Bosrijk is zo leuk! Als het mogelijk is, zou ik in maart of november op doordeweekse dagen boeken. Wij zijn in maart voor Damiën's verjaardag geweest en op de dag dat hij 4 werd, wilden we ook alles 4 keer doen. We konden echt overal blijven zitten, er was vrijwel niemand. Gisteren ook niet. Heerlijk!
Nee, en de onthaalmoeder vindt het ook niet meer leuk. Ze heeft het met de dienst al besproken, tijd terug met de ouders. Maar ja, als je altijd op een muur stuit is het moeilijk he. Als je het kindje ziet is het zo'n stille, maar schijn bedriegt dus. Nog een maand!
@ Lioness, Kan me voorstellen dat je heel erg boos bent! Het is zoo rot dat hij tegen zijn gezin wel nee zegt en tegen zijn werk niet! @ Micchan, Fijn dat alles goed is! Lekker genieten van de 2de helft.. Voor je het weet heb je een minimensje in je armen @ Nijntje, wat vervelend zo'n kindje.. Gelukkig zijn jullie er bijna vanaf! WWjk; vanmiddag naar het ziekenhuis met m'n zoontje, echo maken om te kijken of hij nóg een liesbreuk heeft..
Wij gaan voor een 2e kindje ben zo blij!! Deze cyclus is bijna afgelopen, dus volgende maand pas echt..! alleen denk ik dat het nog even duurt aangezien mijn vriend 2 weken per maand weg is we gaan het zien
erg hé zo een ouders, mijn kind goed kind kind kan dus niets verkeerd doen in hun ogen hopelijk is die maand gauw om en is het kindje weg zodat jullie meisje weer haar rust heeft
spannend ik vind het hier ook spanend benieuwd wanneer ik eindelijk eens een posi ovutest zal hebben ff geeft al een eisprong aan maar ik heb nog geen posi ovutest gehad dus ik weet dat het niet klopt benieuwd hoe lang het nu gaat duren: bij de 2 oudsten 10 maanden met mmm en bij de jongste 2.5 jaar met mmm in januari afspraak bij de fertiliteitsarts en gaan we de mmm ook weer in manlief wil alleen geen behandelingen als iui, ivf en icsi omdat we al 3 kids hebben
Succes! Is hij er dan al eens van geopereerd? Annabel: Spannend!!! Zuurtje: Alleen een hormoontherapie dan? Wij hadden een grote kans op verminderde vruchtbaarheid van mijn kant (erfelijk volgens de dokters). Bij ons eerste hadden we gezegd dat we wel de mmm in wilden, maar moest een tweede niet lukken deden we dat niet. Maar dat is iets dat je samen moet bespreken he. En wie weet is het jullie nu wel eens zonder mmm gegund. Ben wel benieuwd hoe onze meid maandag gaat reageren als kindje er weer is... Want zij vergeet niet zo snel, is vrij koppig op dat vlak.
Dat ik, sinds de opmerking van mijn vriend zo'n twee weken geleden, toch wel lichtelijk knettergek word/mezelf gek maak. Opmerking: ik wil eigenlijk toch geen vijf jaar of langer meer wachten op een tweede. Wat denk je ervan? Like WTF! Zwaar in shock! En nu ben ik om, zit zo'n drie uur per dag research te doen, en hij twijfelt nog/weer... Frustrerend!! Slik al foliumzuur, ovulatietesten besteld, ben kinderkamer opnieuw aan het inrichten, ben andere zorgverzekering aan het uitzoeken.... Nu alleen hij nog... #zucht #slaatophol
Dankjewel Zuurtje en Nijntje! Ja hij is 25 oktober geopereerd. Maar ik heb sinds de operatie het gevoel dat ze de andere kant hadden moeten opereren.. Heel vaag, maar bij het eerste onderzoek hadden ze namelijk naar die kant gekeken. Ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad met de uroloog die hem geopereerd had en zij gaf aan dat aan de kant die ze geopereerd heeft wel degelijk een liesbreuk zat dus dat het in principe goed is.. Maar omdat het voor mijn gevoel niet goed is en ze de andere kant er ook wat "vreemd" uit vond zien maken ze vandaag een echo..
Fijn dat ze dan toch naar je luisteren. En moedergevoel zit vaak juist he... Fidel: Hoe was het bij jou in het ziekenhuis? Yupgup: Spannend!
dat mijn poppetje volgende maand echt 5 kilo MOET wegen, anders gaat ze andere voeding krijgen met nog meer voedingsstoffen...
Succes en sterkte! Lijkt me heftig om op die manier met flessen en cc's bezig te moeten zijn!! Wat weegt ze nu?
dank je wel! ze weegt nu 4740, ze red het 99,9% wel om die 5 kilo te halen volgende maand maar die 0,01% knaagt toch... normaal zou ik zeggen ik geef haar meer voeding maar ze krijgt het maximale al (6x150+5)
Zeker fijn en ga ik doen! Het voelt onwijs langzaam aan, maar als ik dan terug kijk hoeveel weken er eigenlijk al voorbij zijn gegaan, denk ik 'Whoa', haha Heel veel succes vanmiddag!
dat ik onwijs overladen ben met pakketten door hele lieve dames, Mijn kinderen zullen een sinterklaas van jewelste krijgen. alleen de schoenkadootjes vond de oudste al helemaal geweldig, kan niet wachten tot 5 december. Lieve dames Dank jullie wel!! SMAK!!!
Dit geldt voor mij precies hetzelfde!! Dames, enorm veel bedankt, jullie beseffen denk ik niet hoe blij jullie ons hebben gemaakt. Nu kreeg ik net weer een pakket thuis, alleen ik weet niet van wie... Zou de gever zich aub even willen melden nog, als je wilt, dan kan ik je persoonlijk nog bedanken. DANK DANK DANK!!
Jeetje Wat een veertje Heel veel succes, ik weet niet wat de consequenties zijn van je/haar deadline.., maar ik hoop dat jullie er toch zeker wel 200-250 gram overheen zitten!
Heb mijn haar mooi ombre geblondeerd, en morgen gaat er een knalrode/roze kleur doorheen Nu al zin in!