Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, dat hoop ik ook, ik ben bang van niet, maar ik was al blij dat anderen mijn streepjes zagen. ben ik in elk geval niet gek. mijn man ziet ze zelfs, zonder turen dat wil al wat zeggen hahaha

2. minon

minon Niet meer actief

Nou wij zijn terug uit het zkh en beentje is toch gebroken. Of tenminste het bot niet maar het vlies om het bot heen. Nu twee weken in het gips. Dadelijk lekker de tv aan dat ze niet teveel beweegt want ze kan echt niet lopen erop (logisch!) Knalroze gips zit erom. Geeft bijna licht haha.
    Maar wat een vragen krijg je daar dan zeg. Vreselijk alsof ik mijn kindje express haar beentje laat breken. Bah.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Aaaaah wat zielig :( Tja, helaas zijn die vragen nodig tegenwoordig.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Awh wat zielig:( En rot van die vragen!

WWJK

Vanmorgen sollicitatie gehad en ben aangenomen!!! Jeeeeeej eindelijk weer parttime werken:D:D:D

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gefeliciteerd Saja!

Nijntje1990, zielig zeg voor je meisje! Wel een mooie kleur haha.

6. knap

knap Niet meer actief

spannend zal voor je duimen. mooi gops. ja die vragen lijken mij ook niet leuk. helaas dat het moet en beterschap met haar beentje. saja gef mdt je baan. knap gedaan.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Saja: gefeliciteerd :D

Nijntje: ah wat sneu. En idd die vragen.. Net of je slecht bent he..

Ik wil even kwijt dat ik nu al bekaf ben.. Hele morgen in het zh gezeten met 2 kids die veel te kort naar hun zin geslapen hadden en nu zo met ze naar de tandarts moet :(

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Saja: gefeliciteerd!
    Nijntje: wat sneu voor je dochterje, de vragen zijn verplicht wat helaas ook in sommige gevallen nodig.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk! gefeliciteerd zeg!

10. minon

minon Niet meer actief

Saja: Super dat je een baan hebt!

Snap ook wel dat ze het vragen maar je voelt je zo lullig dan. Ik heb later aan de huisarts gevraagd of ze geen melding maken bij jeugdzorg, maar dat was gelukkig niet. Maakte me wel wat zorgen zeg.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Saja, gefeliciteerd!
    Nijntje, sterkte met je meisje, in ieder geval mooi roze:D

Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest, zenuwbehandeling van een uur gehad en nu hopelijk van de kiespijn af!
    De tandarts wist me te vertellen dat de hele behandeling zo'n 600 euro kost, krijg 80 procent vergoed:$

12. soeza

soeza Niet meer actief

Spannend! Mijn duimen draaien voor je! :)

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    #4573 Beaujuulais, 17 dec 2013
    Laatst bewerkt: 17 dec 2013
    Ik wil kwijt dat ik enorm baal van alle medische shit die we de laatste tijd over ons heen krijgen.
    We hebben in oktober te horen gekregen dat onze zoon slechtziend is.
    Mijn man heeft een klaplong gehad en een heftige long operatie en nu zijn zijn nieren weer niet goed.
    Er is 7 gram eiwit in zijn urine gevonden terwijl hij net op het punt staat om zzp-er te worden.
    En dat in 3 maanden tijd en heb ik het niet eens over alle dingen die we hier voor al hebben meegemaakt.
    Ik baal er zo van, ik wil een keer rust in plaats van al die zorgen ! :x

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mamabri: ik duim voor jullie!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank jullie wel voor het duimen...... weet nog niks pfff :x

16. Parisienne23

28 nov 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word helemaal gek van de zigeuners die via Roemenië hier (Parijs en omstreken) op straat en onder de bruggen/metrostations etc. slapen. Ze spreken meestal redelijk Turks en spreken ons dus ook altijddddd aan en ben er veel te gevoelig voor.

Gisteren klampte zich voor de supermarkt een 6-jarig meisje aan me vast, ze had een veel te grote jongensjas aan en zei dat ze de hele dag nog niets gegeten had. Of ik haar ajb een simit (=broodje van 30ct) wilde kopen (heb een zak met 2 grote broden, kaas, worst, melk en een pak koekjes meegegeven aan d'r). Had gewoon de neiging om haar mee te nemen en zelf op te voeden, zo'n prachtig mooi lief meisje was het. Heb er een flink potje om zitten janken in de auto :( Ik snap die mensen niet!!!

17. soeza

soeza Niet meer actief

daar zou ik ook verdrietig van worden ja :(

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ml heeft donderdag een gesprek voor een baan!

19. carebear

carebear Niet meer actief

Saja.
    Gefeliciteerd.
    Heb je topics gevolgd over werk.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ben er zo blij mee! Heb begin nov gereageerd op de vacature ( via uitzendbureau) Toen wilde ze me uitnodigen voor gesprek werd de vacature ingetrokken.

Toen mocht ik komen bij t uitzendbureau en wilde ze me voorstellen werd ie WEERRRR ingetrokken.

Dus had de hoop al opgegeven:D

Deel Deze Pagina