Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hij lig inmiddels al in ons bed, hij werd 2 keer wakker zo huilen... ik vind dat zo moeilijk.. op onze kamer merk je ook hoor dat het regent het tikt tegen het raam en het raam staat open..
    overdag speelt hij gewoon op zn kamer als het regent
    en hij vind het heerlijk om met laarzen en een plu door de plassen te stampen als t regent

alleen als het donker is.. dat idee heb ik.. vind hij t eng
    heb al gezegd dat hij het moet zien als een grote douche.. helaas niks helpt..

en als het droog is en hij slaapt dan en het begint te regenen slaapt ie gewoon door hoor.. gek kind haha

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik wil alleen maar kwijt dat ik me k** voel :x Moe en verdrietig. Gewoon een grote rotdag gehad!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuffel

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Knuffel voor jou!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

lief, dank jullie wel

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mamabri, knuf
    Dani, joh, als hij daar beter slaapt prima toch. Ben daar zelf nooit zo moeilijk in. Ben op genoeg vlakken streng en consequent, maar qua slaapplek bij angst en ziek zijn niet. Nachtrust is tenslotte ook belangrijk voor een kind.

Zoon ligt nu ook in ons bed. Hij werd net wakker met koorts en een nachtmerrie :(.
    Hij slaapt nu weer maar is echt warm. En net nu ben ik alleen thuis met de kids. Man is voor het eerst dit jaar een borrel doen met de jongens, op mijn aandringen. Dus wil hem echt niet terug laten komen hiervoor. Weet dat ik dit echt wel alleen aan kan, maar juist op dit soort momenten heb ik hem graag erbij.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

dank je!

Wat vervelend zeg, ik snap heel goed dat je het prettiger vind dat je man thuis is bij ziekte! Heel veel beterschap voor hem, hopelijk slaapt hij rustig vannacht.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mamabri beterschap
    Hier werkt het het beste als hij weer in zijn eigen bed slaapt even doorzetten anders wil hij nooit meer in zijn eigen bed het is hier gewoon een kwestie van uitproberen hoor ;) als hij echt ziek is oid dan mag het ook best wel hoor..

Gister dat ik naar bed ging heb ik hem terug in zn eigen bed gelegd heerlijk geslapen tot half 2 en toen begon hij steeds naar beneden komen huilen niet willen slapen allemaal smoesjes verzinnen brr ik was zo boos op hem!
    mn man kwam rond een uur of 4 thuis toen was ik er al tig keer uitgeweest en manlief heeft hem even flink toegesproken en hij was zo moe dat hij uiteindelijk toch is gaan slapen en nu net om 8:00 wakker werd. bah en de jongste was er al 6.30 dus ik ben MOE! en sacherijnig.. :( :( ga straks wel ff met de kids naar mn moeder, mn vader is toch werken en manlief ligt wel te pitten tot een uur of 13

Dank voor het klagen en een fijne dag allemaal!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat ik sinds twee weken lichttherapie doe.

Ik had van de huisarts een lichte dosering antidepressiva gekregen, omdat ik zo wisselde van humeur, maar ik had ook het idee dat dit versterkt werd door meer donker, minder licht, somber weer enz.
    En wilde die pillen helemaal niet.

Dus zo'n lamp aangeschaft, een rib uit mijn lijf, maar….het lijkt echt te helpen!! Ik voel me sinds ik het gebruik veel meer iedere dag 'hetzelfde' ipv dan weer labiel, dan weer vrolijk, dan weer jankerig enz enz!

Super!

10. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Dat mn kids op t moment t bloed onder mn nagels uit halen en beide eigenlijk doodop zijn maar niet ff rustig willen gaan zitten / slapen. .
    En dat ik oa dat ze gisteren ook zon dag hadden en mn man er weinig is, veel werken , een barstende koppijn heb kijk zo wat scheel..

Zo dat lucht ff op nu weer positief zijn haga

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat fijn dat dat lijkt te helpen! Hopelijk blijft dat zo, zou fijn zijn!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben nu voor de allereerste keer bladerdeeg aan het maken, hopelijk lukt het

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sterkte en knuffel voor iedereen die het kan gebruiken

hier zijn de zwangerschapstesten negatief
    als volgende week de ovu testen binnen komen maar gelijk beginnen en kijken waar we uitkomen

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zo'n zin heb om iemand eindelijk eens flink de waarheid te vertellen die ik al maanden binnenhou voor de goede vrede, maar het al die tijd niet heb gedaan omdat nog een ander daar dan ook de dupe van wordt, en weet niet wat me momenteel meer waard is.. Diegene sparen of eindelijk m'n hart luchten :x

15. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Dat ik helemaal misselijk ben. Vond net een sla of worm of iets tussen de ruccola sla jakkes!!!

16. Dat ik het zo erg vind dat mensen, terwijl ze weten van jouw situatie en ze weten hoe moeilijk het voor jou is om met hun blije nieuws om te gaan, waar je je overheen hebt gezet en ze blij gefeliciteerd hebt, het niet op kunnen brengen om de vraag 'En hoe is het met jou?' te stellen.. :(

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ieeeehw!! :$

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zo oneerlijk en zo lullig.. (Hoewel ik, als ik terug denk, dat volgens mij ook niet heb gevraagd destijds :()

Knuffel lievertie..

19. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Wat rot daar mag je best ff verdrietig van zijn!

Wwjk: nog niks gedaan in huis vandaag! Blegh, heb echt nergens zin in!

20. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Dat ik goed de griep te pakken heb. Ik voel volgens vriend erg koud aan, maar heb het ontzettend warm als ik hoest krijg ik geen lucht meer en me keel is helemaal dik en opgezet. En uiteraard is het weer weekend en zit de huisartsen post aan de andere kant van de stad.

Het is lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld en hoop dat het heel heel heel snel over is. En zo niet dan maandag maar naar de dokter.

Deel Deze Pagina