@DeesDees heel veel sterkte! Inderdaad een ware nachtmerrie Wwjk, vanmorgen in het ziekenhuis geweest met mijn zoontje.. En ik had deels gelijk.. De uroloog gaf aan dat er echt wel een flinke breuk zat aan de kant waar hij is geopereerd, maar na wat voelen en zo vond ze de andere kant (wat ik dus al dacht) ook wel wat 'verdacht' aanvoelen.. Over een week of 2 dus weer een echo laten maken en dan weten we het zeker.. En net komt de post en ik heb mijn diploma Budgetcoach gehaald! Met een 8,8 voor de theorie en een 7,9 voor mijn scriptie
Deesdees heel heel veel stekte, dikke knuffel!! Mamabri nou morgen ga je gewoon voor een dikke streep!! Die onduidelijkheid is ook niks..
DeesDees heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel mamabri ik ken je gevoel maar al te goed, hopelijk krijg je vlug een test met knalstreep
lief maar hoeft niet, ik denk dat ik het er gewoon maar bij laat ze heeft toch nog niks door. misschien kom ik een keer op rommelmarkt iets tegen. gisteren ml op pad gestuurd in de regen om dvd van bumba te halen. zou ruilen tegen zak uitdeelchips. hij daar aangekomen doen ze de deur niet open waren wel thuis, hadden hem zelfs gezien. beetje jammer. verder moet ik zo een hele avonddienst werken.
Deesdees, wat een afschuwelijk nieuws, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen... inderdaad een echte nachtmerrie. knuffel Pluisje
Gefeliciteerd!! En het was dus geen fout, de operatie van je zoontje? Wel zielig dat hij ws nog een keer moet..sterkte
nee ik krijg excuus plus bloemen damnnnnn wat een geweldig lekker nummer zeg Parra for Cuva ft. Anna Naklab - Wicked Games (Official Music Video) - YouTube
Oke dat klinkt ook veel meer logisch..haha. Leuk nummer, ken je het origineel ook? ( tja ik ben een oudje )
wwjk dat ik enorm baal van die kattenstront elke keer in onze voor en achter tuin! Ben er echt helemaal klaar mee elke dag loop ik stront te scheppen van een ander mans kat!!!:x Bah! Heb er trouwens al echt alles aan gedaan van koffiedik tot sate prikkers en nu weer kattenschrik het helpt niets!.. zo.. dat lucht op!
Neem een hond... Ik kan me voorstellen dat het balen is, als ze elke keer jouw tuin gebruiken.... heb geen echte tip, ben zelf een kattenbezitster. Ik hoop altijd maar dat de omgeving geen last heeft van mijn kat. De pers komt niet onze tuin uit, de rooie wel... Moet zeggen dat ik tot nu toe geen klachten heb gehad. En er wonen hier wat zeikerds in de buurt hoor