Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    dat ik alweer :( een migrainne aanval aanvoel komen pfff en nu net de medicijnen op zijn en ik vanmiddag een afspraak heb voor nieuwe en andere pillen bleghhhhh

en nu baal ik want juist nu ist huis een bende :(

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Eindelijk vakantie en ik voel me nog steeds belabberd!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo nou de logopodie is geweest... We zijn geen stap verder. Ze was er met brood eten, dat ging goed, heb de filmpjes laten zien van 4 mnd dat het nog goed ging, het weigeren van 9mnd en kokhalsen van zeg een maand geleden in de spagetti. Ze denkt het kokhalzen dat het is dat het eten vermoedelijk blijft plakken aan het gehemelte en ze het dan niet kan wegkrijgen en het kokhalzen opwekt, en verder het weigeren puur karakter.wat wij tot zo ver doen en hoe zij zelf bezig is is helemaal goed, daar ziet ze geen eigenaardigheden in, (aan tafel, samen eten, laten knoeien, loslaten zelf laten proberen) Hoe nu verder, stapje voor stapje, eigenlijk hoe we nu zelf al bezig zijn, en vooral blijven aanbieden, maar echt niet te snel willen, dat werkt avrarechts, ook tevreden zijn met een iniminiehapje.. Ook de vraag gesteld moeten we nu wel of niet de videotraining opstarten, dat komt dus van de ka afdeling uit, zij zegt thja misschien kunnen hun je verder helpen, en staat het je tegen kan je het alsnog afzeggen, probeer het, wie niet waagt...

Verder een heel dubbel gevoel.. Vl is gerustgesteld dat er medisch niks mis is, ik ben daar nog niet zo zeker van.. Echt een onderbuikgevoel

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.283
    6.196
    113
    Dat ik vandaag best een relaxte dag heb gehad. :)

5. rums

rums Niet meer actief

@fidel altijd je gevoel volgen!

Ik ben blij! Heb twee duplo pakketten besteld op bol.com voor de 1e verjaardag van mijn zoontje en nu kijk ik vandaag en zijn de prijzen flink omhoog gegaan. Cadeautje voor nichtje zelfs 20,- verhoogd.

6. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Pffff ik wou dat ik wat makkelijker dingen los kon laten. Word gek van mezelf!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat ik vandaag voor de uitslag mocht bellen van een moedervlek die verwijderd moest worden. Gelukkig goedaardig. Opgelucht dus en blij dat ik toch doorgezet heb om naar de dokter te gaan.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat ik goed geconstipeerd ben.. Lekker begin van de vakantie.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mijn man kan dalijk een elleboog verwachten... mogen jullie 1x raden waarom... (hint: we liggen in bed en HIJ slaapt)

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

snurkie..snurkie??
    Inderdaad een por geven, zodat ie op zijn zij rolt haha..

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fijn weer lazt van lucht, weer beroerd weer om 04.00 aan de cola auwe opgeblazen grvoel en misselijk

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat hier sukkels om 4u vannacht volop vuurwerk aan't afschieten waren.

13. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Dat ik mijn zoon straks naar een feestje moet brengen. En het regent hier, mijn man is aan het werk en heeft de auto mee. Mijn andere 2 kinderen moeten dus ook mee... Hopelijk is het ver een uurtje droog.

14. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik heb een heel leuk hout kindermeubelsetje gehaald via facebookgroep. hij is super schattig! helemaal blij :)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Idd gesnurk ja.. rotgeluid!

Vuurwerk valt hier nog mee, gisteravond laat toevallig 1 knal.. dochter werd meteen wakker ervan. Dat beloofd wat met nieuwjaar.

16. dimpel

dimpel Actief lid

6 feb 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Dat ik men schoonpa hier al beu gezien ben!! Bezig met verbouwingen maar hij loopt hier meer in de weg dan dat hij een hulp is! Dat kunnen we hem natuurlijk niet zeggen want willen niet ondankbaar klinken maar hebben werkelijk geen dag rust en privacy!
    Zelfs als hij hier niets kan doen, loopt hij hier rond (hij is sinds 4 jaartjes op pensioen en denk dat hij zich beetje verveelt)

Meer nog... hij is vreselijk verstrooid en steekt alles in zen zakken (zonder nadenken) en daardoor kan vriendlief altijd terug naar gamma om nieuw gerief dat hij kwijt is.

en binnen een kleine maand is ons kleintje er al :( en zie het even allemaal niet meer zitten

17. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Dat ik gisteren had moeten wassen... Maar dat niet gedaanheb en nu al m'n positiebroeken in de was zitten. En ik 1 andere broek een maand geleden nog goed pastte, maar die gaat nu niet meer dicht :(
    En ik moet toch echt even de deur uit zo... Hopelijk valt het niet op met m'n jas eroverheen

18. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Dat 2013 nou niet altijd zo geweldig was. Ik ben mijn beste vriendin verloren. En waarschijnlijk heeft ze de rest tegen me opgestookt. Hoe ga je op mijn leeftijd nog nieuwe vriendinnen maken?
    Ik te horen heb gekregen heb gekregen dat mijn oudste zoon pdd-nos heeft. Dit gaat een strijd worden. Vooral voor hem. En dat voor de rest van zijn leven.

Deze twee mij heel veel pijn doen.
    En dat ik blij ben dat ik dit zo een keer ronduit kan toegeven.

Janna

19. Aylen

Aylen Niet meer actief

VAAAAKAAAANTIIEEEEEE! Hoera!

EN zoals iedere vakantie, begint deze met een aanval van migraine. Dat hoort erbij, kennelijk. Alsof alle stress van de voorgaand periode zich heeft opgehoopt en ontploft. Maar het ergste is nu voorbij en ik heb megaveel zin om de hele dag in en om het huis te hangen en natuurlijk veel zin in de feestdagen :)

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dat ik nog steeds beroerd ben. Bah

Deel Deze Pagina