Wat ik kwijt wil.. Dat ik me behoorlijk geergerd en down voel omdat ik straks om 12:30 naar mn werk moet vertrekken en 23:00 pas weer terug ben.. Gelukkig de laatste avonddienst want na deze week een weekje vakantie en dan verlof.. En daarna stop ik met werken gelukkig!
vals posi kan dus helaas wel en wel met meerdere merken van testen bloedverlies kan innesteling geweest zijn maar zeker weten doe ik het niet het was een beetje rood maar eerder bruin dus al ouder en dus ook maar 1 tampon per dag nodig gehad want toen was er niets meer(sorry voor details)
Zuurtje, balen joh, ik heb ook wel eens een valse test gehad, ik dacht toen dat het misschien toch al een beetje bloed (niet zichtbaar) meekwam met plassen. Ik heb dat wel eens meer gelezen. ben je al ongesteld geworden? enne *schop*
Je hebt er al een aantal gehad, dus ga er geen meer geven Maar mag ik mijn was brengen? 2 volle manden en nog wat handdoeken om te plooien... jmm: Wat jammer van de lampion. Weet niet of je er iets van kan zeggen... Ik zit meestal dan ook te foeteren thuis maar weet ook niet hoe ik het aan de juf kan zeggen. Misschien is het ook per ongeluk gebeurd?