Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat lief van ze!!

Nog even wachten, zet een kopje thee en kijk een film:p is zo voorbij:D

2. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Ik heb overgewicht....overgehouden aan mijn eerste zwangerschap. Ik wil de kilo's graag kwijt raken maar het lukt me niet om gemotiveerd te gaan lijnen...en daar word ik erg ongelukkig van.

Nu werk ik in het onderwijs en vandaag lachen studenten me achter mijn rug om uit als ik door de gang loop vanwege mijn dikke buik. Dit doet echt heel veel pijn...kan wel janken maar ik moet nog de hele middag werken...wat een hel..

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh wat lief:D
    Inderdaad een filmpje kijken, veel op zp kijken en hopen dat de dag omvliegt hihi ik denk dat ik al minstens 2 cadeautjes open had gemaakt;)
    Veel succes ermee liefs Pluisje

4. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    dikke knuff, ik weet hoe het voelt...

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dat alles niet loopt zoals ik wil. En ik daar heel slecht tegen kan, maar wijs m'n mond houd.
    Begin het te leren geloof ik..

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Oh wat leuk! Ik zou stiekem proberen om al te weten te komen wat erin zit, om me nadien mega schuldig te voelen ;) :)

Anders even naar de winkel voor iets lekkers zodat jullie er een leuke pakjesavond van kunnen maken? En dan nadien de hapjes maken, namiddag is zo om ;)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maarre, Miccan :p

Je weet toch wel dat het MORGEN pas pakjesavond is? Eigenlijk is dat dan een dag te vroeg he? :p:D;) Sinterklaas is pas morgen jarig.......:cool:

8. knap

knap Niet meer actief

Ik gek word van de kriebelhoest.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Echt superlief inderdaad! Film is inderdaad wel een idee, maarja, welke.. Ga denk maar gamen :)

Hahahaha :p Ik heb er wel al aan gedacht, om 1 cadeautje heel voorzichtig open te maken, te kijken en 'm dan weer dicht te doen, maar ik ben echt TE slecht in reacties/verbazing faken, dus dat valt meteen op.. :p Heb overigens wel al gevoeld, is het zacht of hard, enz. xD

Nou, da's het probleem.. We hebben gister boodschappen gedaan en het ligt hier echt bomvol lekkers. Denk niet dat vriendlief er blij van wordt als ik NOG meer haal.. :) Was wel een heel leuk idee geweest, ga kijken of ik iets bijzonders kan maken van wat we al hebben!

Oh stop hou op, dat hou ik NOOIT vol :$
    M'n zus zegt steeds dat ze zoiets leuks heeft voor kerst, dat duurt nog drie weken, daar word ik al helemaal gek van.. :)
    M'n papa is ook nog eens de 6e jarig, dus eigenlijk had IK cadeautjes moeten sturen.. Voel me best schuldig :)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen

Ben super blij voor jullie dames!!
    Wat heerlijk dat jullie ook even onbezorgd Sinterklaas kunnen vieren!

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Spikkel en Lioness: Heel veel plezier met pakjesavond, dat moet nu wel lukken denk ik zo!

Micchan: Jij alvast een fijne pakjesavond voor vanavond, kom je je tijd nog een beetje door? :D

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, ik verveel me echt helemaal dood en kijk de minuten weg.. En krijg steeds minder zin, over twee uur is het waarschijnlijk compleet verdwenen.. ;)

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hahaha al hapjes gemaakt? Gegamed? Uhmm een dutje doen, misschien helpt dat?

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    kom op je kan het!!:D

15. WLE

WLE Niet meer actief

Helaas opgenomen in ziekenhuis en aan de sonde voeding gekoppeld!

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Och arme jij, alles oke met de tweeling??
    Sterkte Pluisje

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Voor de dames die verwend zijn met de sinterklaaspakketen, geen idee dat dit voor jullie was geregeld, anders had ik een kleinnigheidje willen bijdrqgen, maar desalniettemin, heel veel plezier met sinterklaasfeest

Micchan en en en wat zit er allemaal in ?

Wwjk werd vandaag gebelt door de logopodist al ze komt volgende week donderdag al langs!!
    Verder nog steeds ziekjes, met name keelpijn en erg intensief spelen of opruimen breekt me t zweet aan alle kanten uit..
    En ik heel veel zin in sinterklaasfeest, moet nog even wachten, vieren het pas zaterdag

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leuk pakketjes krijgen

en micchan zijn de pakjes uitgepakt of kan je toch nog wachten tot morgen

19. Ja, echt.. Het ene is zo onvoorstelbaar schattig en het andere is zo mooi.. En het volgende is misschien nóg wel schattiger. Dan zijn er nog een paar praktische dingen en ooooh, nog zoveel meer schattigs!

Welterusten! :D

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    weet iemand of de persil super eco powergel uit de handel is genomen, hier in België vind ik ze nergens meer en manlief wilt alleen eco wasmiddel maar ik verdraag alleen die van persil

Deel Deze Pagina