volgende stap wat betreft onze behandelingen kunnen zetten, en hoewel we alleen maar even een handtekeningetje hoeven te zetten (akte is al opgesteld en hebben we al goedgekeurd), vind ik het toch ontzettend spannend
dat ik zwaar geïrriteerd word van mp kopers. Verkoop mijn oude koelkast tegen een schijntje - mensen die voor minder dan 80 euro hem alsnog willen - maken een afspraak wacht de hele dag laat niks meer van zich horen pff word er moedeloos van
@lea Dikke knuffel meis! watmoet jij je rot voelen.. endan druk ik me nog zachtjes uit.. @Mirjamn Knuffmeis..
Ik niet meer zo goed weet wat ik met mijn mannetje aan moet... 2 dagen om 21:30 wakker worden en overgeven. Vanavond weer 21:30 wakker huilen.. Uitslag op zijn lichaampje... Hoesten... Geen koorts...
Ik schreef in het bijzondere-leden-topic al over je.. Ik vind het zo verschrikkelijk voor je Dikke knuffel!
Knuffel lea! Imensa: lastig! Anders morgen eens met de ha bellen? Geen idee wat dat kan zijn. Geeft hij slijmpjes over?