Wwjk: dat ik niet kan wachten tot de kids slapen en man de deur uit is om met vrienden voetbal te kijken. Kan ik eindelijk in alle rust in bad met een grote mok thee
zeker heel erg leuk (zeker als het nu zonder mmm zou gelukt zijn in de ronde alvorens er echt voor te gaan) we willen graag een vierde wonder
Oh, dus daarom vroeg je zo panisch of alles goed was met 'm.. Zeg dat dan even! Dan had ik je wel meer gerustgesteld of 'm even met je laten Skypen!
geen springvorm.. mmmm.... echt hema! (hebben ze die in waarjijwoontland wel) zuurtje: spannend zeg! zo... taart staat in de oven.. nu de pokkezooi opruimen en met de beentjes omhoog.
Zuurtje: oooohhhh, spannend!! Hoop dat het jullie eindelijk lukt zonder mmm! Pluisje: hoe is het met je zoontje? Zijn het waterpokken?
*Kruip ff onder mijn steen vandaan* wat n leuk topic! Nooit eerder gezien. Spannend Zuurtje! Ik duim voor je. TempusFugit, heel benieuwd hoe het gegaan is.
Haha, gelukkig! Ik ben pas ook geweest, had twee dagen spierpijn erna, van het gestrest in die stoel liggen!