ik heb geen idee, de fysio had het over andere voeding met extra voedingsstoffen maar ik ben zo onwijs bang dat ze de sonde terug krijgt/moet
de dagopname gehad met dl, heel verhaal MAANDAG wat een verspilling... Was iets mis gegaan met de planning, de logopodist was er niet alleen de ortopedisch pedologisch medewerker.. Thja en wat hebben we gedaan, wat hebben zij gedaan ehh als ze een uur hebben geobserveerd is het veel, het probleem echt vandaag 4 keer moeten vertellen.. Toen bloedprikken, wat een LUL roeren in de arm.. Assistentie erbij gevraagd bleek de schoonzus van mijn zus prikte direct raak. Nu morgen weer heen alleen voor logopodispe tussen 10.00 en 13.00 DINSDAG wat een opluchting eindelijk iemand die niet zegt je geeft teveel melk, laat haar maar uithongeren etc etc. Ze dacht dat de moteriek in principe wel normaal werkt, omdat ze daar wel wat pepernoten had, hard van structuur. Het idee om daar te eten vond ze niet zo, ze zegt het is dan een andere situatie als thuis, het lijkt beter om eens thuis te komen kijken. Mbt de spraak ze zegt niet druk om maken, maar als je dingen benoemd neem je moment ervoor dat ze bij je komt met bijv een pop, dan even bezig met popje lief popje, popje kusje etc etc maar als ze dan wegloopt ook ophouden. Dus nu de belafspraak met de bloeduitskagen en advies van de arts maandag en dan neemt de logo weer kontact op
Heeft ze nu al iets van fantomalt door haar voeding heen of verrijkende voeding? Je heb best kans dat ze dat eerst gaan proberen. Ik hoo het voor je!! Hier al bijna een half jaar een sonde in huis en t js vermoeiend. Hoop dat dat julie bespaard word.
Dat ik gisteren na weken nog eens op tijd ben gaan slapen (22u20) en ik nu goed uitgeslapen ben. Zalig! fidel: Dus eigenlijk weet je nog niet veel meer... Hoop dat de logo jullie goed kan helpen. spikkel en lioness: fijne pakjesavond!
Dat ik er net achter kom dat het verkeerde sinterklaascadeau geleverd is. Ik had snuffie hup besteld en in de doos zit bunny hop... Is bunny hop ook leuk? Oh en mijn zoon zijn bril is gisteren kapot gevallen, hoop dat hij snel gemaakt kan worden, want die jongen klaagt nu al dat hij slecht ziet... Micchan: Fijn dat alles goed was, maar wat gaat het op een rare manier daar zeg! Fidel: Stom dat het op maandag zo rot ging! Maar gelukkig gisteren wel een goede dag, hopelijk komen ze nu snel met een juiste aanpak voor jullie!
dank je wel, ze krijgt nu Nenatal 1 voeding, maar ik hoor er verder niets doorheen aan voedingsstoffen het enige wat er extra door heen gaat is nutriton. mag ik vragen waardoor jouw kindje een sonde heeft?!
Voor de sonde en haar koemelkergie hebben we haar een tijd infantrini gegeven vanuit zkh. Hierbij krijgen ze in dezelfde hoeveelheid voeding meer callorien binnen Infatrini Deze link verteld wat meer over. Ze heeft nu een sonde omdat ze doordat er iets mis is in dr keel/slokdarm (onderzoeken diagnostisch loopt nog) waardoor ze zich veelvuldig verslikt. Ook is ze erg veel ziek, en heeft ze verborgen reflux. Ze eet ook bijna niks daarom krijgt ze over 4x verdeeld 900cc pepti met fantomalt. Omdat de infantrini niet allergie vrij is.
Fidel, ik hoop dat jullie snel gepaste hulp krijgen! Wat een gedoe zeg.. Wij kwam er net achter, tijdens een mysteryshop-opdracht waarbij we bij een autospeciaalzaak aan moesten geven dat we naar nieuwe banden opzoek zijn, dat we al op winterbanden rijden Oeps!
Vandaag is de crematie van een ex-vriend van mij. Vorige week is hij plotseling overleden. Hij was net 32 geworden, vader van een zoontje en nog een babybroertje onderweg. Ik kan helaas niet naar de dienst toe, maar zal zeker op een andere manier afscheid van hem nemen. Ik vind het nog steeds zo onvoorstelbaar dat hij er niet meer is, hij heeft zo hard gevochten om wat van zijn leven te maken. Ik was, en ben, heel erg trots op hem, op wat hij allemaal bereikt heeft! Ik ga je missen lieve D... <3
Dat mijn papa en stiefmoeder dit naar mij gestuurd hebben, maarrrrr.. Zowel de naam van mij als vriendlief staat erop (daardoor konden ze het eerst niet vinden in het postkantoor, stond niet goed in de computer. Ze bleef maar heen en weer lopen, kwam dan weer naar me toe om te vragen of ik eeecht niet wist of het een groot pakket was, hoe zwaar, of er een foto in zit (wtf ), nee mevrouw, als u het drie keer vraagt weet ik het nog steeds niet Volgens mij had ze in de tussentijd beter alle laadjes open kunnen trekken i.p.v. terugkomen naar mij, maargoed, ik had alle tijd En uiteindelijk dus toch gevonden ). Ik heb hem gevraagd of ik zal wachten met open maken en normaal geeft ie daar niets om.. ZEGT IE JA. En het ergste is nog, dat het nog minstens zes uur duurt voor mij thuis is. RED ME!