thnx, het gaat nu gelukkig goed. We moeten alleen in de gaten houden of zijn tong niet dik wordt... maar waarschijnlijk niet. Hopelijk slaapt hij goed...
@Pluisje19, fijn dat het goed gedaan is! @Brabbel, Super! Wwjk, ik ben enorm kwaad en gefrustreerd en de persoon waar ik zo boos op ben begrijpt niet/ wil niet begrijpen waarom! GRR!!
Ik ben weer getroost, gelukkig @pluis, beterschap met je zoontje @brabbel, wat goed joh, op naar maandag, succes! @mamaR, sommige hebben echt een bord voor de kop hè @iedereen, fijn weekend dames!
@pluisje fijn dat het goed gegaan is!! @Brabbel goed nieuws dus!!! @mamaR argghhh vervelend.. @hier ben gewoon ontzettend dankbaar
@Lise, gelukkig @Spikkel, das ook wel eens fijn om gewoon een goed gevoel te hebben. Ja echt vervelend en frustrerend.. Het gaat ook nog eens om mijn man Die gelukkig vannacht niet thuis is omdat hij voor het werk in het buitenland zit.. Anders had ie op de bank mogen slapen!
onze vriezer is vanmorgen gecrashed dus even paniek geen geld voor n nieuwe (eigenlijk) en wel n vriezer vol eten wat staat te ontdooien.. dus maar even tegen beter weten in geld van een toch nog lopende aflossing "gepikt" om zo toch een simpele cheapcheap-vriezer te kopen.. maar gelijk de keuken omgezet en een poetsbeurt gegeven.. ooh en ik heb sinds gisteravond 23.00 uur niet meer gerookt!!! kwas het ineens helemaal beu whooehoo
@ Linneke, jij spaart straks zoveel geld uit dat je 2 vriezers kunt kopen Goed dat je gestopt bent! Nu volhouden.. Zegt iemand die 2x een week na de zwangerschap weer begonnen is met roken
ik heb daarstraks maar ovulatietesten besteld en zwangerschapstesten wordt gek van onzekerheid nog even volhouden, maandag bellen voor een afspraak in januari en dan gelijk weer aan de clomid als het nog nodig is
Mn oudste (bijna 5) heeft net liggen gillen en krijssen in bed want het regent... hij slaapt al 3 jaar op zolder en de laatste tijd vind ie dat gewoon eng.. prima dat mag maar dan wil hij in ons bed slapen manlief dus nieuwe baan en nachtdiensten gehad die heeft 2 nachten in zoonliefs bed geslapen vanwege t lawaai en zoonlief dus bij mij en dat wilde hij nu ook.. maar ik vertik het! had het al zien aankomen dus nu na 2 nachten in zn eigen bed.. pff wat voel ik me slecht dat ik hem zo heb laten krijsen.. ben 3x heen geweest uitgelegd dat hij niet bang hoefde te zijn dat het net als een douche is.. maar helaas nu is hij zo moe van het huilen dat hij in slaap is gevallen..
Dankjullie! Ik ben echt helemaal trots! Het heeft ook nog nooit zo goed gevoelt om niet te roken.. En nog binnen 24u merk ik al verschil met bijv. traplopen.. Vervelend dat je kindje zo vang is voor regen.. En er overdag n keer iets mee doen? Sameb spelen in de regen? Onder een plu zitten met getikkel Dan is t misschien savonds minder eng.. (het dak is een grote paraplu ofzo)?
Pluisje: Beterschap met je zoontje! Cin85: Poeh, wat een dag! Hopelijk snel weer bereikbaar op je mobiel! zuurtje: Wat een onzekerheid... Hoop dat je toch nog een knaltest mag krijgen over een paar dagen.
Sneu Dani. Misschien op een rustig moment morgen nog even op terugkomen dat hij het mooi wel gedaan heeft en hoe trots je bent?
ik ben bang dat dat niet zal lukken en ik weer de mmm in moet mijn temp is ook heel raar ik weet niet of jullie er verstand van hebben maar zal even link plaatsen http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php