Ziet er goed uit voor 12 dgn na tp. Super joh, beer die grote broer gaat worden. Hopen dat je zo wat kan slapen...hihi
Denk t niet. En mijn man ligt naast me met zn ogen open, en die moet morgen om 7.00 al beginnen met werken, en er dus om 5.45 al uit. We zitten een beetje te stuiteren hier in bed. Kijken elkaar steeds aan en zeggen: Ohoooooh!!!!
Kan niet missen Brabbel !!! Super leuk. Ik wil even kwijt dat ik zo blij ben met dit forum , dat je je hart kan luchten wanneer dit nodig is en je gesteund wordt. ♥
Brabbel: Wat super!!!!!!! Die wachtweken na de TP, ik weet nog zo goed hoe vreselijk spannend die waren..... Maar echt top meid!
Vanavond geef ik een hawaiifeest maar moet nog zoveel regelen... Pfff! Hopelijk gaat het leuk worden!
Dat ik vanmorgen een vuist midden in m'n gezicht kreeg (vriend lag met z'n rug naar me toe en wilde een aai over m'n bol geven, maar kwam iets te snel en iets te laag ) en het nu nog steeds pijnlijk aanvoelt.
Brabbel, gefeliciteerd! Hier net de meivakantie geboekt, via de Kampioen. Echt een super aanbieding naar Kroatië voor erg weinig geld. Jeeeh
Brabbel gefeliciteerd! geniet ze! Wwjk: iemand is zojuist in de auto van mijn ouders gereden. Behoorlijke schade. En natuurlijk is de dader doorgereden. En op de hele drukke parkeerplaats heeft geen getuige het fatsoen om info door te geven. (Het is zo druk en de schade is zo groot dat het niet kan dat niemand iets heeft opgemerkt) Ik kan niet tegen zulke mensen!
Dat we vandaag babykleertjes en speelgoed zouden gaan kopen omdat het geslacht nu echt vaststaat, daarnaast gingen we nog wat dingetjes voor in huis halen. Na 25 minuten kon ik al niet meer, kokhalzen, oren dicht, duizelig, zwart voor ogen, buikpijn.. Dus naar huis gegaan, heb de babyafdeling niet eens gezien. Nu duurt het weer een week voor we het weer kunnen proberen, want zaterdag is de enige dag dat het kan. Lig, lekker met m'n hormonen, te janken in bed. Ben helemaal klaar met vandaag. :x