Nou inderdaad! Mijn man werkt 14/15 uur per dag om toch nog een leuk centje over te houden en dan gaan mensen in onze omgeving zeuren dat hij teveel werkt en ze hem nooit zien enz. We hebben nog 2 werknemers met een vast contract, waar ik totaal niet blij mee ben, en de 'nieuwe' krijgen een 3-uren contract voor bepaalde tijd. Dan kunnen ze zichzelf eerst een paar jaar bewijzen.
kom even lekker zeiken dat ik mijn geweldig buurmeisje die denk dat ze een geweldige dj is maar er geen snars van kan ik al 3 keer gemeld heb dat ik het heel vervelend vind constant in de herrie en bassen te zitten. Heb vandaag uit protest mijn dolby eens even getest op zijn geluid en bass... damnnn dat ding kan hard zeg... denk misschien hoort ze dan hoeveel het eigenlijk door dreunt. Helaas niet dus zit al vanaf half 10 in de herrie. Misschien dan toch maar even een melding bij de politie maken... schrikt misschien beetje af... Stromae - Formidable (ceci n'est pas une leçon) - YouTube prachtig nummer trouwens. om het maar beetje leuk af te sluiten
Ik kan daar zo niet tegen. Mijn man had dit huis al gekocht ver voor wij elkaar kenden. Hij sliep alleen in het huis en meer niet. Maar nog steeds moet ik horen dat ik hem kort moet houden en dat hij teveel werkt! En ja, hij werkt veel zo'n 60 a 70 uur in de week. Maar ik regel dat wel met mijn man als ik het teveel vind en niet de buurman of wie dan ook.
Haha ja mooi is dat he.. Net of je zelf niet met je man kunt praten en of je zelf niet weet hoeveel hij werkt.. Hier zegt, vooral mijn moeder, dat ook zo vaak "hij werkt wel veel he, is ook rot voor de kinderen" Jahaa mam, dat zal best wel maar er zal toch ook geld binnen moeten komen. En eerlijk, ik vind het ook niet altijd even leuk en ik baal er af en toe ook wel van maar goed we hebben hier samen voor gekozen en we lossen het dus ook samen op.
Ik drink vandaag van ellende maar een blikje redbull zodat ik eens een beetje energie heb na al twee weken slapeloze nachten ondanks dat het niet zo goed is tijdens de zwangerschap! Shame on me! :d
Ik ben pissed-off! Mijn man is chef broodbakkerij, en nu belde vorige week een werknemer op naar mijn man, of hij met oudjaar vrij kan zijn. Zijn vrouw werk bij hetzelfde bedrijf, in een winkel, en heeft van haar leidinggevende al vrij gekregen. Nu is het eigenlijk zo, dat je met zulke dagen eigenlijk gewoon uit goed fatsoen geen vrij neemt, omdat anderen dan jouw taken er nog eens extra bij moeten nemen. En jullie begrijpen wel dat voor bakkers dit een enorm drukke tijd is, ook ivm oliebollen. Dus ik stond vorige week al te seinen naar hem van: niet doen, niet doen! Hij had gezegd te zullen kijken, en nu kwam hij dus met de mededeling dat hij dus de taak van die man die vrij wil, over gaat nemen...AAAAAAAAAAAH! Ik had het ergens al verwacht, mijn man kan geen nee zeggen. Nu zitten we weer alleen met oud en nieuw, hij werkt dan ong. 24-30 uur achter elkaar. En dit is niet het eerste jaar dat dit is. Als ie dan thuis komt is het eten en naar bed. Maar goed, ik werk zelf altijd op 1 januari, maar heb net mijn bazin gebeld of ik dan niet vrij kan zijn.....vind het anders zo sneu voor de kinderen. Nou die viel van dr stoel, want ik heb nog nooit een dag vrij gevraagd. Gelukkig was het geen probleem. Maar ik vind het zo stom dat mijn man dus geen nee kan zeggen tegen een collega, maar tegen zijn gezin dus wel...grrrrr. Mijn zoon zal hevig teleurgesteld zijn want die is helemaal vuurwerkgek en heeft van oma geld gekregen om vuurwerk te kopen dit jaar. Hij werkt al zoveel, en ik ook, (om en om) en had me best verheugd op oudjaar, om met zn allen thuis te zijn..
Bedankt Alles was goed, gelukkig. Was even paniek onder hen omdat ze te klein was voor deze termijn, maar uiteindelijk zagen ze de datum die de frauenarzt bij de eerste echo in het boekje had gezet, en dan klopte het wel (ze heeft me met 16 weken 6 dagen vooruit gezet, met 20 weken weer 4 dagen. Iemand op het forum zei al dat ze dat na 12/13 weken niet meer mogen doen en dat ze het heel apart vond, die had helemaal gelijk dus.. Ben er best een beetje boos over), dus niks aan de hand achteraf. Bij de aanmelding (dat ik daar wil bevallen e.d.) mocht m'n vriend er ab-so-luut niet bij zijn, alleen als we er met het duits echt niet uit zouden komen (maar ging prima, ben trots stiekem ), vond ik erg raar.. Er werd ook wel vijf keer gevraagd: Is dit ECHT je eerste zwangerschap? Je hebt GEEN kindje verloren of weg laten halen? Ehh nee, gelukkig niet. Rot op zeg, moet er niet aan denken, en waarom zo vaak vragen, waar zien ze me voor aan :x Oh, en blaasontsteking, ze waren onwijs verbaasd dat ik geen pijn heb bij het plassen.. Ach, da's zo weer opgelost
Misschien nu alvast afspreken dat het volgend jaar de bedoeling is dat hij gewoon de hele dag thuis is met zijn gezin op 31 december?
Op de blikjes staat idd een zwangere vrouw met een streep erdoor. Maar als het bij 1 blijft, lijkt het me ook niet zoveel kwaad te kunnen. Hoop dat je snel wat slaap kan meepakken. Is het door de zwangerschap dat je zo slecht slaapt?
Fijn dat alles in orde is! Is een hele opluchting he. Wat gek dat ze je al die vragen stelden. En al helemaal dat je vriend er niet bij mocht. Staat Oostenrijk dan nog zo ver achter in vergelijking met B en NL? (Hij was dan toch op tijd wakker geraakt )
Nou inderdaad, eindelijk echt rust nu Ja, vond het echt heel vreemd en kreeg er een beetje een naar gevoel bij.. Haaaahahaha
ik twijfel of ik een nieuwe banner zou aanmaken vind deze eigenlijk wel mooi maar heb ook weer zin in verandering
Dat ze mijn meisje goed hebben tussen gehad bij de onthaalmoeder... Ouder kindje heeft haar serieus gekrabt en geknepen, haar hele rechterwang is gekwetst! En als dat niet genoeg is heeft ze vlak erna een stoel omgetrokken en is die op haar hoofdje gevallen... Onthaalmoeder was er het hart van in. Dat kindje heeft nog al eens gekrabt naar onze meid, en ook een ander kindje. Maar de ouders geloven de onthaalmoeder niet. Hun dochter doet zoiets niet Kind is rot verwend omdat ze een stofwisselingsziekte heeft, overbeschermd... Dochter sliep vandaag ook langs dat kindje, maar onthaalmoeder heeft ze moeten ophalen want ze wilde er niet meer langs liggen. Nog een maandje, dan gaat kindje naar school.