Pfff, wij gaan straks nog maar eens naar de spoeddienst. Manlief is eind september geopereerd van hernia in zijn rug. Nu groeit er op de plaats van de hernia littekenweefsel dat op de zenuw duwt. Dit geeft dezelfde pijn als voor de operatie. Sinds gisteren is de pijn nog erger geworden. Dokter gebeld, niet te bereiken voor morgen 14u en toch geen afspraken vrij. Mogen naar de ha of naar de spoeddienst. Tja, ha zit niet voor 17u en kan toch niks anders doen dan doorsturen. Pfff, het mag zo stilaan gaan ophouden! Voor het littekenweefsel gaan ze epidurale inspuitingen geven dat zou het moeten verkleinen. Indien dat niet helpt wordt het operatief verwijderd. Maar de eerste spuit is pas op 9 januari, dus zo lang is het niet te dragen die pijn. Nu maar hopen dat er in tussen tijd geen zenuwuitval gaat volgen... Maar vooral te hopen dat ze eerder iets gaan ondernemen.
Gaan ze daar pas op 9 januari mee beginnen? Dat is toch onmenselijk! Kunnen ze hem niks tegen de pijn geven tot dan? Dit heeft nu toch wel al lang genoeg geduurd, niet? Ga maar gauw bij de spoeddienst langs!! Sterkte meis. @ Ander Nijntje, ik hoop dat ze je dochtertje inmiddels hebben kunnen helpen. Jullie ook beterschap en sterkte knuff Pluisje
Ze hebben nog steeds niets gedaan. Er is geen zwelling of blauwe plek dus de dokter denkt aan een twijgbreuk. Dat is dus geknakt en weer op dezelfde plek teruggesprongen net als een twijgtakje. Morgen 9:00 terugkomen voor weer een controle, dan kijken ze of ze meer kunnen zien op de rontgen.
ik hoop dat ze jou kleine meid vlug kunnen helpen want zo is ook maar niets en lijkt me ook erg pijnlijk hebben ze een steunverbandje omgedaan of dat ook niet?
hopelijk helpen ze hem verder voor 9 januari of toch tenminste een behandeling om de pijn te verminderen
Nee helemaal niets omdat het ook een kneuzing of pezen of spieren kan zijn maar arts verwacht toch de breuk. Ze buigt de voet wel maar staan en lopen gaat echt niet dan huilt ze echt van de pijn. Vanavond lekker vroeg naar bed want maar een uurtje geslapen vanmiddag en dan kijken wat het morgen doet.
en een breuk is pijnlijk eerlijk gezegd hoop ik dan dat er een breuk of iets anders te zien is zodat ze actie ondernemen mag ze iets van pijnmedicatie?
ik wil kwijt dat ik ongesteld ben, maar zo misselijk was en buikpijn etc had, dat ik toch maar getest heb: een positieve actiontest, toen wat gedronken, en bedacht dat ik een kv test moest doen en die was negatief...... En nu snap ik er niks meer van Foto staat in het testentopic, mocht iemand hem willen zien.
Kwamen op spoeddienst en ineens ging het wel om de dokter te bellen. Dan zeggen ze iets van ambtenaren, maar dit was ongeveer hetzelfde! Anyway, hij is ondertussen opgenomen, zware pijnstilling gekregen en dokter ging forceren om morgen een epidurale te zetten. In de hoop dat dat eindelijk gaat helpen. Want hij kan er niet van over dat manlief zo'n pijn nog altijd heeft. Pijn ging nu wat beter. Nu maar duimen dat ze morgen de eerste stappen kunnen ondernemen. En dat die hele miserie nu eindelijk eens voorbij gaat zijn. Ben het moe na bijna 4 maanden... En manlief ook, die wil niks liever dan terug gaan werken.
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik wil kwijt dat de huisarts vanmorgen een bloedtest heeft gedaan en ik nu op de uitslag moet wachten. Eind van de middag..... spannend!
Gefeliciteerd! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er juist vreselijk tegenop zie, de 4e verjaardag van mijn dochter (Juni 2014) dan moet ze hele dagen naar school *zucht* daar ben ik echt nog niet aan toe
Spannend mamabri! Ik duim voor je! Heb helaas wel al vel negatieve verhalen over actiontesten gehoord!
ja, klopt, ik heb er normaal ook wel een licht tuurstreepje op, maar deze was echt positief, hij staat wel bij de zwangerschap en ovulatietesten. En de kv staan ook wel streepjes op maar tuur, dus ik weet het niet.
@ Mamabri, heb even je topic doorgelezen, wat een spanning! Hoop voor je dat je gewoon zwanger bent en nog belangrijker, dat het allemaal goed gaat! @ Dekilene, Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag. Ik heb nu al buikpijn dat mijn zoontje in mei 4 wordt.. Ik kan hem helemaal geen hele dagen missen
Mijn zoontje is op dit moment echt zo suuuuppperlief aan het spelen met zijn puzzels! Helemaal verliefd. Helaas kan hij ook in no time weer omslaan in een vervelende peuterpuber maar nu geniet ik even van het moment @mamabri. Spannend zeg (heb je testtopic gelezen) @dekilene. Gefeliciteerd