Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bubblez gefeliciteerd

kristalhelder: sterkte, ik heb dit ook ooit meegemaakt met een van mijn parkietjes
    eentje had ik van de verdrinkingsdood gered maar door de stress is die alsnog overleden in mijn hand

smakelijk brabbel

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat ik kwijt wil: ik heb heerlijk gedroomd

ik droomde dat ik voor een echo ging bij een vk die hele speciale echo's maakte zodat het een filmpje werd
    daar kregen we te zien dat ik een jongen verwachte en ik voelde en zag mijn buik heen en weer gaan (een jongen is ook onze wens, maar een meid is even welkom, we zouden graag een dubbele koningswens willen)
    mijn ouders waren erbij en vonden het prachtig om te zien
    wat het enige rare was dat ik al zo lang zwanger bleek te zijn maar toch altijd negatieve testen had en het dus niet wist

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kristalhelder: Oh wat zielig! Hier heb ik dat ook gehad met een rat, hij is toen in mijn handen dood gegaan :( Maar heel naar om te zien ja.

Bubblez: Gefeliciteerd!

Zuurtje: aparte droom zeg! Hoop dat die uitkomt!

WWJK: Mijn meisje is vandaag precies een half jaar!! vanmorgen haar lekker (verplicht) in bad gedaan. Kon de stront schouderhoogte van haar rug afpoetsen, dus moest wel hahaha. Net weer de luier vol net binnen de randen. Waar haalt ze t vandaan zeg! haha
    Maar wat is de tijd snel gegaan! Alweer een half jaar oud!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
  6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Aaaaaaaaaaah wat super schattigggg:D ik kan niet wachten!!!

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik ging gister stokbroden halen bij de supermarkt. Wou ze graag gesneden hebben. Maar wad erg druk in de winkel en was niemand te vinden. dus ben gewoon in de rij gaan staan en bij het afrekenen vroeg ik of er nog iemand was die alsnog even de stokbroden kon snijden. Kassiere was heel pittig en zei jahoor zal even kijken of ik iemand kan vinden. Dus ze tikte collega achter haar aan om te vragen wie ze het beste kon roepen. Dus toen zei ja die zit daar verderop dus dat gaat even niet. Dus ik zei oh geen probleem hoor wacht ik even. Dus dat gaf ze weer door. Vervolgens zegt die t.rut nou zeg maar tegen die mvr dat ze het lekker thuis moet gaan snijden. Ik dacht wtf ik zeg deze mvr staat achter jou hoor. Ja en zei ze ik zeg weet je wat laat het maar zal wel even een klacht naar je baas sturen.
    Zo ga je niet met klanten om. Ben maar weg gelopen ivm met erg kort lontje. Zo lullig als ze met haar bakkes over de transportband schuift

Dit was het verhaal.

Vandaag ben ik heen geweest. Mijn zoontje is erg verwend met een knuffel, planes stickers en pepernootjes.
    Ik kreeg een bos bloemen. En een excuus van de bedrijfsleider. Heel netjes allemaal. En wat ik nog een leukste vond was dat de kassiere die mij lief geholpen had naar mij toe kwam om haar excuus aan te bieden voor het gedrag van haar rotcollega. Hoe netjes!!!! Was trouwens ook wel blij dag ze mij nog herkende aangezien ik geen naam wist van de desbetreffende dame deze is nu ook bekend. Kan ze mooi een klappert om haar oren krijgen.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ons mannetje gewoon zichzelf al aan het optrekken is tot staan en het lukt af en toe.. pffff wat gaat dat hard zeg.. hij kruipt en tijgerd nog niet eens haha..

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vanavond verjaardag van mijn beste vriendin, dus gaan met al de meiden op stap!
    Jeeeeh, nu eerst douchen en mooi maken. I love it.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat ik sinds gister eigenaar ben van mijn webwinkel. Nu nog de laatste dingen regelen en dan kan het rijk worden beginnen ;) hihi.

Gister was mijn eisprong en toen we naar bed gingen hoorde we 'onze jongensnaam' op tv! Vast een teken:D

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat het vandaag een heerlijke dag was!

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Gefeliciteerd,wat ga je verkopen?

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik wil kwijt dat het vandaag een mooie dag was met mijn 2 kleintjes die naar de intocht gingen, daarna lekker gegeten bij mijn nichtje, was supergezellig.

En morgen wordt mijn oudste zoon 17!!
    Nog een jaar en dan is hij volwassen...... Mijn 3 jarige dochter kwam van de week met zijn kleuterfoto's aanzetten, en echt....wat is de tijd snel gegaan, want zo lang geleden is het echt nog niet in mijn hoofd.

En nu, is dat kleine kereltje inmiddels een ruime kop groter dan zijn moeder en heeft hij schoenmaat 46 :)

Het klinkt cliché, maar echt: probeer zo veel mogelijk te genieten van de tijd dat ze klein zijn, want voor je het weet zijn ze groot!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

accessoires, voornamelijk tassen, shawls, portemonnees e.d. :)

16. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Dat ik gisteren eindelijk mijn ei heb gevonden na mijn miskraam van 24 oktober! Ik hoop zo hard dat we weer vlug een lieve baby mogen verwelkomen.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen! :D Fijne dag!

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dat we zo mijn stiefvader een verjaardagsontbijt gaan brengen, de kinderen zijn er helemaal hyper van!:)

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.192
    113
    Ik hoop dat het allebei mag uitkomen. :)

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje :):)

Deel Deze Pagina