Dat mijn vriend en ik gisteren weer zwangerschapsvitaminen hebben gekocht, en we dus nu officieel weer bezig zijn met zwanger worden na mijn miskraam. Hopelijk is het snel raak!
dat mijn zoon nog steeds stiekem wc papier van de rol afhaalt en in zijn kamer verstopt ik ga deze week zijn kamer zelf eens onder handen nemen
Nadat we vrienden hebben bezocht die een kleine hebben van 4 maanden enorm heb zitten huilen omdat ik het zo aandoenlijk vond hoe mijn kinderen met de baby om gingen. Hoop zo dat we ze een broertje of zusje kunnen geven, ze zouden zelf namelijk niets liever willen!
Vanmiddag was er een babyshower voor me georganiseerd en ik ben er nog steeds helemaal vrolijk door. Wat een leuke verrassing en wat een leuke dingen heb ik gekregen
Dat mn man weer nachtdienst heeft. was alleen vandaag over dag thuis.. nieuwe baan met nachtdiensten veel weg.. op de weg.. Kids op bed tv kijken beetje i netten facebooken en wijntje + chips weg kanen
Dat mijn man al het hele weekend chagrijnig en boos doet, hij is al 11 dagen gestopt met roken ( ben ik trots op) dus ik slik al een heleboel van hem, maar vandaag kon ik dat even niet meer. Hij is al 3 dagen ziek, builkgriep zei hij, had donderdagnacht overgegeven, maar zat vrijdag aan de patat met frikandellen, zat ook vandaag weer aan de frikandel, ligt het hele weekend in bed of op de bank, doet echt helemaal niets hier het hele weekend, vraagt ook totaal niet hoe het met mij gaat, run de hele tent hier sinds vrijdag alleen, de troep naast zijn bed stapelt zich op. En ik maar opgewekt proberen te blijven doen. En als ik er wat van zeg, doet hij net of ik een misdaad heb gepleegd.:x
Zo echt schruffig behandeld dus, maar wel heel netjes afgehandeld, kan menig persoon nog iets van leren !!
Dat mijn oudste vandaag 17 is geworden en het feest erg gezellig was, ben doodmoe en hoe het vanavond tijdens het opruimen ging moet je maar in het topic: paranormaal: wat is het engste wat je hebt meegemaakt lezen....
Wwjk Ik weet t echt niet meer.. Dat slapen is nu ookal bagger... Overdag pas om 15.00 in slaap vallen (13.30 in bed) slaapt dan rustig 2 tot 2,5 uur, maar dan wordt t savonds ook zo laat.. Maar wat ik ook doe maakt niks uit, smorgens wakker maken (08.00) middagslaapje verkorten (uurtje) Later naar bed, eerder eruit, geen middagsslaapje is nog neit echt een optie want dan is ze om 16.00 exht kapot wil niks meer, en is dan snachts zo onrustig dat ze dan ook slecht slaapt.. Momenteel valt ze dus pas 22.00 uur in slaap. Ze krijgt de laatste kiezen onder door, erg jong, en op een of andere manier doet de doorgekomen kies haar zeer, ik mag er niet aankomen, de doorkomende kies mag ik wel insmeren..... Snap er niks van, gebruik elk verdovend middel, zelfs een zetpil geprobeerd, niks helpt... Opzich slaapt ze de tijden zoals anders, alleen op verkeerde tijden en krijg het niet meer naar hoe het was... Iemand tips??? Ohhhh en dan nog 2 dgn tot weer naar de ka ivm eetprobleem dl, ditmaal streekzh, hopelijk wat begripvoller dan de hork van een arts-assisteng int umcg
Ik doood moe ben... Gewoon écht moe moe ik kan de hele dag wel slapen als t moet. Er uit zie als een zombie morgen en woensdag een sollicitatie gesprek heb en dus hoop dat ik er dan weer fatsoenlijk uitzie..
dat mijn dochter 2 wiebeltanden heeft en ze is pas 5 mijn zoon was 7 toen die zijn eerste wiebeltand kreeg
dat mijn ovutesten binnen zijn en ik gelijk ben beginnen testen vandaag was zoals verwacht nog negatief, benieuwd wanneer die positief gaat zijn
Dat ik voor het eerst pompoensoep maakte gisteren die ook lekker is En vandaag de overschot op m'n werk aan't opeten, hmmm, echt goed gelukt deze keer!