Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fidel; Succes en sterkte vandaag!

Dani; Beterschap! :(

Mamabri; Was het erg druk gister? Wij hadden ook kaarten, maar toen we hoorden dat er 50.000 kaarten werden weggegeven, hebben we het maar aan ons voorbij laten gaan..

Wij gaan vandaag, alweer :), naar de Efteling. Eigenlijk zou onze behandeling vandaag geweest zijn, maar dat gaat niet door, dus ik vond dat we wel iets leuks verdiend hadden. Vrijdag zijn we ook geweest, met m'n schoonmoeder. Die heeft een spierziekte en wilde absolúút niet dat we een rolstoel zouden huren, waardoor ze om 4 uur dus helemaal kapot was en we eerder naar huis moesten. We wilden Raveleijn graag in het donker zien én ik verheugde me ontzettend op de winterillusies. Verder moesten we een paar attracties overslaan. Vandaag dus de schade inhalen. Hoop dat het net zo rustig is (of nog rustiger) als vrijdag! :D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het was wel erg druk. Maar moet wel zeggen dat ondanks dat het echt erg leuk was, alleen lange rijen dus. Aan de andere kant moet je in de efteling ook altijd lang wachten, dus ja. Volgend jaar willen we weer!

Veel plezier in de efteling! Wij hadden het erover dat we eens naar bosrijk wilden :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel plezier, zussie van me ;)

Dat we zo naar het ziekenhuis moeten om naar alle organen van de baby te kijken, maar ik nu al compleet stijf sta van de zenuwen.. En krijg vriendlief niet wakker :x (Maargoed, over 45 minuten moeten we weg, dus hij heeft nog even de tijd :p)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Succes!

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Heel veel succes vandaag...
    knuffel Pluisje

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Succes! Ik zou zeggen: relax. Maar ik was ook zo zenuwachtig toen hoor. ;) Is een normale reactie.

7. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ik zojuist een positieve test in handen had, 3 dgn voor NOD

Dubbele gevoelens...omdat we in augustus afscheid moesten nemen van ons ozo gewenste zoontje (na een zwangerschap van 20+3)
    Als alles goed gaat zal ik uitgerekend zijn rond zijn geboortedatum.
    Uiteraard is dit kindje ook super gewenst, maar ik had gewoon rond deze kerst moeten bevallen.

Er is nog zo'n lange (onzekere) weg te gaan!!!!

@mamabri, ik vond het ook wel leuk in Slagharen, maar toch wel extreem druk...had het gevoel dat Slagharen hier niet zo goed mee om kon gaan.

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dat ik zo meteen weer met m'n meisje naar het ziekenhuis moet voor controle bij de fysio!

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Kan me voorstellen dat dat dubbel voelt... is ook niet niks. Maar ik denk dat het zo heeft moeten zijn he.
    Proficiat in elk geval

@ Shaddixxx, heel veel plezier in de efteling, altijd leuk he ook voor de "groten"Hopelijk lukt het vandaag om Raveleijn in het donker te zien...

@ Micchan, geniet van je kleintje weer straks. zenuwen zijn normaal hoor...;)
    @ mammabri, herkenbaar, mijn dochter wilde ook overal in, maar had ook nog de pech dat ze aan de kleine kant is...hihi lijkt op mamma:D
    Ik zie haar nog bij de python staan huilen omdat ze 1cm te klein was...
    @ Dani, beterschap!!

@wwjk, ik begin nu echt zin te krijgen in de kerst. Gisteren met sm afgesproken dat we lekker thuis blijven dit jaar... Zij heeft ook plannen gemaakt dus komt goed uit..
    Dat wordt echt een ouderwetse kerst met veel lekker eten, luieren en leuke films:D:D. Mijn vriend heeft niks met kerst, maar ik wel en ik maak het wel gezellig hoor;). Mijn sm heeft er ook niks mee en maakt het ook nooit echt gezellig, niet eens een kerstboom!! Dat is niet wat ik mijn kinderen mee wil geven dus... We gaan 2e kerstdag ff naar mijn ouders ( dat is wel gezellig;)) Sm komt dan met oud en nieuw..oke dat kan ik nog wel handelen... Anders was ze weer de hele week gebleven..AAAARRGGHH!!
    Morgen heb ik een afspraak bij het UWV, en smiddags heeft mijn vriend een afspraak in het ziekenhuis. Hij heeft nogal veel last van zijn galblaas en hij maakt zich zorgen ( ik ook) En dan woensdag krijgt hij te horen wat ze van plan zijn met hem op het werk... spannend!! Hopelijk zitten we niet na woensdag allebei in de ww!!
    Duimen jullie mee?
    Liefs Pluisje

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    jij ook weer succes
    liefs Pluisje

11. Amare

Amare Niet meer actief

Succes!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Pluisje ik duim voor je! oh heerlijk lekker thuis blijven met de kerst! Hier moet manlief waarschijnlijk werken met kerst :( het is toch wat.. we gaan woensdag een auto kijken voor mij zon klein boodschappen karretje zodat ik wel naar mn ouder e.d. kan en niet helemaal alleen met de kids zit

maak er ook altijd wat speciaals wat zo starten we elk jaar met zn 4tjes met een lekker kerst ontbijt!

@ mama73 sterkte de komende tijd, zal zeker een dubbel gevoel zijn. Hopelijk kun je ondanks de onzekerheid wel een beetje genieten van de zwangerschap.

@ Miss C succes

@ Shadixx veel plezier!
    @ Micchan succes geniet ervan ;)

hier maar een beetje bankhangen voel me helaas ook na wat eten nog niet echt veel beter mn maag is in opstand.
    en heb de kids nog wel beloofd om pepernoten te bakken!
    Straks gaat mn zoontje en oppaskindje (allebei 2,5) lekker naar bed, ga ik ff bij mn eigen liggen.
    maar zul je net zien dat andere oppaskindje van 8 mnd dan klaarwakker is want die ligt nu heerlijk te pitten!! ;)

13. rums

rums Niet meer actief

Ik erger me aan mensen die in loondienst zijn en alles maar verwachten van hun baas en in een slachtofferrol gaan zitten. Mensen die denken dat als je een eigen bedrijf hebt je het geld op de rug groeit.

14. minon

minon Niet meer actief

Heel herkenbaar. Jullie vragen toch zoveel per uur? Komt het met bakken binnen. Ja inderdaad maar ook met bakken er weer uit!

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha heel herkenbaar!

Wwjk; ik heb echt een off-day. Voel me al een paar dagen niet zo lekker, de kinderen willen van alles en ik wil niks..

Mijn zoontje heeft van Sinterklaas duplo gekregen en dat moet ik nu dus allemaal in elkaar gaan zetten, maar daar heb ik echt geeeeeeen zin in. Arm kind ;)

16. rums

rums Niet meer actief

@Nijntje @MamaR
    Zucht ik heb mensen die weten hoe het is! Fijn fijn fijn :D

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @ Rums, ja het is echt heel vervelend.. Ik herken ook beide kanten. We hebben een eigen zaak en mensen in dienst. Af en toe heb ik echt het idee dat ze denken dat we een filantropische instelling zijn!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik snap dat het dubbel is! En heel spannend en eng!

Haha was jij er ook? (een van de zovelen, misschien hebben we elkaar wel gezien :))

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Pluisje: Ik snap best dat ze het uit veiligheid doen hoor, maar ze is niet bang aangelegd en gaat in de kermis en in kleine pretparken ook gewoon in de achtbaan en de octopus. Dat heeft ze ook van mij inderdaad, mijn man gaat niet in dingen die over de kop gaan, of te hard ;) Uiteraard mag ze niet in de achtbaan die over de kop gaat, maar gewoon een die hard rijdt. De zweefmolen mocht ze ook al niet in, ook niet op mijn schoot en daar baalde ik best van, alhoewel zij zich gewoon aan regels moeten houden, dus ik snap het wel, maar ze was best teleurgesteld, hoewel ze zich prima heeft vermaakt uiteindelijk.

20. rums

rums Niet meer actief

Inderdaad!
    En ook dat gezeur van mensen die zelf in loondienst zijn en maar zeuren dat mijn man minder moet gaan werken. Echt waar krijg de pleures je weet niet hoe het is!
    Maar ook de mentaliteit van werknemers. En het is zo machtig moeilijk om mensen te ontslaan :x

Deel Deze Pagina