@ Gisteren vertelde ik nog over de schoolkosten regeling waar ik op zat te wachten vandaag een positieve brief in de bus. Ben er echt heel blij mee. Een kindje naar het vmbo is best prijzig! @ Vermoed dat dochter verkouden gaat worden. @ Ze weer in mijn bed ligt. Niet erg maar tja moet ik weer verplicht voetbal mee kijken met zoon.Brrr bahh. Hihi. @ De katten van mijn zus verzorgd de jonge kater een flesje met lavendel had omgegooid en het hele huis daar naar stonk. Ik dit op geruimd heb en nu naar lavendel ruik. @ Niet echt terug gelezen van af gisteren maar wie het nodig heeft wederom sterkte.
hahaha ja heel zeker . Stomme trouwgedoe ben dr even helemaal klaar mee. Heb er super veel zin in! Maar dat gezeur van iedereen oeh aaawhhh het is de mooiste dag van je leven..blegghh Maar goed waarschijnlijk ben ik niet normaal
Heerlijk zo'n topic ! @ ik zie enorm op tegen maandag... Dan gaat mijn kleine jongetje naar het speciaal onderwijs.... @ ik irriteer me enorm aan die rot brom vlieg die me al de hele avond pest en ik krijg hem niet te pakken
Moest vandaag janken.. Gymschoenen kopen voor mijn meid.. Maandag begint een nieuw tijdperk.. School!
Gefeliciteerd! Hier al sinds kwart over 5 wakker.... Dochter was helemaal in paniek, ze was haar knuffel kwijt Zij lag al snel weer, met knuffel, te slapen maar ik helaas niet meer... Gaaaaap
Wat een fijne ochtend! Geen gespook van mijn zoon vannacht, lekker geslapen dus! Hoofdpijn is weg, mijn lokaal is nog leeg, CD van Perfect Circle op de achtergrond, de koffie is bijna klaar en er schijnt een bleek ochtendzonnetje door het dakraam. Heerlijk
En dat ik blij ben als mijn vriend's 12 uurs nachtdiensten er ff opzitten... Heel lastig om kleine man een beetje stil te houden.... Smnee, heel veel sterkte...