Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja dag was ik idd wel van plan. Ik ben ook beetje spoor zoek... Eerste dag kwam alles eruit.. 2de dag kokhalsen en wat slijm en nu hoesten en onder de uitslag...

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #3022 fidel2010, 4 nov 2013
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
    Lea een hele dikke knuffel!!

Meiden met weinig centjes... Ik wou dat ik wat kon doen.. Zo erg, voor sinterklaas niks kunnen doen... Tranen in me ogen, so oneerlijk verdeeld..... Ik weet wel er In ergere dingen maarja

Wwjk de dagen aftellen ist al 20 nov. Hopelijk gaat er dan een beetje gang achter zitten mbt dochterlief en eetprobleem... Pfffff op mindere dagen ben ik er echt even klaar mee.banaaan ging mis vandaag, wilde totaal geen brood.. Daarintegen aardappelen ging wel goed...helemaal omdat vandaag papa ze mocht prikken op de vork, normaal is dat echt alleen mama's werk

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @ all, knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

WWJK; ik heb eindelijk mijn scriptie af! :D Heb er 3 weken de tijd voor gehad, best weinig tijd met 2 kinderen om je heen, en een man die bijna nooit thuis is.. Het was zoooooooveel werk, maar mijn lieve man is vanmiddag om 16u naar huis gekomen zodat ik flink kon doorwerken en nu, nu ben ik eindelijk klaar! Nu hopen dat ik mijn examen 2 weken geleden goed gemaakt heb zodat ik in januari mijn assesment en laatste examen kan halen en dan ben ik Budgetcoach en persoons gecertificeerd schuldhulpverlener.

En nu weet ik ook weer waarom ik zo'n hekel aan school had ;)

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    @wwjk: eindelijk begonnen met de badkamer, althans vriend en mijn vader zijn er aan begonnen.
    Een grote stofboel en ik ben onderhand doodop.
    We zijn hier al sinds begin oktober druk bezig met vanalles, verjaardagsfeestje georganiseerd en gevierd, de nieuw slaaapkamer van dochter klaar gemaakt en nu de badkamer.
    Ondertuseen behoorlijk last van mijn bi en harde buiken en moet toch door ploeteren (gevoelsmatig dan)
    Op het momen heb ik even het gevoel alsof iemand een vrachtlading puin voor mijn deur heeft gemieterd waar ik me nu een baan door heen moet scheppen.
    Het zal moeten en aan het einde hebben we wel een mooi ligbad en vernieuwde badkamer.

5. lea

lea Fanatiek lid

Dankjewel, ik heb het even opgezocht en vind het erg lief dat je dat geschreven hebt!:)

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies!

WWJK: dat ik helemaal niet fit ben, misselijk, maagzuur en duizelig.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff, gedroomd dat m'n lieve neefje (4) was gestorven. Wat was ik blij toen ik wakker werd zeg :(

8. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Aww bah! :(
    Ik haat echt dat soort dromen, gelukkig was het maar een droom, en hopelijk een zonder betekenis! Knuff

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat ik sinds gisteren aan't overwegen ben om terug te gaan studeren (ben na mijn middelbaar gestopt in het eerste jaar hoger onderwijs). Maar hangt nog even van manlief af want die gaat waarschijnlijk ander werk moeten zoeken ivm zijn rug dus het moet ook combineerbaar zijn. Ook de jobs nadien.

10. carebear

carebear Niet meer actief

Lea.
    Veel sterkte voor jullie.

Wwjk.
    Ik heb het koud maar wil de verwarming nog niet aan doen.
    Extra vest aan en een kop thee.

11. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    dat ik het thuis zitten nu wel zat begin te worden! En dat ik steeds ongeduldiger word naar ons kleine hummeltje :p

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat een vriendin hier om twee uur zou zijn om met me naar het ziekenhuis te rijden en ze nog steeds niets heeft laten horen dus volgens mij ligt ze te slapen. Reageert nergens op, is sowieso vaak te laat en het is verdorie nog wel een belangrijke afspraak vanwege een knobbeltje in mijn borst.

Nu is het te laat om de bus te pakken (wat ik trouwens gewoon van plan was, tot zij me bleef verzekeren dat het een kleine moeite was).

13. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Rot is dat! Hoop voor je dat ze gewoon op tijd is!
    Veel succes in het ziekenhuis, hoop dat het niks ernstigs is!

14. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Dilemma; wel of niet verhuizen.
    Alles omgooien natuurlijk, en dan financieel nog. Maar wat wil ik hier graag weg en wat wil ik graag daar wonen!

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Dat ik nog steeds vocht vasthoudt in mijn benen sinds de bevalling en ik er zoooo klaar mee ben. Mijn nieren laten eiwit door en daarom blijft het vocht.
    Oorzaak onbekend tot nu toe en daar wordt ik nerveus van. Hopen dat het met ontzwangeren weggaat. ..bah:(

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat slecht van haar. ik hoop maar dat ze alsnog is gekomen. Heel veel sterkte met alles.

Wwjk; dat ik helemaal niets kan vanwege mijn bekkeninstabiliteit en ff niet weet wat ik er nog mee moet.

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Mijn trouwjurk heb gekocht, pas in mei ga trouwen maar er nu al zenuwachtig voor ben :)

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    wwjk: Ik denk dat ik zo als mijn meisje op bed ligt, maar uit verveling een appeltaart ga bakken. Iemand een stukje straks? Ik lust namelijk geen appeltaart :')

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mmmm lekker
    doe mij maar een stukje

wat ik kwijt wil: dat ik deze morgen een lichte 2e streep op een vroege zwangerschapstest had en mijn man hem zowaar ook zag staan
    over een paar dagen een gewone test doen en zien of er ook 2 streepjes verschijnen

20. carebear

carebear Niet meer actief

Hihi.
    Wat ga je er dan mee doen?

Deel Deze Pagina