Altijd snapte ik scheikunde... altijd.. En nu een dag voor mijn toets.. Ben ik alles kwijt, hoe vaak ik het ook lees, ik snap het niet meer Zit midden in mn toetsweek en heb er teveel info in moeten stampen maar hier baal ik wel vreselijk van..
Dat ik heerlijk aan het genieten ben van mijn rust en privacy. Mijn broertje woont nog hier nu al ongeveer 9 maanden maar hij is nu een midweekje weg en ik bedoel het echt niet rot maar ik vind het fijn dat ik nu samen met mijn man en kinderen ben en ook dat ik nu bij wijze van in mijn nakie door mijn huis kan lopen als ik dat zou willen
Hmm ik al klaar ben voor sinterklaaskadootjes maar vandaag hele leuke dingen gezien heb, iets van little people, en de telefoon die er nu bij de kv is... Nu meegenomen als verj. voor anderen maar denk dat ik ook nog voor dl ophaal..
Ik op tweede gesprek mag komen voor de sollicitatie waar ik gisteren geweest ben! En maandag ook nog een ander sollicitatie gesprek heb Eerste is een tijdelijke baan voor +- 3 mnd fulltime als receptioniste ( wat ik altijd gedaan heb) En de ander als postsorteerder voor 24/40 uur in ploegendienst maar wel langer dan 3 mnd. Dus ben enorm benieuwd hoe of wat!! En kan niet wachten tot ik weer aan het werk kan!!!!!!!!
Dat ik een rotdag heb gehad omdat ik mn paardje heb moeten in laten slapen En dan is dochterlief ook nog flink ziek. Net maar weer een beddengoed was aangezet en hoop misschien nog even te kunnen slapen
Dat ik niet kan slapen en al geruime tijd wakker lig. Gisteren een ware nachtmerrie was en ik nog steeds hoop dat het een boze droom is. Ik kan maar niet stoppen met denken of de tranen biggelen over mijn wangen.
Dat ik wil GILLEN van pure frustratie: Ik zou morgen ongesteld moeten worden en heb nu al 3 dagen op rij 's morgens dat ik moet plassen, afveeg en dan helderrood bloed om mijn papiertje heb, 2e of 3e x vegen en er zit niets meer op. De rest van de dag ook helemaal niets, geen druppel, geen roze, geen bruin, niets!! Test is negatief (ik zie vaag wat als ik echt ga turen, maar ik vind hem negatief) IK WIL EEN DUIDELIJKE TEST OF GEWOON EEN MENSTRUATIE!!!! (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHRRRRRR)
@deesdees klinkt heftig meid sterkte! @Mamabri arggghhh ja dat kan ik me voorstellen inderdaad dat je dat wil.. hopelijk heb je snel duidelijkheid meid!
Dees wat afschuwelijk!!! Ontzettend veel sterkte Ik hoop dat je snel mag bevallen want het wachten totdat de weeen opgewekt worden lijkt me ook vreselijk. Ik lig wakker omdat een dinnetje uitbehandeld is na 4 ICSI's. Vind het vreselijk voor haar.