Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ooooook! :D

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat het hier een gewoonte lijkt te worden dan dochter en ik samen eten. Weer is manlief later thuis en kan hij zijn prakkie opwarmen...

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bah balen is dat :(

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ga morgen voor het eerst sinds lange tijd naar de tandarts... Staat een uur gepland (gaatjes) ben zenuwachtig!

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja ik herken het. Mijn vriend heeft de laatste tijd alleen maar middag en nachtdiensten geloof ik:( Wij eten ook voornamelijk met zijn drieën of tweeën als mijn dochter bij haar vader is... pfff
    @ Spikkel, en al iets gehoord? Ben toch wel benieuwd hoe het is gegaan... en of al dat duimen hier geholpen heeft;)
    Ik hoop op goed nieuws...
    @wwjk, ik moet zometeen naar de eerste ouderavond van mijn dochter op de brugklas...vind het best spannend. Ik hoop dat het goed met haar gaat daar...
    Liefs Pluisje

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Spannend Pluisje!! Ja, wat je wilt is dat het goed gaat en dat ze het er naar haar zin heeft he? Hoop dat je een goed gesprek hebt vanavond!

Mijn man heeft 'gewoon' kantooruren, maar geen kantoorbaan. Beetje lastig uitleggen, maar hij werkt in een sector waarbij hij contacten heeft met de hele wereld. Soms kan hij vlak voor het naar huis gaan nog even bellen met een land omdat ze daar dan net beginnen.
    Dan de files, enz. Maar…. man stapt gewoonweg wel altijd te laat in de auto.
    Jammer, want mijn dochter moet echt rond 19u naar bed, zeker als ze de dag erna naar het kdv gaat en vanaf februari naar school gaat. Hij ziet haar dan nauwelijks.

7. WLE

WLE Niet meer actief

Dat we vandaag weer na de tweeling hebben kunnen kijken!
    En we ons echt nog nooit zo trots hebben gevoeld!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ok.. ik ben trots.. trots op mezelf..
    Vandaag kwam er een ambulant begeleider in mijn les voor een leerling. Na de les vertelde ze mij dat ze al heel veel lessen had meegemaakt, maar dat dit fantastisch was. Zo duidelijk dat zelfs de zwakste zo optimaal de kans krijgen om engels te leren.

Nu stop ik echt heel veel werk in mijn lessen en het voelde gewoon zo goed om dat compliment te krijgen.

Dus.. even ego :)

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Moontje: Wat een geweldig compliment, dat is toch wat iedere docent wil bereiken!:)

MexicanG: Helaas ook hier heel herkenbaar, als we geluk hebben eten we op zondag samen. De andere dagen is of mijn man aan het werk, of op zaterdag is mijn zoon nog aan het sporten :(

Spikkel: Hoe is de sollicitatie gegaan?

WLE: Wat fijn!!:)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

aaah succes.. met verdoving? ik ga morgenvroeg ook bellen of ik ernog tussen kan kreeg vanmorgen een uitbrander en tja dat krijg je er van he als je zo lang niet komt... :) zit een flink gat in mn kies en k weet wel zeker dat er meer rottigheid zit

hoelang ben jij niet geweest/ succes!

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Dat mijn vriend naast me ligt te snurken en ik daardoor niet in slaap kan vallen, waaaaah!

12. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Dat ik zo onwijs trots ben op mijn dochter en met gemak nog 10 kinderen aankan als zij. Ze is een pittige dame, maar oh zo makkelijk, lief, slim en heel erg vriendelijk. Straf geven is zelden nodig en we komen de meeste dagen door zonder te mopperen of te huilen. Dit wil ik graag gewoon zomaar even kwijt!

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Spikkel! Hoe is de sollicitatie van je man gegaan?

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wwjk tel de dagen af, nog 7 dgn tot wederom naar de ka, nu streekzh en dan hopelijk gaan ze actie ondernemen... Maarja zal wel weer wachten worden op de kno en vast ook een wachtlijst bij de prelogopodie... Zucht...

Oh en zo medelijde met de buurvrouw's dochtertje, pechvogel, ze was een tijdje terug naar gevallen, daarvij zijn de trommelvliezen gescheurd, en de buisjes eruit gevallen.. Ze blijft sindsdien kwakkelijken, oorontsteking, veel vallen, ook verkeerd vallen.. Nu wederom naar t zh, ze was uitgedroogt, nu besloten dat ze moet blijven volgende week wordt ze geopereerd aan de trommelvliezen, buisjes , amandelen verwijderd en als t goed is heeft ze dan geen last meer van evenwichtistoornis... Maar blijft sneu.. Meisje is 3 jaar

15. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik baal er van dat little people zo duur is zowel nieuw en tweedehands

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kwaliteit is en blijft goed... Bij Kruidvat vind je soms wel kleinere dingen voor een goede prijs.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Idd voor 700 punten kan je 3 poppetjes krijgen
    En deze week zijn zowieso de poppetjes in de aanbieding en vorige week de bus, brandweer en kleine trekker, misschien zijn ze er nog

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Blijft wel echt supergoed hoor! Is zijn geld meer dan waard!
    Waar ben je naar op zoek, ik heb hier misschien wel iets, maar moet dan eerst even overleggen met manlief...
    Je mag me ook pb en, ga nu werken!

Fijne dag allemaal!

O, pluisje.... Hoe is het gesprek op school gegaan?

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat ik voor het eerst blij ben dat het regent!
    Normaal gesproken ben ik nu al bezig met vest zoeken, tussenlas, regenjas klaarleggen enz. Want ja, mijn regenjas over mijn winterjas is geen optie.... Michelin drie sterren.... En heb ik er dus vreselijk de pest in.

Dus heb ik een speciale regenwinterjas aangeschaft. Gevoerd en wel!
    Nee, het is niet echt de mooiste jas, maar hee, who cares... Alsof mijn gewone regenjas over mijn winterjas of over tig lagen zo geweldig staat... ;)

Ideaal, gewoon mijn kleren aan, winterregenjas aan en gaan! Ik hou tijd over ;)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Grrrrr storing met de ketel... Gisteren met douchen ineens koud water, zit net een nieuwe ketel in.. Nu wachten om de energiewacht tussen 08.00 en 12.30

Deel Deze Pagina