Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel euthanasie? heel veel sterkte!

Oudjaarsvlinder knap!! ;)

wwjk ik ben druk mn huis aan t poetsen hahaha eerst de keuken helemaal gesopt, de kamer gestoft gezogen en gedweild..
    ff drinkpauze nu op naar de hal en wc ;)

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo. Vannacht al om 4 uur op, want Tim was klaarwakker, en zo konden de anderen rustig blijven slapen...(mn oudste zoon lag bij mij, want man was werken en dat vind ie nog steeds leuk haha, en er lagen 2 katten uitgestrekt op mn plaats te pitten).
    Wat gepoetst en opgeruimd, om 08.15 moest ik met zoon bij de voetbalclub zijn, 09.00 wedstrijd (gewonnen, en 2 keer gescoord!), daarna gelijk doorgegaan om mijn telefoon weer op te halen, want die was kapot en nu dus gemaakt.
    Toen naar huis, zoon had een vriendje meegenomen die gelijk de hele dag blijft en ook slapen. Pannenkoeken gebakken voor 5 kinderen. Tim naar bed, dochters zijn naar vriendinnen en zoon met zijn vriendje ff naar buiten geschupt, want het is hier prachtig weer. Die zijn dus ff buiten voetballen. Weer opgeruimd, volgende was aangezet, de zolder en de benedenverdieping gestofzuigd, en binnen en buiten de ramen gezeemd (onderverdieping), weer de volgende was aangezet en nu ff zitten!!!
    Als Tim wakker is ga ik boodschapjes doen voor het eten, eten koken, Tim in badje doen, en dan verstand op nul en lekker gezellig met zn allen op de bank of zo...

Maar eerst ff uitblazen....pffffff

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @dani ja klopt, tanx!

@lioness zoo lekker bezig!!!!hopelijk morgenochtendwat langer slapen!

@hier rustig dagje vandaag, maandag weer druk solliciteren voor man want helaas werd het dus uiteindelijk niks. grrrrrrr

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik word al moe van het lezen alleen! Hier lekker genieten van de kinderen en mijn zus. Samen eten en drinken en gewoon niets hoeven. Heerlijk voor een zaterdag!

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dat is ook leuk:). dat ga ik ook doen zo als Tim wakker is.
    Ik had gewoon last van voorjaarsschoonmaak denk ik;).

6. Valora

Valora Niet meer actief

Na bijna een jaar wachten hebben wij eindelijk de uitslag van het genetisch onderzoek naar een spierziekte bij mijn zoon. Dat hij het heeft overgeërfd van mijn man wisten we al, maar wat blijkt? In plaats van dat het per generatie erger wordt zoals zou moeten, heeft mijn zoon veel minder herhalingen dan mijn man. Dus als het goed is zal hij er ook veel minder last van hebben. Ik ben blij ! :D

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @valora wat goed!!! dat is altijd "prettig"om te horen, niet dat hij het heeft maar wel dat het een mindere versie is..

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dat we morgen een bezichtiging hebben van ons huis! Ik ben vrijdag gebeld door een kennis van een vriendin. Die had gehoord dat onze woning binnenkort op de markt komt.

9. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Ik wil het even kwijt dat ik al paar dagen mij niet lekker voel door mn stomme man die zooo niks doen aan het huishouden en verzorging van de kleine en ook nog eens zitten zeiken om alles en nog wat. voel me zooo verdrietig, lijkt net alsof ik overal alleen voorsta :( niet leukk.
    Heb vandaag de hele dag van die huilbuien :( :(

Zo dat lucht een beetje op :)

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ik enorm pijn aan mijn bekken heb!

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

kan gewoon 1 voordeel van obstipatie vinden, weeg gewoon even 1.7 kilo zwaarder (66.7) hahahah alleen is het wel een heeeel klein beetje jammer dat mijn strakke licht geblokte buik verandert is in een 5 maanden lijkende zwangere buik:(

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat ik blij ben voor mijn vriendin dat haar kindje (een maand te vroeg) gezond is geboren, maar er zelf erg tegenop zie om op kraambezoek te gaan......(en dus boos ben op mezelf :()

13. Mamabri, meissie, dat is toch niet meer dan logisch? Ik begrijp het in ieder geval volledig. Dikke knuffel!

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah lieverd, dat is niet zo fijn.. Ik snap jou gevoel.. Je kunt eventueel met haar erover praten? Zij snapt jou vast ook wel!

Dikke knuffel!!

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamabri dat is tochlogisch meid! knuffel!

@Maartt spannend!

@Kletskoek auuw balen meid!

@imensa nou ja in ieder geval wel wat eraf..

@hier vandaag gezellige dag voor de boeg..

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Knuffel !!

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Pff zenuwen vandaag dagopname dl...

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Succes!!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank jullie wel!

Fidel: Veel succes vandaag!

WWJK: Dat ik over een uur weg moet, en nog van alles moet doen: kattebakken, vaatwasser uitpakken, keuken opruimen..... En ik moe ben, want ben gisteren naar Slagharen geweest.

Was trouwens wel superleuk, mijn dochter genoot, alleen mocht mijn kleine durfal niet overal in vanwege de lengte, dat was jammer, want hoe harder hoe beter is haar motto (3,5 jaar oud :p)

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fidel suces!

brr ik voel me vre-se-lijk.
    ben moe heb halve nacht op de plee gezeten :(
    kkkkkoud! trui van manlief aan en sokken in bed en nog koud en rillen... ik heb alleen een kopje thee op durf niet te eten

oppaskids zijn net wel gebracht zoonlief moet zo naar school..
    mamas kunnen niet ziek zijn!

Deel Deze Pagina