Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Voor 60 personen boeuf bourguignon aan het maken. Wat een werk, maar zo leuk om te doen. Dinsdag moeten er nog 6 gangen bij komen. En dan hopelijk een hele hoop geld voor serious request!

Blondje: Haha hoe herkenbaar... Niet leuk voor jou natuurlijk... hopelijk vandaag weer een leuke dag samen?!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vriendlief is jarig en hij heeft z'n cadeau al gehad..

Ik was douchen, neem altijd m'n emmertje mee voor het geval dat.. Nou goed, klaar, afdrogen, voelde me al niet zo top..

Nou is m'n vriend echt een sluiperd en ik heb de laatste tijd al de hele tijd het gevoel dat er iemand in huis is.. Zie ik opeens een schaduw op de muur verschijnen die steeds dichterbij komt.. Is dus gewoon m'n vriend, maar ik schrik me he-le-maal kapot, begin te brullen.. en deponeerde mijn ontbijtje sierlijk in de emmer. En dat spoelt hij dus altijd om..

Happy birthday schatje.. :(:(:(

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Oie micchan gefeliciteerd dan maar he...

Zo na een week diarree dl eindelijk van de diarree af, vandaag ook banaantje gegeten, nog wel kanariegele bv poep, maar dat komt wel goed
    Zo morgen naar de gyn ivm te strak gehechte scheur van de bevalling - de nacontrole, zo ik ga morgen echt even een punt maken dat ze geen diagnose kunnen stellen... Volgens de gyn, was het huidirritatie dat emt een zalfje moest over gaan, en nadat ik 3 x was nagekeken omdat ze er niet uit kwamen wat het probleem was, simpelweg gezegt werd dat ik te gespannen was... Eehh hoe gespannen wordt jij van3 x voelen poeren eendebek etc etc Moest maar naar de bekkenbodemfysio om te leren ontspannen... Wat bleek mijn eigen gevoel klopte werkelijk, de huid te strak aangetrokken met exhten waardoor er een een afdakje was ontstaan, en spanning op de ooening bij het gezellig hebben.. De bekkenbodemfysio heeft de huid letterlijk opgerekt... Probleem ks opgelost, maar ben echt pisses op de gyn!!!

4. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik wil even kwijt, dat mijn schoonzus bevallen is en dat ik in over drie maandjes mag bevallen. Nu dachten we mooi niet de namen die wij in gedachten hebben. Hoorde we de tweede naam van kindje is het wel onze naam. Had hier zelfs een namen topic. Dit was een naam die ik zeker weten wist al vanaf mijn mensen heugenis dat als ik een kindje krijg het deze naam krijgt.... Ik baal maar aan de andere kant.... Noem ons kindje nog steeds zo, dikke puh !!!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik ben gek op kerst, maar heb met een ziek Beertje gezeten, zelf niet helemaal fit, en nu weer een flinke verkoudheid te pakken.
    Daarom is mijn huis nog niet versierd, :( en heel eerlijk gezegd heb ik er ook helemaal geen zin in.
    Bah....
    En dat terwijl ik het altijd zooooooooo leuk vind, maar ik kan me er niet toe zetten dit jaar.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Wat wil ik kwijt? Mijn maaginhoud. Ik ben kotsmisselijk na het eten, bah.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat had ik ook. Sukkel al een tijdje van het een in het ander. Dinsdag weer een giga migraine aanval en ook geen fut om de boom te zetten terwijl ik hem zondag al wilde zetten. Uiteindelijk heeft het hele gezin zijn steentje bijgedragen en moet zeggen dat ik nu wel in de stemming ben.

Beterschap!

Frietje: Tuurlijk, moet je doen. Maar niet leuk, zeker als je de naam al zo lang in gedachten hebt...

8. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Thx Nijntje, ik baalde er wel van onderweg naar huis. Maar ja wij hadden een naam die het in ieder geval moest worden en laat het nou net die naam zijn grr....

Ook ben ik bloedverziekendzenuwachtog dat ik morgen weer een dagje moet werken. Of eerder gezegd moet autorijden. Heb in beide schouders een slijmbeursontsteking en verdomme wat doen me armen pijn, slaap amper, de kleine is als ik op mijn rechter zij lig (waar ik het minst last van mijn armen heb) aan het protesteren en flink An het bouncen in mijn buik haha. Dus mag alleen maar op mijn rug liggen en dat terwijl ik echt een zijnslaper ben. Verheug mij nu al op mijn nacht rust. Trusten allemaal!!!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat ik vandaag op kraambezoek was bij mijn vriendin, dat ze een prachtig kindje had gekregen. Ik zag er zo tegenop, en had me zo voorgenomen om niet te gaan huilen :( Helaas is het niet helemaal gelukt, heb mijn vriendin eerlijk verteld dat ik er erg tegenop had gezien. Gelukkig begrepen zij en haar man het. Ondanks dit voorval was het erg gezellig en ben ik blij dat ik geweest ben!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Knuffel!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Lief van je, dank je wel!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb zoooooooo kiespijn, is het al 8.30 dan kan ik bellen:(

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben nog zooooo moe kruip het kiefst weer terug mn bed in.. Maar helaas moet ik werken..
    En hoop ik dat het bedrijf waar ik donderdag op gesprek geweest ben me bekt datik op tweede gesprek mag komen.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Succes!

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik wil even kwijt dat ik BAAAAAL! Heb sinds een paar dagen een koortslip of iets wat er op lijkt en daarom kan ik niet knuffelen en kussen met mijn kleine man en gedraag ik me nogal spastisch want stel je voor dat ik hem besmet ondanks al mijn voorzichtigheid. Nou dat dus... :(

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ben heeeeel moe, heb een slechte nacht achter de rug vol nachtmerrie's brrrrrr :$ Iets wat ik eigenlijk maar heel zelden heb.

Maar ik kan niet terug naar bed, ik moet straks werken.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En dat is ook begrijpelijk:) gelukkig begreep ze jou ook:) dikke knuffel!!

Al bijgekomen van deze nacht? Vervelend he als je zo slecht slaapt?:(

18. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik baal nu 37 weken precies en heb nog steeds niets klaar en voel me totaal uitgeput dus heb geen puf om iets uit handen te krijgen!!!

19. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Jeetje Mamabri, sterkte. Dikke virtuele knuffel.

Het was erg lastig vanmorgen mijn bed uitkomen. Ondanks mijn armen en bekken redelijk kunnen slapen en ook Frutsel in buik was redelijk relaxed uiteindelijk. Helaas zo aan de arbeid. Hmmmm wordt weer een lange dag!

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, het is ook wel begrijpelijk, maar ik had het me zo voorgenomen om niet te gaan huilen :( Ze vertelde me nl dat de hele vriendengroep, waaronder dus mijn zwager en schoonzus (ja, die waar ik je zaterdag over vertelde) niets van zich hadden laten horen. Geen kaart, geen telefoon, helemaal niets. Dus ik vertelde haar dat mijn zwager en schoonzus ons niet eens hebben gecondoleerd, geen sterkte hebben gewenst, gewoon niets hebben laten horen. En toen moest ik huilen.......:(

Het was wel een heel mooi poppetje hoor!

En nee, ben moe hahaha, maar ik moet toch echt om 9 uur de deur uit! Ach, ik ga nog eens een kopje thee maken.

Deel Deze Pagina