Ik hoop voor jou dat 2014 een beter jaar wordt. Ik weet hoe het voelt, ben bij mijn scheiding ook meteen mijn beste vriendin kwijtgeraakt. Dat was een dubbele klap. Ik heb nu wel een paar goeie kennissen, maar een echte vriendin heb ik nog niet gevonden... Heel veel sterkte ook met je zoontje. Is niet niks, die diagnose. Bedenk dat je met liefde al een heel eind komt. knuff Pluisje
Ik maak me hele erge zorgen over mijn gezondheid. Heb deze week te horen gekregen dat er een abnormaal grote cyste zit op mn eierstok, ze zeggen dat het er niet goed uit ziet de eerste plek voor een vervolgafspraak is pas midden jan. haat het om in die onzekerheid te zitten. Weet totaal niet wat mij te wachten staat
Ik was bang dat het een eeuwigheid zou duren voor ik iets leuks zou vinden qua kerstcadeautjes (iedereen zei 'Mwoah, verzin maar iets', 'Ik hoef niets joh' of noemde iets wat onmogelijk te vinden was ), maar na drie winkels waren we al klaar!
aaah meid wat heftig nieuws.....en wat laten ze je dan lang wachten zeg!!! heel veel sterkte ik hoop dat 2014 je goed nieuws mag brengen!
wat laten ze je onmenselijk lang wachten! Kan je niet in een ander ziekenhuis terecht? Sorry...maar dit vind ik echt niet normaal!
Je zorg verzekering bellen! Zij doen vaak ook aan wachtlijst bemiddeling. Zo kon mn man ipv 3mnd wachten gelijk de week erna al door mri in een dichtbijzijnd ziekenhuis!! Sterkte!
Onze zoon met oorpijn knapt gelukkig op, we horen hem er niet meer zo over maar nu kotst de jongste gister alles onder wel een leuke verjaardag gehad van de oudste ook leuke dingen gekregen! hij is helemaal blij! zo fijn! maar de jongste had gisteravond al 39.3 en net 39.6 brr ik weet dat koorts reactie en op zich goed is maar ik vind het altijd zo eng ga snachts wel paar keer luisteren of ie nog ademt.. Hij zegt dat ie een zeer hoofd heeft ja snap ik met zulk hoge koorts. verder geen oorpijn of iets. hij eet en drinkt ook wel. gister 1x gespuugd en vanavond nog een keer.. eens zien hoe we de nacht doorkomen..
Waarom wil dochterlief niet slapen op het moment dat ik het plan had om vroeg naar bed te gaan? Ze is sinds 21:00 weer wakker en krijst de hele wijk bij elkaar. Ik ben een beetje door mijn ideeën heen
Oh fijn is dat he.. Ik lag van de week ook om 20.30u op bed, toen mijn hoofd het kussen raakte begon mijn dochtertje te huilen en die is tot kwart over 11 bezig geweest. Terwijl ze ALTIJD gewoon slaapt.. Hopelijk slaapt ze nu en kun jij ook lekker gaan slapen!
Ze slaapt!!! Ze had verlatingsangst ofzo, denk ik. Ze pakte net half slapend mijn hand, zo lief... Maar ben ook blij dat ik mijn matras nu voel. Morgen maar lekker met haar mee een middagdutje doen
Bedankt meiden. Vind het ook onmenselijk! Alleen zit ik inde usa en weet ook nog niet zo goed hoe alles werkt hier. Ga maandag wel ff de verzekering bellen dan. Goed idee. Er zit ook maar 1 ziekenhuis hier in de stad helaas.
Ik ben zo intens gelukkig, dat voorop gesteld. Maar aan de andere kant ook zo verdrietig, het is anders dan ik me had voorgesteld en ik word boos op mezelf dat ik niet gewoon alleen maar gelukkig ben en dat mijn lijf het niet goed gedaan heeft.
ik kan niet meer in slaap komen, dochter voor de 4e x wakker vannacht en een hoestende man naast me in bed