Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoe is het nu met je dochter? Beetje kunnen slapen vannacht?

2. carebear

carebear Niet meer actief

Apart dat jullie het samen hebben.
    Hoop dat jullie gauw uitslag hebben en geen netelroos meer.
    Erg irritant ja

3. carebear

Jeej!

4. carebear

Ik begrijp dat jullie adopteren?
    Aftellen meid.
    Nog deze maand uitzingen.
    Goed bericht allemaal he.

5. Valora

Valora Niet meer actief

Vanavond kom ik pas thuis van stage als mijn zoon al op bed ligt en morgen ben ik alweer weg nog voor hij wakker is. Dus zie ik hem pas morgenavond weer. :( Vind ik echt veel te lang.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ff beetje bijgelezen...
    Allereerst @ Lea, meid, wat verschrikkelijk voor je, natuurlijk mis je haar. Als ik er alleen al aan denk, krijg ik tranen in mijn ogen...hele dikke knuffel...
    @ TempusFugit, fijn zo'n vriendin die je nog eens extra in spanning laat zitten... pfff je hebt er toch wel wat van gezegd he;). Gelukkig is er niks te zien...moet je wel nog op een vervolgafspraak?
    @ Zuurtje, ik duim!!! Ik hoop het heel erg voor jullie..
    @ knap, jouw zoon morgen jarig, mijn dochter over 2 weken... nu zijn ze echt kind-af he. Iets leuks met hem gepland? Hoe gaat het nu met hem op school?
    @ Moaatje, dat pesten is toch altijd een probleem, fijn dat je serieus genomen wordt. Lijkt me heel frustrerend als je kind gepest wordt, sterkte.
    @ Spikkel, ja he hier zitten veel lieve mensen op Zp;)
    @ Letizia, wat een hoop dingen om blij over te zijn:D. En het leukste vooruitzicht, je 2 kindjes binnenkort in je armen...geniet van de laatste loodjes en succes..
    @ Lionne, hoe is het gegaan vannacht? Nog wat kunnen slapen? Is ze ziek? Of wil ze gewoon bij mamma zijn?

@wwjk, ik was gisteren voor het eerst bij het UWV, nou dat was best teleurstellend. Ik had gehoopt wat wijzer te worden daar, maar niet echt:(. Gelukkig ( of helaas) heeft mijn vriend nogal wat ervaring met solliciteren en kan hij me helpen... ik heb er eigenlijk geen zin in..
    We waren ook met mijn vriend in het ziekenhuis. Hij heeft al een tijdje last van allerlei bultjes op zijn lichaam en in zijn galblaas. Gisteren moest er een echo gemaakt worden van zijn buik. De echoscopiste zag wel dat de poliepen gegroeid zijn, maar zei verder niks... Op 3 december heeft hij een afspraak bij de arts. Hij maakt zich nogal zorgen... ik ook..
    Mijn zoontje is nog een klein raadsel, ik denk toch niet dat het waterpokken zijn, er komen er gaan bij en hij heeft niet echt jeuk. Ik wacht dus nog maar effe af. Hopelijk is het vrijdag over...
    Ik heb ons ( voornamelijk mijn dochter) gisteren verrast met een tablet...ik had een kleine oprotpremie gekregen en heb er iets leuks van gekocht... de rest staat netjes op de spaarrekening;)
    Ik moet eigenlijk gaan strijken en was ophangen.. maar heb geen zin. Ik ga nu maar eerst mijn dochter uit bed trommelen... ze heeft de eerste 2 uur vrij en hoeft pas om 10:10 op school te zijn... maar ik moest haar wat eerder wakker maken, omdat ze nog ff op het tablet wil spelen:D
    Iedereen weer een fijne dag gewenst liefs Pluisje

7. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Dat ik onwijs veeel van mijn vriendje hou!!!!

8. carebear

Zoooo.
    Volgens mij was ik niet wakker.
    Jullie krijgen een twin letizia.
    Hoe kwam die gedachte van aoptie dan?
    Ach.
    Nog steeds aftellen he.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dussssssssssss appeltaart? :p

tempusfugit: fijn dat alles goed was!

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Het was nog vroeg...;):D

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Vanmiddag rond een uur of 4?? Zorg ik voor de koffie:D

12. carebear

Pot koffie staat.
    Kom maar op met die taart.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja hoor, allemaal prima!!! :D hahaha...

14. carebear

Oo ik neem de koffie terug.
    Ik zorg voor slagroom en een snuf kaneel.

15. carebear

Haha ja je moet het toch kwijt.

Kan je je buren niet blij maken?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha ik denk dat ik een stukje mee naar t werk van mijn man geef. of hij neemt hem helemaal mee..

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik me net 2 heerlijke croissants heb laten smaken

ik dringend moet wassen, was plooien en strijken maar zo geen zin heb

zoals verwacht de zwangerschapstest negatief was (gisteren sensitest gebruikt maar die zijn op)
    nog een paar dagen geduld maar ben bang dat het weer vals posi was gisteren, jammergenoeg heb ik dit al te vaak meegemaakt

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh ja, hier roept de was ook op me... Al 2 avonden voorgenomen om eraan te beginnen maar kom niet verder dan mijn zetel... Gewoon even van de rust genieten.

Ik dacht altijd als de test positief is, dat hij dan niet vals kon zijn... Maar blijkbaar wel dus :( Kan het bloedverlies ook innestelingsbloed geweest zijn? Alleszins, ik duim nog steeds voor je!

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo doen wij dat ook, maar dan naar mijn werk. Zet het in de refter en voor de dag om is is alles op. En we zijn met max 10 personen aanwezig. Maar iedereen staat wel op dieet ;) :D

pluisje: Wat gek van je zoontje! Was het donderdag of vrijdag dat hij naar het zh moest? Hoop dat de operatie alsnog kan doorgaan, dan is dat toch al achter de rug.
    Sterkte voor je man. Maar niet te veel in je hoofd halen.
    Succes met solliciteren!

20. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Ik ging kijken bij de lampion van mijn dochter , heel kreukelig het leek wel of er iemand op had gestaan of iets anders mee gebeurt was , er waren moeders die hadden geholpen, ik vraag me dan af waren die er wel dan, hadden die wel geholpen of opgelet??

Maarja wat doe je eraan volgend jaar helpen , mijn zoontje gaat dan naar peuterspeelzaal ,

Mar ik vindt niet leuk dat ze niet erop letten dat het een beetje netjes blijft de lampion ?? zou ik wel gedaan hebben bij een ander .

Zal ik er nog wat van zeggen , zo van letten ze ook erop dat de lampionnen netjes worden gedaan?
    of zal ik even navragen hoe komt die lampion zo kreukelig?

Of heb jij nog een leuke opmerking, scherpe opmerking ??

Ja je hebt altijd dat dan mensen zeggen had dan maar meegeholpen, maarja je let er toch op dat het een beetje netjes wordt gedaan?

Gr jacqueline

Deel Deze Pagina