25 follikels aangeprikt, 12 eitjes, semen was goed! Punctie was echt n eitje. Blij!!!!! Maandag tp! Mijn dag kan niet meer stuk!
Dat vind ik wel lief van je, haha! Als je een paar pagina's terug lees wordt t misschien iets duidelijker, heb in dit topic al redelijk wat uitleg gegeven.
hier is het wachten zenuwslopend op de gewone test (niet die supervroege) meen ik ook een 2e streepje te zien even afwachten nog
Dat ik hier eigenlijk kwam om iets onbenulligs, maar dat ik nu (na het lezen van de berichtjes hier) vooral heel blij ben voor Brabbel! Hopelijk brengt de tp jullie heel veel moois!
Darkangel, jakkes bah, om het maar netjes te zeggen. Sterkte. Elsie, als je toch bezig bent, ik heb ook nog wel wat liggen Zuurtje, spannend!!! Brabbel, heel veel succes Imensa, duidelijk verschil hoor Hier vandaag zoon al twee dagen op rij zonder plasongelukken op school geweest. Hij had een behoorlijke terugval toen hij begon met school. Pfffff eindelijk. Trots!
Vandaag word ik gek van het wachten. Eerst vanmorgen bij de kno arts in het ziekenhuis voor mijn dochter, erna op de lift in het bejaardenthuis van mijn oma. Tja 2 liften op een paar honderd (bejaarde mensen) die ook nog eens met een rollator of rolstoel erin willen dat werkt natuurlijk niet. Vervolgens in de wacht bij energiedirect, men blijkt gerekend te hebben met enkel tarief terwijl in mijn contract echt duidelijk dubbel staat, tja dan weer wachten op het overleg. Vervolgens bellen naar de nuon, gelukkig kreeg ik daar niet zo'n irritant keuze menu maar moest ik inspreken waarvoor ik belde. Ik krijg dan altijd de neiging om mijn boodschappenlijstje in te spreken maar het netjes 'nieuw contract' gezegd. Gelukkig kreeg ik hierop direct iemand aan de telefoon. Maar erna weer wachten tot de gegeven geladen waren. Vervolgens wil ik mijn nieuwe simkaart bij T-Mobile activeren (oude is plots stuk dus kan niet meer bellen), kan dat plotseling niet meer via de website, dus jawel, weer bellen, irritant keuzemenu en weer wachten. Heeft die aardige meneer aan de andere kant van de lijn mijn simkaart geactiveerd, moet ik nog 5 minuten wachten tot hij het doet. Ondertussen probeer ik wat op zp te doen, vliegt internet eruit, modem opnieuw opstarten en dus weer 5 minuten wachten. Eindelijk kan ik mijn nieuwe simkaart gebruiken, flikkert die $^$% telefoon weer uit. Tja dan zou het volgens die meneer van T-Mobile een ander probleem zijn, van de batterij oid. Momenteel zit ik dus te wachten tot mijn man thuis komt, die tot 17.30 moet werken, zodat ik met zijn telefoon gratis naar T-Mobile kan bellen om daar waarschijnlijk weer in de wacht te staan, tot dat ik de boel verder kan regelen. Zo dat waren mijn (wacht)frustraties van vandaag, en ja het lucht op.
OOOH Cin85 je zou er gek van worden!! Ik baal dat mn man voor de 3e avond/nacht achter elkaar de nachtdienst in gaat. tja onder het mom dan heeft ie alle 3 de ritten maar gehad.. hij is nl net maandag begonnen bij zn nieuwe werkgeven ma en di 2 dag diensten (7:00 tot 17:00) met anderhalf uur reistijd heen en terug er nog bij opgeteld.. woe do en nu vanavond avond/nacht nachtdienst.. hij is net tegen 17:00 weggegaan en komt morgenvroeg 5.15 thuis... dus ja je kunt op je vingers tellen hoe laat ie eens een keer uit bed komt... tja ik moet er toch wel even aan wennen... ga nu de jongens ff onder de douche doen en op tijd naar bed misschien morgenvroeg maar eens wat leuks doen met de jongens heb dan iig de auto
Hee dames, WWJK, nou dat mijn zoontje vanmorgen om 7:15u al in het ziekenhuis moest zijn... was vroeg op... Hij was om 8 uur als eerste aan de beurt... helaas was de chirurg een beetje te laat, dus begonnen ze pas om 9 uur... Zoontje was meteen goed wakker en alert, dus wij dachten snel weer thuis te zijn...not!!! De chirurg moest ons nog persoonlijk spreken, maar had pas na zijn laatste operatie tijd. Die was om 15:00u gepland. Helaas liep alles uit en was de laatste pas om 16:00u. Inmiddels was mijn zoontje helemaal overstuur, omdat hij naar huis wilde ( ja wij ook...) Rond 17:00u was hij er, en hij vertelde dat we goed op moesten letten en we kregen nog wat antibiotica mee...poeh we zijn net thuis en hebben gegeten... Zoontje mag geen hard voedsel de eerste paar dagen... en niks warms... lastig wel. Maar het is gelukkig achter de rug..Dinsdag op controle. Maar we zijn wel heel lief behandeld door het personeel daar. Echt alles hebben ze gedaan om die uren zo gemakkelijk mogelijk te maken.. echt lieve verpleegsters daar Nu zijn we kapot!! Dus zometeen op de bank in huispak..hihi Iedereen een fijn weekend. En brabbel, fijn dat het goed is gegaan De rest lees ik dit weekend wel ff bij .. liefs Pluisje