We krijgen eindelijk een tuin ik woon nu in een massionetten woning en ga nu naar een 2 onder1kap dijkhuisje
ik geef ze groot gelijk hoor die spuitjes ook iedere keer ik zou ook boos zijn op de dokter spoedoperatie kan ik niet inbrengen via hospitalisatieverzekering, het is geen dagopname geweest ik ben geopereerd en onmiddellijk daarna mocht ik weer naar huis maar goed, ik ga volgende week netjes de rekening betalen en dan krijg ik een groen formulier zodat ik van de ziekenkas nog wat terug krijg benieuwd hoeveel ik zelf moet betalen
't Waren de laatste spuitjes nu. Maar zo heeft ze nog nooit gedaan bij K&G. Maar ze laat duidelijk merken wat ze wil en wat niet. Een echt meisje op dat vlak! Normaal sturen ze dat groen papier toch gelijk met de rekening? Alle ja, het ziekenhuis dan toch. Maar de dokter moet dat normaal toch ook meegeven? Bij de kinderarts heb ik ook eens zonder geld gezeten. Groen papier kreeg ik al mee en rekening werd later toegestuurd. Maar soms kan je niet volgen met die dokters.
ik vond het heel raar dat ik geen rekening via het zh kreeg maar via de privépraktijk. tenslotte ben ik via spoed binnen gegaan want het was zaterdag avond en zondag middag was de operatie groen papier geven ze hier niet mee in de praktijk omdat ze het al heel vaak hebben gehad dat er niet betaald wordt (ik betaal wel altijd) maandag het geld maar brengen en meteen een afspraak bij mijn fertiliteitsarts maken in januari ik moet dan weer op controle en een uitstrijkje laten maken dan vraag ik maar meteen weer om de behandelingen op te starten mocht ik niet zwanger zijn tegen dan
mijn laptop heeft kuren sinds gisterenavond mijn man denkt dat de familie ons voor zot verklaren als ze horen dat we een 4de kindje verwachten mocht het zover zijn
Jeetje wat is dit voor een kut dag vandaag! Echt man! word er gewoon boos van! Pokkezooi! Vanmiddag te horen gekregen dat mijn vader kanker heeft (tumor uit zijn kaak bleek kanker) en plek in zijn wang en long. Belt net mijn beste vriendinnetje op dat ze net gehoord heeft dat haar (lievelings) oom kanker heeft (dit wist ze al maar hoe wat waar was nog in onderzoek) en nog maar 3-6 maanden te leven heeft... kutkanker..! Allebei janken aan de telefoon. Beide geen normaal woord meer kunnen uitspreken. Pfff ik weet t niet meer hoor...
@Darkangel: Daar zijn geen woorden voor, meid. Ik wens je veel sterkte. En een gemeende, dikke cyberknuffel vanuit het Brabantse land.
dank jullie.. Ik weet ook even niet meer wat ik nu moet, heb koppijn ervan... denk dat ik vanavond met mijn dochter tegelijk naar bed ga..ben kapot.
dat ik voor de zoveelste keer ruzie heb met mijn man en ik het ondertussen niet meer weet, ik doe mijn best maar niks helpt ik weet het echt niet meer, kindjes liggen op bed en ikzit huilend op de bank pfffff wat een k*tzooi
de stress van de financien en geen baan vinden valt gewoonhard maar manheeft er ooknog een depressie bij en adhd en dat maakt de situatie gewoon nog moeilijker en als ik met oplossingen komis het nooit goed... pffff ik weet het gewoon ff niet meer.. ik snap het wel maar jeetje...
ik word gek, ml is gaan praten met een oude vriend van hem waar wij ruzie mee hebben. nu weet ik hoe dit gaat en wanneer hij terug komt. ik wil absoluut geen contact meer met die gozer. hij is echt veel te ver gegaan en vertrouw hem niet meer. ik ben gewoon bang dat ik de duppe hiervan wordt. ik wordt gek van het wachten, het liefst ga ik nu potje janken.