Bah, wat lees ik hier weer nare berichten...es ff kijken of k het allemaal onthouden heb... @Kletskoek, oh wat zal het lang duren tot maandag. (waarom zo lang eigenlijk?) Ik zal heel hard duimen voor een goede uitslag.En ik zal nog een kaarsje voor je branden... sterkte meid. @Olifantje, heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Ik kan me voorstellen dat dit je erg verdrietig maakt. Maar zoals knap al zei, speciale kinderen hebben zoveel liefde te geven... dikke knuffel... @Deesdees en Mammabri, moge in 2014 al jullie dromen uitkomen... @ Zuurtje, lastig zo´n ontsteking, hopelijk werkt de spuit morgen snel... sterkte @Saja, jij ook heel veel sterkte. @Nijntje, sterkte met je man, hopelijk gaat het snel wat beter met hem... @wwjk, morgen de operatie van mijn vriend, we zien er toch wel tegenop. Ik zal blij zijn als het achter de rug is... En ik hoop heel erg dat hij morgenavond mee naar huis mag... Iedereen die het moeilijk heeft, sterkte en beterschap voor de zieken... liefs Pluisje
Morgen CB met Beertje. Zal wel weer zeuren worden over zn gewicht, aangezien hij af is gevallen door een dubbele oorontsteking/aansluitend een fikse verkoudheid. 1,5 jaar oud en (ik schat) iets meer of minder dan 10 kilo, valt op zich best mee toch?!
Olifantje, Sajah, Kletskoek, alle 3 wens ik jullie enorm veel sterkte!! Wat een naar nieuws allemaal! Wwjk: dat ik weer ongelofelijk misselijk ben :x Wordt er gewoon niet goed van bweeeeeh :x
Dat sowieso, haha! Lief dank je! Hij is vrolijk, eet goed, drinkt goed, slaapt goed, en ligt met ontwikkeling een aantal maanden voor op zijn leeftijdsgenootjes, (daar zijn ze wel altijd positief over,) dus ik vindt t wel best. Beer gebruikt zijn energie duidelijk niet voor t groeien, maar meer voor t rebellen de hele dag. (Geintje, t is een druk maar lief mannetje!)
Dat ik vandaag een tattoo heb laten zetten... en die een beetje verneukt is grrrrrrrrrrrrr Er zijn ergere dingen maar ik moet er wel de rest van mn leven tegen aan kijken! #verdrietig Hopelijk is er nog een beetje van te maken, alles beter dan dit
Wat veel nare berichten hier, ik wens, duim, bid voor iedereen mee ! Wwjk: flink spierpijn van het boulderen. Maar was wel weer super gaaf en gezellig.
@brabbel: bijna geen kind is 'gemiddeld', dus zo lang jouw kind het qua verdere (geestelijke en emotionele) ontwikkeling goed doet zou ik me daar idd niet te druk om maken. @wwjk: vandaag wordt m'n oma 92! En gaan we vanavond uit eten. Hoop dat ik een beetje goede dag heb en het trek, de laatste loodjes beginnen nu soms wel erg zwaar te worden. En het is ruim een uur enkele reis rijden, dus snel terug naar huis omdat het niet lekker gaat is geen optie. (Gelukkig rijdt manlief)
dat ik vandaag mijn spuit krijg maar er toch tegenop zie ik na lang zoeken een suikerspinmachine heb gevonden en gekocht
Och meis ene oor in andere oor uit. Sandro was te dik ( terwijl hij lichter was als Danté ) En Danté volgt nu prima het lijntje..
Kletskoek sterkte meis. Pluisje sterkte met operatie. Rest niet bij gelezen. Hier lekker geslapen wil nog wel even verder slapen.
dat ik vandaag een onwijs drukke dag heb op m'n werk en morgen en overmorgen, gelukkig is het altijd gezellig omdat al m'n collega's er zijn... iedereen wil er netjes bijlopen met de kerst (ben receptioniste/telefoniste in een kapsalon)
Heel veel succes vandaag, je zal zien dat je ervan opknapt, dus ff doorbijten.. Wat gaaf, een suikerspinmachine liefs Pluisje
Ik wil even kwijt dat ik de kussenset van Noonos heb gewonnen bij de winactie van afgelopen week!! Helemaal blij!
Dat ik vanavond naar de borstvoedingscursus ga in het ziekenhuis. Ik noem het kooslievend "tietencursus" maar manlief vind dat echt not done! Hihi, ach ja ben benieuwd
Ik denk met weemoed terug aan 5 jr terug mn dikke hoogzwangere buik! zou het nog voor de kerst geboren worden word het een jongen of meisje? morgen word mn oudste alweer 5! wat gaat het toch hard. Geniet van elke moment! want voor je het weet is het voorbij! <3
Helemaal mee eens! mijn oudste is alweer 17, en de dagen dat hij nog maar net geboren, net kon lopen, fietsen en naar school ging voor het eerst is voor mijn gevoel echt nog niet zo lang geleden.....Over een jaar kan hij bij wijze van wel getrouwd zijn (ik was zelf ook 18 vandaar )
Tijd gaat hard! Mijn vader had toch wel een slik momentje toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg. Hij knuffelde mij, en zei, jeetje lieverd wat wordt je groot, het lijkt nog maar zo kort geleden dat je een mini mensje was.. En nu wil je zelf graag moeder worden.. Nu ik dit zo zeg staan de tranen in mijn ogen van geluk. Ik ben zo dol op mijn vader en dat hij dat zo zegt.. Ik hoop echt dat onze kinderen later net zo gek op ons worden als ik mijn ouders ben